Skrevet av Emne: SE & HØR`s sommershow  (Lest 1202 ganger)

Utlogget Blomsterpotte

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 901
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 901

SE & HØR`s sommershow
« : 09. juli 2006, 20:15 »
Jeg var på SE & HØR`s sommershow i sted, som var i Ålesund.
Jeg ble dratt med av familiemedlemmer som ville få tak i flaskeposter. Vell showet var helt greit, Idol Gaute sang sine norske kjærlighetssanger som jeg ikke liker, og der var en nykommer i Standup som virkelig imponerte men husker ikke navnet hans. Hadde ikke det vært for den komikeren hadde jeg stukket lenge før jeg gjorde.

Men til saken. Når de begynnte å kaste flaskepostene ble det rolige publikumet forvandlet om til grådige gribber! Jeg så rundt meg alle sammen med det samme griske blikket i øynene, alle klare til kamp av den enkle grunn, en sydentur eller penger som det stod i bladet. De minste barna sprang vekk for ikke å bli trampet i hjel eller skadet og de voksne ble til barn som slåst over godterier.
Jeg fikk nesten tak i en flaskepost men da ble jeg skallebanket av en dame på over 40 år!

Jeg har aldri trodd på utsagnet om at Ålesundere er griske, men når jeg såg hvordan alle de voksne og ungdommene kjempet om utallige flasker begynner jeg å lure.

Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette her, kanskje fordi jeg vil fortelle en historie, eller bare fordi jeg er sur over at jeg ikke fikk tak i en flaskepost  Undecided

andreassk

  • Gjest
SV: SE & HØR`s sommershow
« #1 : 09. juli 2006, 20:21 »
 rofl rofl headbang

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: SE & HØR`s sommershow
« #2 : 09. juli 2006, 20:39 »
Sånn går det når man går på noe regisert av Se & Hør. Du var nok heldig som ikke så Moskva-Marit posere i bikini...
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: SE & HØR`s sommershow
« #3 : 09. juli 2006, 20:51 »
Hvorfor viste ikke jeg om dette? Hadde jeg vist dette skulle jeg brukt mine bokseferdigheter og styrkeløftskills å skaffa gratis sydentur til familien Sad






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
SV: SE & HØR`s sommershow
« #4 : 09. juli 2006, 23:07 »
*doh* skriv neste post før neste sommershow då, eg vil til syden Sad
Trur du treng alle dine styrkeløfterskills i forsøk på å løfte unna 40 år gamle damer Slux Tongue
Kunne nok ha satsa på mine spydkasterskills, men det hadde blitt litt mykje søl innocent, bruker heller farten treninga fører med seg Cool

(eller ein sykkel)
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: SE & HØR`s sommershow
« #5 : 09. juli 2006, 23:18 »
Hva om jeg tar en deff til neste gang, så kan du bruke dine spydkasterskills (om jeg forblir på vekta nå, eller går ned en 10-20 kg kan jeg gå for et spyd) å kaste meg inn i mengda mens jeg bruker mine bokseskills til å svimeslå folk jeg flyverforbi, så ta en flaske- så kan vi dra på sydentur sammen?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
SV: SE & HØR`s sommershow
« #6 : 09. juli 2006, 23:27 »
Haha, samarbeid er tingen, deal Grin

Mange bilettar i ei sånn flaske eller?

(Og ingen veit kven eg er i syden så då kan eg jage damer døgnet rundt) innocent
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
SV: SE & HØR`s sommershow
« #7 : 10. juli 2006, 00:26 »
Forresten: var det mange flasker som blei kasta ut og er det i Ålesund kvart år?

Er det det og folk oppfører seg slik du skriver lennyn, ja då skal eg jammen vere bra kynisk og hensynslaus sjølv >Cheesy med hjelp av Slux sjølvsagt Grin
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Blomsterpotte

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 901
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 901

SV: SE & HØR`s sommershow
« #8 : 10. juli 2006, 01:07 »
Forresten: var det mange flasker som blei kasta ut og er det i Ålesund kvart år?

Er det det og folk oppfører seg slik du skriver lennyn, ja då skal eg jammen vere bra kynisk og hensynslaus sjølv >Cheesy med hjelp av Slux sjølvsagt Grin
Showet skal være i dei fleste storbyene i norge, kjøp Se & Hør der står det en liste tror jeg.
Folkene oppførte seg slik som jeg skrev ja.
Jeg fikk tak i en flaske samtidig som en annen mann på ca 35 år, det endte med at han satte hånden min i lås, vet ikke om dette var et uhell? Men det endte med at jeg måtte slippe flasken etter en hard kamp  Undecided
Foresten jeg blir med deg og Slux jeg skal ta igjen på den dama  >Cheesy
Forresten: var det mange flasker som blei kasta ut og er det i Ålesund kvart år?

