Skrevet av Emne: Brukbar deff-diett?  (Lest 7621 ganger)

Utlogget thomasan

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

  • Spartaner
SV: Brukbar deff-diett?
« #45 : 27. juni 2006, 17:40 »
Takk for svar, Aktiv_af, men orker ikke begynne med sitat osv. Tongue Beklager.

Det ante meg at shaken sammen med tunfisken ble litt overflødig.

Rekker ikke å koke egg om morgenen. Har begynt å hive i meg en shake på morgenen istedenfor egg. Så da koker jeg heller egg når jeg kommer hjem. 3 egg og en boks tunfisk blir vel ikke for mye på ett måltid vel? Kan vel alltids spre det utover.

Jeg vet at det blir for mye carbs av skivene, men jeg har dessverre vanskelig for å endre på det. 6 skiver om dagen er et minimum. Som jeg nevnte senere så veier jeg 93kg og er 180cm høy, så jeg er feit, noe som igjen gjør at jeg må ha en del mat for å fylle magesekken. Siden jeg begynte på dietten har jeg merket at jeg ikke trenger SÅ mye mat, og jeg har ikke vært sulten etter noen av dagene jeg har gått på dietten.

Kylling er dyrt, og tunfisk tar tid å få i seg. Bananene kan jeg få i meg, men jeg har ikke hatt noen før nå.

Sitat fra: Aktiv_af
Var dette det siste måltidet ditt?
Husk at du skal prøve å holde karbohydratinntaket til ca 0 her. Den fine baguetten hører ikke hjemme på en diett, den får insulinet ditt til å stige og gjør at forbrenningen senkes og suget etter noe annet godt stiger.

Dette var det siste måltidet ja, men jeg heiv i meg 1ss olivenolje da jeg ikke fikk sove senere. Sovnet rett etter det Smiley Baguetten var IKKE planlagt, men der var jo skinke og ost på den, og jeg følte jeg trengte å få opp litt kcals. Tenkte ikke over karbohyderatene Sad Men det var en glipp, det skjer ikke igjen.

Forresten: Hva veier vanligvis epler og bananer? Og hvor mye utslag kommer røyking til å gjøre på en slik diett?
Det ER en skam å snu!

Utlogget thomasan

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

  • Spartaner
SV: Brukbar deff-diett?
« #46 : 27. juni 2006, 21:00 »
Frokost: Noe jeg valgte å kalle en "Havreshake" :p 70g havregryn, 35g whey-100 isolat, 2.5dl melk og 2 dl vann.

Arbeidspause1: 2 grovskiver med cottage cheese + et eple.

Lunsj: 2 grovskiver med cottage cheese + et eple.

Arbeidspause2: 2 grovskiver med cottage cheese.

(Uff dette var ensformig. Skal prøve med kylling istedenfor brød i lunsjen imorra.)

Etter jobb: 170g tunfisk og 2 kokte egg. 1ss olivenolje.

2 timer senere: ca320g kylling uten skinn, 3 kokte egg og 1ss olivenolje.

Herregud. Jeg får i meg for mye karbohyderater samme hva jeg gjør jo! :-| Det blir max 2 brødskiver på jobben imorra. Tar med meg ei boks tunfisk og litt kylling istedenfor.

Fikk i meg 2100kcals idag. 190g protein + 35g Whey-100 isolat, 68g fett og utrolige 186g karbohyderater.

Tok meg en gåtur i raskt tempo med stigning nå på kvelden 2340. Heiv i meg to bananer etter det.
Det ER en skam å snu!

Utlogget thomasan

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

  • Spartaner
SV: Brukbar deff-diett?
« #47 : 29. juni 2006, 00:50 »
Onsdag 28. juni

Frokost: en shake (dårlig tid. 35g whey-100 isolat og 3dl melk.)

Arbeidspause1: 2 grovskiver med kesam.

Lunsj: 1 boks tunfisk.

Arbeidspause2: 2 grovskiver med ingenting. (kesam smakte dritt Tongue )

Etter jobb: 300g kylling uten skinn, 50g kokt ris og litt salat.

En halvtime etter det: 2 rå egg

Etter middag: Fotballspilling, volleyball, golf.. ble en del svetting etc Tongue

Ble ikke mer mat før i 12-tiden.

3 kokte egg, 2ss olivenolje og 1 boks tunfisk.

Ble litt lite mat denne dagen. Var så opptatt og de andre spiste bare burgers osv Sad Får gjøre det bedre i morgen Smiley

Endte opp på 1818 kcal idag. Derav 208g protein + 35g whey-100 isolat , 54g fett og 126g karbohyderater.

Er det fortsatt for mange karbohyderater?
Det ER en skam å snu!

Utlogget Aktiv_af

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 047
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 047

  • Kick!
SV: Brukbar deff-diett?
« #48 : 29. juni 2006, 07:56 »
Du landet litt lavt på kcal inntaket ja, derimot hadde du en flott fordeling på P-F-K Smiley

Hvis du bar øker alt sammen litt slik at du lander på ca 2400kcal så blir det bra Smiley

Utlogget thomasan

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

  • Spartaner
SV: Brukbar deff-diett?
« #49 : 29. juni 2006, 17:06 »
Takk, Aktiv_af. Jeg oppretter en ny post og lager en dagbok ettersom jeg har "perfeksjonert" dietten nå, og jeg la merke til at det ikke er så populært å føre logg på "Diett og deffing"-underforumet :p Håper du følger med progresjonen min Wink
Det ER en skam å snu!

Utlogget chrisbje

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 127

SV: Brukbar deff-diett?
« #50 : 30. juni 2006, 01:25 »
Ser ut som du begynner å få taket på det, ja, og angående kcal-inntaket så er det jo nå bare å "fylle" ut dagen med MealTech som du snart får på døra.  Grin

Utlogget Aktiv_af

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 047
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 047

  • Kick!
SV: Brukbar deff-diett?
« #51 : 30. juni 2006, 08:42 »
Jeg skal følge med vettu Smiley

Utlogget thomasan

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

  • Spartaner
SV: Brukbar deff-diett?
« #52 : 03. juli 2006, 00:09 »
Ser ut som du begynner å få taket på det, ja, og angående kcal-inntaket så er det jo nå bare å "fylle" ut dagen med MealTech som du snart får på døra. Grin

Takk, tok litt tid, og det er ikke bare og bare å presse i seg tunfisk hver dag Tongue Ja, jeg har begynt med MealTech nå. Første uka gikk bra føler jeg. Gikk ned 3kg og det var uten MealTech Cheesy Det er vel meninga at man skal gå ned litt ekstra den første uka, men jeg er fast bestemt på å ta av 3kg neste uke også! Smiley

Jeg skal følge med vettu Smiley

Takk så mye. Du har vært til stor hjelp så langt Smiley Setter pris på det!
Det ER en skam å snu!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!