Skrevet av Emne: Branch Warren 3 måneder ut.  (Lest 6452 ganger)

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Branch Warren 3 måneder ut.
« #30 : 07. juli 2006, 19:00 »
Er han Warren en alv? Bare la merek til øra hans

Hehe, de øra har jeg lagt merke til flere ganger selv. Skikkelig flaggermus ører.. Grin
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget slogum

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 424
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 424

SV: Branch Warren 3 måneder ut.
« #31 : 07. juli 2006, 20:31 »
Var faktisk en av de verste "drug-guruene" som var tilbøyelig til å tro Paul Jean Guillaume (skrives sikkert ikke slik) når han påsto at han var rein.

Jeg er faktisk tilbøyelig til å tro det samme. Guillaume er forøvrig med stor sannsynelighet den minste proffen i "nyere tid" (men like fullt en av mine absolutte favoritter uavhengig av tidæra). Han hadde/har simpelthen vanvittige forutsetninger som bygger, og jeg er bra sikker på at han så bra ut muskulært sett før han berørte en vekt...

En annen som hardnakket påsto det samme var Mike Ashley - som jeg også er tilbøyelig til å tro det samme om basert på hvordan fysikken hans så ut. Men når sant skal sies utlovet han en belønning på adskillige dollars for den som kunne bevise at han var dopet i en tid der veksthormoner ikke var testbart Wink

Ellers står jo de aller fleste proffen åpent frem mht å innrømme egen bruk, så det er jo ikke akkurat noe de prøver å skjule heller. Det ville jo vært for dumt lissom Smiley

Greit, han ser bra ut. Men hvor artig er det å se på et show hvor 20 på den størrelsen står å poserer? Folk elsker sånne som Warren, Coleman og Cutler enkelt og greit.
Current Cycle:
6 meals ED
Heavy ass weights EOD
zzz EN

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Branch Warren 3 måneder ut.
« #32 : 10. juli 2006, 08:42 »
Greit, han ser bra ut. Men hvor artig er det å se på et show hvor 20 på den størrelsen står å poserer? Folk elsker sånne som Warren, Coleman og Cutler enkelt og greit.

20 på hans størrelse, og hans linjer, gir garantert et kanonshow.
Han er mer severdig enn noen norsk bygger noensinne har vært, og det har da vært en og annen severdig norsk bygger oppigjennom Wink Guillaume er av en størrelse og kvalitet som ville gjort ham til en garantert gullfavoritt i et VM i dag, og VM er fortsatt bra imponerende fra salen Smiley Så kan en seff sitte og vite at det finnes amerikanske freaks som aldri tør delta der - det gjør det ikke til noe mindre severdig i mine øyne Smiley

Mange liker "freak-shows", men jeg er bra sikker på at en ville samlet flere publikummere javnt over med estetisk flotte byggere.
Det er nok en grunn til at Mr.Olympia for tiden holdes kun i USA - det er vel muligens kun der de er i stand til å sope sammen nok sponsorer og publikum til å gjøre det til noe stort.
Proffshow ellers er så vidt jeg har forstått ikke av de mest storslagne stevnene. Tror rett og slett det har blitt for ekstremt selv for majoriteten av oss som synes det er kult å se på noe som er hinsidig det vi kan oppnå selv.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Branch Warren 3 måneder ut.
« #33 : 10. juli 2006, 13:59 »
Er han Warren en alv? Bare la merek til øra hans

Ja, han er en alv.
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Branch Warren 3 måneder ut.
« #34 : 10. juli 2006, 15:09 »
Ja, han er en alv.

Han er vel ikke stort høyere enn 3,5 fot heller, så for alt vi veit er han en Hobbit....... Ikke rart han har litt bedre muskelbyggende anlegg heller da serri - de er jo lissom ikke helt mennesklige på et vis Smiley


Leste ved en tilfeldighet om hobbiter for en halvtimes tid siden- og da slo denne sammenhengen meg på sett og vis som et lyn .......


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
SV: Branch Warren 3 måneder ut.
« #35 : 10. juli 2006, 22:51 »
Branch Warren er 1,70 høy, litt av en hobbitt! hehe

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Branch Warren 3 måneder ut.
« #36 : 11. juli 2006, 01:52 »
Branch Warren er 1,70 høy, litt av en hobbitt! hehe

Ja, hihi..

170 er jo faktisk høyt med tanke på hvor lave mange andre er.. og 2.10m er vel heller ikke den mest optimale høyden for å se størst ut heller, så..
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Branch Warren 3 måneder ut.
« #37 : 11. juli 2006, 01:55 »
170 er jo faktisk høyt med tanke på hvor lave mange andre er.. og 2.10m er vel heller ikke den mest optimale høyden for å se størst ut heller, så..

Min trøst med mine 190cm er att uannsett hvor mye sterkere og mer muskeløs Brach Warren er enn meg kan jeg likevel se ned på han... Cheesy
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Branch Warren 3 måneder ut.
« #38 : 11. juli 2006, 08:19 »
Min trøst med mine 190cm er att uannsett hvor mye sterkere og mer muskeløs Brach Warren er enn meg kan jeg likevel se ned på han... Cheesy

Slik fungerer min hjerne også - Warren m.fl kan godt være store byggere, men jeg er en stor mannDance Ikke sånn i overført betydning da!!  :Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
SV: Branch Warren 3 måneder ut.
« #39 : 11. juli 2006, 11:58 »
Slik fungerer min hjerne også - Warren m.fl kan godt være store byggere, men jeg er en stor mann! Dance Ikke sånn i overført betydning da!! :Smiley

Må si meg glad på dere vegne, jeg er verken stor eller høy selvom jeg vel og merke er 1-2 cm høyere enn Branch  ..kødder ikke med meg liksom..
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

vegrum

  • Gjest
SV: Branch Warren 3 måneder ut.
« #40 : 16. juli 2006, 01:23 »
Moette Branch Warren paa Metroflex naar vi var innom der paa roadtrippen vaar - enorm stoerrelse paa den karen, lav fyr, men enormt bred og massevis paa massevis med gjett hva - jo masse Wink

Han trente skuldre naar vi var der, syke vekter til en syk mann!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!