Er det det og folk oppfører seg slik du skriver lennyn, ja då skal eg jammen vere bra kynisk og hensynslaus sjølv >Cheesy med hjelp av Slux sjølvsagt Grin
Tror det var rundt 20-30 flasker som ble hivd ut, alle flaskene var nummererte, så trekte SE&HØR ut en vinner på staden og en annen flaske går videre til en større syden konkuranske som blir trukket i september.
Hva om jeg tar en deff til neste gang, så kan du bruke dine spydkasterskills (om jeg forblir på vekta nå, eller går ned en 10-20 kg kan jeg gå for et spyd) å kaste meg inn i mengda mens jeg bruker mine bokseskills til å svimeslå folk jeg flyverforbi, så ta en flaske- så kan vi dra på sydentur sammen?
Lykke til med deffen Wink

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: SE & HØR`s sommershow
« #9 : 10. juli 2006, 07:57 »
Kvinner i 40-årene som har mulighet til å vinne noe, eller skal på salg er det vel bare en måte å overleve mot: Lock'n load!  buttrock  Eller som jeg pleier å gjøre: Holde meg langt vekk fra slikt...  Undecided

Var på et idrettsarrangement for en stund siden , der det ble kastet ut nummererte baller til publikum, som det skulle trekkes en reise på.  Og akkurat som LennyN skriver, ble plutselig alle voksne forvandlet til grådige gribber. Damen som satt ved siden av meg klarte først å få tak i èn ball etter å nesten ha slått seg frem til den. Deretter klarte hun jaggu å manipulere de små barna som kastet ballene ut til publikum til å kaste en til til henne: "Heeeeeeii! Dere kaster jo bare ballene til alle andre jo!!!! Nå må vi som sitter her også få muligheten!!!" Og ganske riktig: Hun fikk en til som hun gjemte sammen med den første. Og jaggu klarte hun ikke å gjøre det samme enda en gang med en annen unge! Gleden hos undertegnede var derfor stor da hun ikke ble trukket ut  Wink Hun sa da noe slikt: "Jaja, det ble ikke noen reise, men jeg fikk i hvert fall 3 gratis baller", mens hun kikket stolt rundt seg med hevet hode over de skuffede barna (ja, det var stort sett barn hun "sloss" mot....) som gjerne også ville hatt en ball. Ikke 3, men 1....

Jaja, survival of the fittest, er det ikke det det heter?

Er ikke noen "voldsmann", men hadde jeg satt nærmere henne vet jeg jaggu ikke hva jeg hadde gjort...  Undecided

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: SE & HØR`s sommershow
« #10 : 10. juli 2006, 08:03 »
For å si det slik, jeg har vært på loppemarked på Marienlyst barneskole én gang - og aldri mer. Folk begynte å sloss i køen fordi det var "NOEN" som snek.... Og jeg mener, de sloss om å få kjøpe mest mulig rask og fanteri, som jo er det de selger på slike steder.

Har også overvært visse firmabegivenheter med barn, og gratis mat og drikke til alle - det var leid inn kokker og griller. Folk putter koteletter i veskene sine.... Huh Og ikke nok med det, her var det slik at man kunne ta med seg familie. Noen stillte opp med 30 (30 !!!!) personer i følget. Alt for litt gratis mat.

Jepp - vi lever i Norge, et av verdens rikeste land..... what
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: SE & HØR`s sommershow
« #11 : 10. juli 2006, 08:30 »
Folk putter koteletter i veskene sine.... Huh

*Jeg "mistet" båndet til hunden. Huff så klosset av meg....*  dry

Folk er sjuke ja. Merkelig at slik oppførsel eksisterer i 2006.  Huh

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
SV: SE & HØR`s sommershow
« #12 : 10. juli 2006, 13:33 »
I alle... Ohmy
Er det mulig å vere så grådige? Eg har aldri sett noko liknande på gratis tilstelningar her omkring, ein et seg mett ferdig med det Angry

Showet skal være i dei fleste storbyene i norge, kjøp Se & Hør der står det en liste tror jeg.
Folkene oppførte seg slik som jeg skrev ja.
Jeg fikk tak i en flaske samtidig som en annen mann på ca 35 år, det endte med at han satte hånden min i lås, vet ikke om dette var et uhell? Men det endte med at jeg måtte slippe flasken etter en hard kamp Undecided
Foresten jeg blir med deg og Slux jeg skal ta igjen på den dama >Cheesy

Neppe uhell, eg kan og eit par tre låsar som kjapt ville tvunge ein person til å sleppe flaska men så kynisk er eg ikkje :Smiley
TF special operation task force Grin blir ein heil gjeng med TF-medlem på neste Se og hør festival >Cheesy
Kva var det eigentleg den dama gjorde?
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Blomsterpotte

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 901
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 901

SV: SE & HØR`s sommershow
« #13 : 10. juli 2006, 14:30 »
I alle... Ohmy
Er det mulig å vere så grådige? Eg har aldri sett noko liknande på gratis tilstelningar her omkring, ein et seg mett ferdig med det Angry

