Skrevet av Emne: Hvor får jeg kjøpt No Explode??  (Lest 4303 ganger)

Figuz

  • Gjest
SV: Hvor får jeg kjøpt No Explode??
« #15 : 09. mai 2006, 12:39 »
Bare smaksprøver? Så nå ut som 3 bokser da..?

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
SV: Hvor får jeg kjøpt No Explode??
« #16 : 09. mai 2006, 12:42 »
tenk litt ¨på det da. nitrix koster 550... cellmass og no explode må man ut med ca 1000 for.. hvorfor skal de da selge det samlet for 550???


ah, du mente den på discount du... hehe  de solgte en på proteinfabrikken før, det var nitrix, og smaksprøver.. hehe... denne her koster jo nesten 100pund da... det er mye for tilskudd det azz.. da anbefaler jeg deg først å sende email til godssenteret i oslo/tollvesnet og høre om du får det inn for sikkert...

maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Figuz

  • Gjest
SV: Hvor får jeg kjøpt No Explode??
« #17 : 09. mai 2006, 12:47 »
Trur heller jeg satser på kun No-Explode jeg Wink

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
SV: Hvor får jeg kjøpt No Explode??
« #18 : 09. mai 2006, 12:52 »
hehe Smiley

men uansett ville jeg ha sendt mail til tollvesnet og hørt om du får det inn, har hørt om folk som har fått pakken sin stoppet fra eøs-.land også... hør med de for å være sikker... kjipt å ikke få inn det man betaler for... og hvorfor skal du betale så mye for å få ekstra pump?
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Figuz

  • Gjest
SV: Hvor får jeg kjøpt No Explode??
« #19 : 09. mai 2006, 12:59 »
Hehe ja, bør nok det ja.
men blir en stund til jeg handler , har jo en halvfull boks cee igjen Grin

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
SV: Hvor får jeg kjøpt No Explode??
« #20 : 09. mai 2006, 13:04 »
flink , flink Smiley
etter en god stund med galskap(handla alt jeg kom over) så slutta jeg med alt det fancye tilskudda, nå går det i trikreatin fra nk((billig), protein og carbo... tar også vitaminer da.. det funker bedre enn alt det fancye jeg har prøvd iløpet av tia.. prøver også ¨å spise som en helt da.. det anbefaler jeg at du gjør også, for maten er som sagt 10000ganger før det viktigste..

og 74kg fordelt på 180 er ikke spesielt mye... så du er IKKE feit!!! jeg veier litt over 10 kg mere enn  deg samt jeg er 7cm høyere, og jeg er IKKE feit..
skal mye til å bli feit i den høyden... hiv i deg carbs, protein og masse,masse,masse mat"!!! drit i deff osv.. bulke til du er ca 95kg du Smiley det er planen min iallefall:)
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Figuz

  • Gjest
SV: Hvor får jeg kjøpt No Explode??
« #21 : 09. mai 2006, 13:15 »
Hehe jada, spiser over ett brød til dagen (til min mors frustrasjon Wink ) og middag og mye annet snask, pluss 3-4 protein shaker til dagen.

Hehe feit.. Joa, det gjør bare mitt mål endel vanskeligere, ta min egen kroppsvektX10 reps i militærpress. Hadde jo 5 reps på kroppsvekt før jeg gikk opp i vekt Wink

Dessuten har jeg fått en aldri så liten pondus Wink
Ser du tar 115 i benk. Med 100kgX5 burde du vel tatt nesten 120..?

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
SV: Hvor får jeg kjøpt No Explode??
« #22 : 09. mai 2006, 13:28 »
vet... men blir teknikksvikt... var oppe på 105x5 her... før jeg absolutt skulle begynne å deffe... IDIOTI!!!!, for å være nøyaktig så burde jeg ta 117kg i maks når jeg kjører 100x5 x 3...iallefall ifølge en modell jeg ikke husker hva heter akkurat i farten... er garantert noen som kommer med den etterpå...

hvordan utfører du miliærpressen? du må være skikkelig forsiktig med den øvelsen, da skuldra får en unaturlig posisjon,spesielt hvis du tar den bak hue, noe som gjør at den kan sprette rett ut av ledd...det er jo ikke noe kult.drit i brødet, hiv i deg kjøtt!!! hehe Smiley sist jeg kjørte militærpress, ca 2 mnder sia, kjørte jeg 5ere på 70...

pondus er ikke noe farlig, tren mage som en helt, tren hardt i styrkesalen, så kanskje kjør ca 30 min men langkjøring på mølla for å holde % stabil ... blir bra Smiley


lykke til med treninga
fredrik
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Figuz

  • Gjest
SV: Hvor får jeg kjøpt No Explode??
« #23 : 09. mai 2006, 13:35 »
I see.. Skulle ikke ha deffa med andre ord Smiley

Nei den er stående, med rett stang foran. Føler selv når det blir litt for tungt, så da girer jeg heller litt ned Wink Hehe kjøtt er stress. Lettest å slice 4 skiver før trening spør du meg! Men kjøtt smaker best da Grin

