Skrevet av Emne: Intervju med anonym pro..  (Lest 5415 ganger)

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

SV: Intervju med anonym pro..
« #15 : 30. juli 2006, 02:52 »
desverre destination sterk, men det er nok som å erklære bodybuilding DØD, om alle skulle slutte å dope seg. da ville det stått noen småtasser igjen på scenen som jeg ikke hadde hatt særlig interesse av å se på i det hele tatt...

kan ta en sammenlikning.
La oss si du syns det er gøy å se på formel 1. men plutselig finner "verden" ut at det er ulovlig å ha trimmede biler, og bilene skal ikke overstige mer enn 120Hk... Da må du vel ærlig innrømme det er gøyere å se på "mannen i gata" som ulovlig arrangerer bil-løp med biler som har 2000HK...?

Litt på samme måte med doping.. Når mannen i gata er større og ser bedre ut enn dem som stiller på scenen har sporten mistet sin "sjarm"
spør du meg.

Det er iallefall MIN synsvinkel Smiley
Vel, blir jo strengere og strengere restriksjoner i F1 og likevel finnes det såvidt jeg vet få eller ingen biler som ville slått en F1 bil rundt banen. Da det ble slutt på turbo, utviklet man sterkere N/A motorer.
Tror fremdeles det ville vært inntressant å se på bygging uten dop, be beste ville selvsagt ikke veid 140kg rippet, men kansje de kunne vært 110-115kg? Er jo i grunn synd at symetri ikke betyr noe i den største klassen lenger, se på coolman f. eks. armene(store ja) passer jo ikke til skuldrer og bryst.
Tror mange "vanlige" mennesker hadde hatt større innterresse og respekt, dersom de visste at personene på senen var dopfri og likevel ekstreme, er jo ikke hvem som helst som klarer/orker så stor som det er mulig å bli uten dop heller, selv ikke med dop. Og dersom det var testing i proff bygging, ville de få som var gode nok ikke giddet å bruke dop siden man måtte vært rein for å vinne pengene.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Intervju med anonym pro..
« #16 : 30. juli 2006, 03:19 »
Er jo i grunn synd at symetri ikke betyr noe i den største klassen lenger, se på coolman f. eks. armene(store ja) passer jo ikke til skuldrer og bryst.


Her mener du struktur. Det har ingenting med symetri og gjøre. Symetri = Høyresider er lik venstreside..
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!