Skrevet av Emne: Big Mass  (Lest 1786 ganger)

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Big Mass
« : 18. juni 2006, 15:19 »
Hvordan er kvaliteten på proteinene fra Big mass fra PF?

Utlogget darbekke

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

SV: Big Mass
« #1 : 18. juni 2006, 18:30 »
de er ganske så bra Wink det står jo

"Hver servering med Big Mass Gainer inneholder 31 g proteiner av topp kvalitet.Proteinkomponentene i Big Mass Gainer er basert utelukkende på høykvalitets proteinkilder: myseproteinisolat, melkeproteinisolat, myseproteinkonsentrat og mysepeptider." Smiley
Alder : 26år (87 modell)
Høyde : 176cm
Vekt : 85


Benkpress            130kg                        1x1

Skrå-benk            40kg(manual)            1x4

Skuldrepress        25kg (manual) 3x8 (30kg 1x4)

Bicepscurl             50kg               1x5

Franskpress          40kg              1x22

Markløft               155kg             1x3

Knebøy                120kg             1x1

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

SV: Big Mass
« #2 : 18. juni 2006, 18:37 »
de er ganske så bra Wink det står jo

"Hver servering med Big Mass Gainer inneholder 31 g proteiner av topp kvalitet.Proteinkomponentene i Big Mass Gainer er basert utelukkende på høykvalitets proteinkilder: myseproteinisolat, melkeproteinisolat, myseproteinkonsentrat og mysepeptider." Smiley

Og dette er jo objektivt.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Big Mass
« #3 : 18. juni 2006, 18:38 »
Og dette er jo objektivt.
hehe, nettopp Wink

Utlogget gigue

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Big Mass
« #4 : 20. mars 2010, 22:22 »
hører at folk går opp i vekt av big mass. men er poenget og gå opp i fett eller muskelmasse?

Utlogget criger

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 293
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 293

Sv: Big Mass
« #5 : 20. mars 2010, 22:29 »
hører at folk går opp i vekt av big mass. men er poenget og gå opp i fett eller muskelmasse?
Hehe, hva tror du? Når du går opp i vekt går du jo opp i både muskelmasse og fett da, men er vel mest mulig muskelmasse og minst mulig fett folk er ute etter Cheesy

Utlogget gigue

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Big Mass
« #6 : 20. mars 2010, 22:40 »
Hehe, hva tror du? Når du går opp i vekt går du jo opp i både muskelmasse og fett da, men er vel mest mulig muskelmasse og minst mulig fett folk er ute etter Cheesy

ok, trener tre ganger i uka(armhevninger, situps og andre enkel øvelser hver dag) . kick boksing 1.5 time (mandag), styrke 2.5 timer (torsdag) og så alternativt en gang (lørdag), som svømming, skitur, lang joggetur eller fjelltur. men er veldig lite interisert i og legge på meg mer fett. det synes jeg at jeg har nok av:P så har du noen alternativ til doseringen? trenger ikke 1400kcal eksrta om dagen (3 personer).

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Big Mass
« #7 : 20. mars 2010, 22:51 »
ok, trener tre ganger i uka(armhevninger, situps og andre enkel øvelser hver dag) . kick boksing 1.5 time (mandag), styrke 2.5 timer (torsdag) og så alternativt en gang (lørdag), som svømming, skitur, lang joggetur eller fjelltur. men er veldig lite interisert i og legge på meg mer fett. det synes jeg at jeg har nok av:P så har du noen alternativ til doseringen? trenger ikke 1400kcal eksrta om dagen (3 personer).

er dere 3 personer som skal dele en big mass?

hvis du har mye til overs allerede(fett) er det ikke like viktig med ett slikt tilskudd. da spiser du jo allerede nok, eller for mye. gainere er etter min mening for de som har vanskelig for å spise nok, typiske "hardgainere" og trenger noe ekstra for å gå i overskudd.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget gigue

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Big Mass
« #8 : 20. mars 2010, 23:21 »
er dere 3 personer som skal dele en big mass?

hvis du har mye til overs allerede(fett) er det ikke like viktig med ett slikt tilskudd. da spiser du jo allerede nok, eller for mye. gainere er etter min mening for de som har vanskelig for å spise nok, typiske "hardgainere" og trenger noe ekstra for å gå i overskudd.

ikke tre personer, porsjon. skrive feil Tongue er ikke feit eller noe sånt, men var ganske tykk til jeg var 12 ( er 16). jeg og tre venner har trent aktivt styrke i to år og de har hatt mye mer fremgang en det jeg har (veldig frustrerenes). siden jeg har vært ikke interisert i og bli lubben igjen, spiser jeg begrenset med mat som man legger på seg av. jeg føler at det som har holdt meg igjen i muskel masse, jeg tenkte jeg skulle begynne og få i meg mer kalorier og sånt igjen, men i mer kontrolerte mengder. så jeg lurer på hvor mye jeg skal ta, siden jeg ikke er en syltynn flis med skyhøy forbrenning som har tenkt til og legge på seg. Smiley btw jeg har allerede kjøpt big mass med jordbær smak

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Big Mass
« #9 : 20. mars 2010, 23:40 »
aha. du må nesten regne ut ditt ca. kcal. forbruk pr. dag for å vite hva du må ligge på for å gå i overskudd. deretter kan du se om det du spiser fra før av er nok. hvis det ikke er det, kan du legge til det ekstra du trenger med en gainer.

http://www.kalorikalkulator.no/

denne kalkulatoren er nok ikke altfor nøyaktig men vil gi deg en pekepinn på hva du trenger Wink
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!