Om du trener mage, får du bare større magemuskler da. Men det som hadde vert kult var å klart å øke i styrke samt at fett% går ned Smiley

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
SV: Hvor får jeg kjøpt No Explode??
« #24 : 09. mai 2006, 13:44 »
magemusklene(magemuskeln) blir større, ja... men fett% holder seg så det er ikke sikkert den vil vises mere av den grunn... skal du ha skikkelig sixpac (tricepsman style Tongue ) må du ned i %..
du skal ha skikkelig kustus på deg selv for å gå ned i % mens du samtidig øker muskelmassen.. da du må kutte carbs for å deffe, mens for å øke muskelmassen bør man ha carb overskudd.. skjønner du?ville heller satsa på knallhard styrketrening, litt langkjøring..(da kan du holde % stabil mens du øker muskelmassen din), samt du bør øke protein inntaket ditt.. på de deltidsstudiene jeg tok påsto de at man trenger ca bare å gange kroppsvekt med 2 for å ha stort nokk for å øke, selv ville jeg ganga det med 3.. hehe:)

når du tar den stående, blir du ikke veldig bakoverbøyd?bruker du belte?
husk at skuldra er den delen av kroppen som oftest sier takk for seg først(treningsmessig), da tenker jeg på betennelser osv. trust me, jeg har hatt tendinitt.. det er noe dritt!!! ta å dropp vekten ned til 60-65, ta flere reps. når du får til 12 uten problem, kan du prøve kroppsvekta di bare for å gjøre det, du tar det sikkert lett.. Smiley
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Figuz

  • Gjest
SV: Hvor får jeg kjøpt No Explode??
« #25 : 09. mai 2006, 14:01 »
Ja her var det mange gode tips! Honnør for dette Smiley

Jeg får vel i meg kanskje 2g pr kg jeg veier vil jeg tippe. Kan prøve å øke dette litt Smiley

Jeg bruker belte, og om jeg føler at jeg blir bakoverbøyd, så stopper jeg såklart med en gang. Skuldrene mine er den muskelgruppa som er størst og kraftigst, så har aldri følt noe ubehag der. Kjenner knapt at jeg blir støl der engang.

Jeg hadde vel 65kgX8 ganske lett for noen uker siden, kan gjøre som du sier, å trene til jeg tar det 12 ganger ganske så lett, så går jeg over til 70 kg Wink Opp 5 kg , og trener til jeg tar 12 reps osv Smiley Høres flott ut.

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
SV: Hvor får jeg kjøpt No Explode??
« #26 : 09. mai 2006, 14:07 »
takk for honnør Smiley


når du bruker belte får du et falsk buktrykk og truncs musklaturen trenes ikke bra, dvs: magemusklene...
prøv deg uten belte Smiley du kan jo alltid bruke det på de tunge settene, men prøv å¨bruke det minst mulig Smiley

du kommer til å øke som en helt , masse mat, masse trening kan ikke gå galt Tongue hehe
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Figuz

  • Gjest
SV: Hvor får jeg kjøpt No Explode??
« #27 : 09. mai 2006, 14:15 »
Jo, skal prøve på å trene litt uten belte, har gjort det på oppvarminga før, men får prøve enda litt mer Wink

Joda får bare prøve! Lykke til, til deg og Wink

Utlogget Cunty

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 248
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 248

  • Ja jeg har faktisk... Tabascosaus...på alt!
SV: Hvor får jeg kjøpt No Explode??
« #28 : 09. mai 2006, 15:20 »
Bare slenger ut en liten erfaring av No-Xplode jeg Wink

Lurt å begynne med en scoop den første gangen du tar det, i tilfelle du reagerer hardt på det.
Og så bør du gå gradvis opp, pga av at kroppen faktisk venner seg til effekten du får, så når 2 scooper ikke gir effekt, må du ta 3.
Men hvis du da begynner på 3 scooper og venner deg til det fort, da får du ikke brukt det så mye hvis du skjønner.

2-3 scooper gir best effekt, selv brukte jeg 2.5 Tongue

Og hvis du er en person som blir lett kvalm hadde jeg tenkt meg litt om før jeg hadde kjøpt det, man kan fort bli kvalm.
En ting som hjelper mot kvalme er å ta det en god stund før trening, så rekker kroppen heller å absorbere det ordentlig.

Men om selve effekten, var den dritbra de første gangene jeg brukte det.
Skikkelig gira for å si det sånn..hehe.
Mer utholden og bedre trening.

Men etterhvert forsvant effekten, kroppen ble ble rett og slett vant til det.

Jeg kommer ikke til å kjøpe en boks til ihvertfall, et solid måltid noen timer før trening er kick nok for meg Grin

-Munti
Loggbok

"Never argue with an idiot. He will lower you to his level and beat you with experience"

Figuz

  • Gjest
SV: Hvor får jeg kjøpt No Explode??
« #29 : 21. mai 2006, 16:55 »
Kjøpte 2 bokser jeg Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!