Skrevet av Emne: Barnehageplass til alle innen utgangen av 2006...  (Lest 5335 ganger)

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
Nei, du skriver på ingen måte gode setninger. Selv om du har relativt få (dog absolutt noen) skrivefeil, sliter du (på grunn av horribel syntaks) veldig med å uttrykke deg. Eksemplene jeg siterte i forrige innlegg illustrerte dette ganske greit.

Skal faktisk gjøre noe så overraskende som å være enig med deg. Det innlegget var dårlig på språk og balanse. Det jeg derimot ikke er enig med er måten du kommer med denne konstruktive kritikken.

Dette er til tider ganske så uforståelig lesning. Hvis du absolutt skal forsøke å skrive arrogant og belærende, så foreslår jeg at du lærer deg tredjeklassepensum i norsk først...

Jeg vet ikke hvordan dere andre reagerer når noen går rett i angrep på  din intelligens, og alt du har gått år på skole for å gjøre bra. Jeg er en person som er glad i språk, glad i å skrive og formulere meg på forskjellige måter, og ett slikt innlegg var vel kanskje så fornærmende som det går ann å bli.

Jeg er også rimelig sikker på at dette begrenser seg til dette ene innlegget (evt. andre innlegg på dette topicet) som du kommenterte. Formell norsk er arrogant og belærende og av og til gjør jeg det litt hovent, litt for lange setninger og en del unødvendige "vanskelige" ord. Har til vanlig ikke noe problem med å utrykke meg. Skal også legges til at jeg skriver sidemål (med nynorsk som hovudmål) fordi jeg ikke er så modig som f.eks bonnskij89 som skriver stolt og bra nynorsk Smiley   Stress å motta sånne "Snakk norsk da" etter et nynorsk innlegg :-/

Ps: Vet ikke hva syntaks er Tongue
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Thyve, du må finne et bedre tema, alle veit at du driter i barnehager!

Ahaaa! Husker jeg så på nyhetene for en tid tilbake at noen hadde vært i en barnehage og lagt igjen et lite hyggelig "visittkort" i sklia! Så det var altså Thyve! Fysjameg!  No no

Ps: Vet ikke hva syntaks er Tongue

Feilmeldng på Commodore 64? *Mimrer*

Ikke meningen å spamme, men slike ting MÅ jeg bare kommentere  Wink

 Offtopic

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Syntaks:
~tak's m1 (fra gr, -taks av taxis 'ordning, oppstilling') 
  1 (beskrivelse av) regler for hvordan en kan lage setninger el. deler av setninger på et gitt språk, ordføyningslære 
  2 i edb: forhold mellom tegn og tegngrupper innenfor et dataspråk 
---------------------
Ellers synes jeg absolutt du bør skrive på nynorsk, dersom du foretrekker det. De som ikke evner å forstå nynorsk bør du uansett ikke gidde å bry deg om Smiley

Utlogget kick_ass

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 557
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 557

Tenk om valgløfter var juridisk bindene.
Det ordner seg for greie gutter.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
så hadde vi fått en rimelig kjedelig valgkamp ...
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget kick_ass

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 557
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 557

Sannsynligvis. Men foretrekker du en spennende eller realistisk valgkamp?
Det ordner seg for greie gutter.

andreassk

  • Gjest
En realistisk valgkamp hadde blitt mye bedre enn dagens valgkamper. Ungdommen nå til dags (ikke alle selvfølgelig) gir blaffen i politikk, desverre.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!