Skrevet av Emne: Eksplosjon i dopingbruk  (Lest 5904 ganger)

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Eksplosjon i dopingbruk
« #15 : 01. juli 2006, 03:40 »
Ting som er farlig for deg burde vært ulovlig. Mange av Norges folk er nemlig for dumme til å passe på helsen. Noen personer er jo så likegyldig til sin egen helse at det burdes sette opp "Ikke kast i badekar" advarsler på brødristere.
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Eksplosjon i dopingbruk
« #16 : 01. juli 2006, 08:49 »
Ting som er farlig for deg burde vært ulovlig. Mange av Norges folk er nemlig for dumme til å passe på helsen. Noen personer er jo så likegyldig til sin egen helse at det burdes sette opp "Ikke kast i badekar" advarsler på brødristere.
Drøy påstand...

Da bør følgende forbys:
Bil
Tobakk
Alkohol
Våpen
Badekar (man kan drukne)
Reseptfrie smertestillende
Tollekniv

Det er en grunn til at man har en myndighetsalder... Hvis staten skal regulere ALT som er farlig, så mister frihet og ansvar for egne handlinger sin funksjon.... Viderefør de amerikanske tilstandene, hvor alle saksøker alle som KUNNE hindret dem i å gjøre skade på seg selv...

"Advarsler på pappbeger om at det som helles i dem kan være varmt..."

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Eksplosjon i dopingbruk
« #17 : 01. juli 2006, 15:21 »
Drøy påstand...

Da bør følgende forbys:
Bil
Tobakk
Alkohol
Våpen
Badekar (man kan drukne)
Reseptfrie smertestillende
Tollekniv

Det er en grunn til at man har en myndighetsalder... Hvis staten skal regulere ALT som er farlig, så mister frihet og ansvar for egne handlinger sin funksjon.... Viderefør de amerikanske tilstandene, hvor alle saksøker alle som KUNNE hindret dem i å gjøre skade på seg selv...

"Advarsler på pappbeger om at det som helles i dem kan være varmt..."

Det var en god dose ironi involvert også da... Men det er jo ett stort problem når enkeltpersoner er så fokusert på eget utseende at de bruker farlige/livstruende dopingmiddler. Med den slags dumskap er det nesten ingen grenser på hvilke forbud som burde innsettes.

Ser en del likheter med spillegalskap og forbud av spilleautomater. Når det ikke finnes viljestyrke til å la være å spille så vil de ha forbud. Og selv om dette ikke burde være nødvendig burde det kanskje likevel bli gjort, i likhet med dopingforbud.
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Eksplosjon i dopingbruk
« #18 : 01. juli 2006, 15:47 »
Slik du argumenterer burde alkohol vært forbudt for lenge siden. Men for de som har lest litt om hva som skjedde under forbudstiden så vet vi vel hvordan det vil gå. Eller ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Eksplosjon i dopingbruk
« #19 : 01. juli 2006, 15:55 »
Signerer den, UAC. Er nok ikke veien å gå å gjøre det ulovlig å bruke. Tror heller det må opplysning til, så folk faktisk får vite hvor farlig det er...
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Eksplosjon i dopingbruk
« #20 : 01. juli 2006, 16:32 »
Signerer den, UAC. Er nok ikke veien å gå å gjøre det ulovlig å bruke. Tror heller det må opplysning til, så folk faktisk får vite hvor farlig det er...


Ja... Hadde folk hørt på slikt da Cheesy  Men dere har for all del rett. Et forbud går ikke så lett. Tror dessverre verken forbud eller bedre opplysning hadde hjulpet mye :S  Tror at så lenge det går ann å kjøpe doping blir det doping. Trist, men sant.
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget seini

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 736
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 736

SV: Eksplosjon i dopingbruk
« #21 : 01. juli 2006, 17:56 »
Jeg synes at man burde prioritere omvendt av det Quadriceps mener. Man burde heller ta de personene som bruker slike ting i forhold til konkurranser osv, i steden for å ta "gymrottene som vil legge på seg litt biff." Greit nok veldig mange vet ikke hvilke skader de kan få, men de er fullt klar over at dette ikke er direkte sunt å drive me.

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Eksplosjon i dopingbruk
« #22 : 01. juli 2006, 18:34 »
Greit nok veldig mange vet ikke hvilke skader de kan få, men de er fullt klar over at dette ikke er direkte sunt å drive me.

Boler: d fins tabblettar så hemme bivirkningar,men d vett vel du så kan alt

Ikkje Boler: Hemme kanskje... Ikkje fjerne

Boler: hemme=utelokke di da din sau

Ikkje Boler: hoho

Boler: men nå ska eg trena,og ser eg deg ein dag så komme eg bort t deg,for nå har eg fått nåkk!!!hej då

Ikkje Boler: Hemme=Utelukke? Fullførte du barneskulen du?



__________________________________________________

Dette var fra en samtale på msn med en som var overbevist om at steroider er den eneste veien til god, sunn trening.

Ikke overvurder intelligensen til enkeltpersoner på steroider.
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
SV: Eksplosjon i dopingbruk
« #23 : 01. juli 2006, 20:32 »
Jeg synes at man burde prioritere omvendt av det Quadriceps mener. Man burde heller ta de personene som bruker slike ting i forhold til konkurranser osv, i steden for å ta "gymrottene som vil legge på seg litt biff." Greit nok veldig mange vet ikke hvilke skader de kan få, men de er fullt klar over at dette ikke er direkte sunt å drive me.

Poenget mitt er at bruk av hormonelle preparater i dag er et ekstremt mye større problem i ulike ungdomsmiljøer, enn hva det er i toppidrettsammenheng. Det testes året rundt både i forbindelse med trening og konkurranse, så det begrenser seg hvilke muligheter (for ikke å snakke om *hva* utøveren kan putte i seg av preparater) i en slik sammenheng.

På den andre siden har du den relativt store gruppen som ingen/få legger merke til, hvor tenåringer på 55 kg biffer seg opp til 65 kg ... og hvor ingen kobler noen relasjon til steroider.

Den stereotype oppfatningen av en mann på steroider, er en kar med abnormt store armer som løfter kjempetunge vekter, men denne karen er altså ikke lenger representativ for det generelle brukermiljøet.

Som et samfunnsmessig problem er altså dopingbruk i ulike ungdomsmiljø et mye større problem enn hva det er for idretten (som allerede har relativt grei kontroll med ting).

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Eksplosjon i dopingbruk
« #24 : 01. juli 2006, 20:46 »
Det har du nok helt rett i. Men sett i samfunnsmessig sammenheng er alikevel problemet lite sammenlignet med de fleste andre problemer samfunnet sliter med.

Det sørgelig er selvsagt at vi kanskje ikke ser rekkevidden av hva som skjer nå før om 30-40 år.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!