Neppe uhell, eg kan og eit par tre låsar som kjapt ville tvunge ein person til å sleppe flaska men så kynisk er eg ikkje :Smiley
TF special operation task force Grin blir ein heil gjeng med TF-medlem på neste Se og hør festival >Cheesy
Kva var det eigentleg den dama gjorde?
TFSOTF jeg blir med på den Wink
Hun var så opptatt av å få tak i en flaske at hun ikke brudde seg om hvem hun dultet til, så når jeg så at en flaske kom mot der vi stod, ville jeg få tak i den, det ville hun også så hun hoppet opp å traff meg midt i trynet med skallen sin Tongue
Kvinner i 40-årene som har mulighet til å vinne noe, eller skal på salg er det vel bare en måte å overleve mot: Lock'n load!  buttrock  Eller som jeg pleier å gjøre: Holde meg langt vekk fra slikt...  Undecided

Var på et idrettsarrangement for en stund siden , der det ble kastet ut nummererte baller til publikum, som det skulle trekkes en reise på.  Og akkurat som LennyN skriver, ble plutselig alle voksne forvandlet til grådige gribber. Damen som satt ved siden av meg klarte først å få tak i èn ball etter å nesten ha slått seg frem til den. Deretter klarte hun jaggu å manipulere de små barna som kastet ballene ut til publikum til å kaste en til til henne: "Heeeeeeii! Dere kaster jo bare ballene til alle andre jo!!!! Nå må vi som sitter her også få muligheten!!!" Og ganske riktig: Hun fikk en til som hun gjemte sammen med den første. Og jaggu klarte hun ikke å gjøre det samme enda en gang med en annen unge! Gleden hos undertegnede var derfor stor da hun ikke ble trukket ut  Wink Hun sa da noe slikt: "Jaja, det ble ikke noen reise, men jeg fikk i hvert fall 3 gratis baller", mens hun kikket stolt rundt seg med hevet hode over de skuffede barna (ja, det var stort sett barn hun "sloss" mot....) som gjerne også ville hatt en ball. Ikke 3, men 1....

Jaja, survival of the fittest, er det ikke det det heter?

Er ikke noen "voldsmann", men hadde jeg satt nærmere henne vet jeg jaggu ikke hva jeg hadde gjort...  Undecided
For ei kjærring!!
For å si det slik, jeg har vært på loppemarked på Marienlyst barneskole én gang - og aldri mer. Folk begynte å sloss i køen fordi det var "NOEN" som snek.... Og jeg mener, de sloss om å få kjøpe mest mulig rask og fanteri, som jo er det de selger på slike steder.

Har også overvært visse firmabegivenheter med barn, og gratis mat og drikke til alle - det var leid inn kokker og griller. Folk putter koteletter i veskene sine.... Huh Og ikke nok med det, her var det slik at man kunne ta med seg familie. Noen stillte opp med 30 (30 !!!!) personer i følget. Alt for litt gratis mat.

Jepp - vi lever i Norge, et av verdens rikeste land..... what
Rikere landet blir, griskere blir folket.

Utlogget bendihav

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

SV: SE & HØR`s sommershow
« #14 : 14. juli 2006, 07:37 »
Jeg var på SE & HØR`s sommershow i sted, som var i Ålesund.
Jeg ble dratt med av familiemedlemmer som ville få tak i flaskeposter. Vell showet var helt greit, Idol Gaute sang sine norske kjærlighetssanger som jeg ikke liker, og der var en nykommer i Standup som virkelig imponerte men husker ikke navnet hans. Hadde ikke det vært for den komikeren hadde jeg stukket lenge før jeg gjorde.

Men til saken. Når de begynnte å kaste flaskepostene ble det rolige publikumet forvandlet om til grådige gribber! Jeg så rundt meg alle sammen med det samme griske blikket i øynene, alle klare til kamp av den enkle grunn, en sydentur eller penger som det stod i bladet. De minste barna sprang vekk for ikke å bli trampet i hjel eller skadet og de voksne ble til barn som slåst over godterier.
Jeg fikk nesten tak i en flaskepost men da ble jeg skallebanket av en dame på over 40 år!

Jeg har aldri trodd på utsagnet om at Ålesundere er griske, men når jeg såg hvordan alle de voksne og ungdommene kjempet om utallige flasker begynner jeg å lure.

Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette her, kanskje fordi jeg vil fortelle en historie, eller bare fordi jeg er sur over at jeg ikke fikk tak i en flaskepost Undecided

Jeg vet om en automat med kaffe en plass her på sunnmøre....og ved den automaten er det alltid noen som syter over at en kaffe koster ei krone......må si jeg har vært oppgitt og drittlei av den kaffe-diskusjonen noen ganger. Har man ikke lyst å betale en simpel krone for en kaffe, så lider man sannsynlig vis av griskhetssymptomer av alvorlig art. Dette var egentlig en liten digresjon, men akk i samme gate som topicen.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!