Skrevet av Emne: Program for maks VOLUMØKNING?  (Lest 2963 ganger)

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Program for maks VOLUMØKNING?
« #15 : 23. juli 2006, 01:35 »
Takk for alle svar!

Er fullt og helt klar over at kosten spiller en stor rolle i dette (Kanskje den største av alle) og jeg gjør derfor noe med det. Spiser mye, og sundt!

Men det er jo greit og ha et ok treningsprogram også da, så derfor spør jeg om det forslaget jeg la ut over er noe å satse på å fortstette med?

Mvh Kjor1

Dersom du kjører alle sett til failure ( total utmattelse) kan det kanskje være en ide å ikke kjøre så mange sett pr. muskelgruppe, siden du trener de så ofte (3 ganger i uken). Det er bare min mening, og noe som har fungert bra for meg. Faktisk har det vært en nødvendighet for å klare å restituere meg godt.. Kan hende jeg til tider har spist for lite mat og, men uansett.

Det viktigste er vel bare å prøve det. Dersom du føler det går bra, og du øker godt, og ikke føler deg utbrent etc, så fortsett med det. Dersom du blir fort utbrent om dagene, og du føler du spiser nok etc, kan det være flere faktorer som spiller inn til at du ikke får restituert deg tilstrekkelig. I bunn og grunn kommer det ned til å kjenne seg selv og/eller å prøve og feile.
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

andreassk

  • Gjest
SV: Program for maks VOLUMØKNING?
« #16 : 23. juli 2006, 20:40 »
For ikke å overbelaste korsryggen (som trenger mer hvile enn det resterende), kjører du heller enn fullkropp der du trener dette annenhver;

Dag 1

Knebøy
Bakside lår
Benk
Roing
Chins
Militærpress (sittende)
Dips
Bicepscurl

Dag 2
Markløft
Beinpress
Skråbenk
Pushdown
Hammercurl


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!