Skrevet av Emne: Sjekking  (Lest 100854 ganger)

andreassk

  • Gjest
Sjekking
« : 30. juli 2006, 19:08 »
Hei, jeg er den heldige vinneren av å ha mistet draget. Sikkert flere der ute som meg. Hvordan liker du å bli sjekket opp? Har du noen tips?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Sjekking
« #1 : 30. juli 2006, 19:12 »
Et stikkord : selvtillit. Verre er det i grunn ikke, men husk at det er forskjell på å ha selvtillit og å være verdensmester Wink

I dag liker jeg i grunn ikke å bli sjekket opp lenger... Grin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget elicca

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 130

SV: Sjekking
« #2 : 30. juli 2006, 20:12 »
Selvtillit er vldig viktig!Er ingen ting som er så lite tiltrekkende som en gutt som sitter og ser ned i gulvet og unnskylder for at han er til.Tørr og flørt,vi jenter synes bare det er koselig !!:)

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Sjekking
« #3 : 30. juli 2006, 20:13 »
Et stikkord : selvtillit. Verre er det i grunn ikke, men husk at det er forskjell på å ha selvtillit og å være verdensmester Wink

I dag liker jeg i grunn ikke å bli sjekket opp lenger... Grin

Du er umulig å sjekke opp, siden du har dame.
Men du setter vel allikevel pris på å bli lagt an på Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
SV: Sjekking
« #4 : 01. august 2006, 23:57 »
Eg trur (veit) eg har mangla ein del (for mykje) sjølvtillit fram til no, på ferie i nordland skifta eg litt image og slo meg litt meir laus, ingen som merkar om eg snur på flisa der og tja det funka... visste ikkje at nokon jenter kunne bli imponert av mine musklar heller, eller mangel på sådan Tongue
Trur eg skal forandre meg for godt, ser ut som om sjølvtilliten kjem med treninga, på tide å leva livet Cheesy
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Generalen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 470
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 470

SV: Sjekking
« #5 : 02. august 2006, 01:34 »
Eg trur (veit) eg har mangla ein del (for mykje) sjølvtillit fram til no, på ferie i nordland skifta eg litt image og slo meg litt meir laus, ingen som merkar om eg snur på flisa der og tja det funka...

Når du slår deg løs og tør å drite deg ut litt og ikke er redd for å vise deg litt frem så viser du jo nettopp selvtillitt. Bra for deg!

Har heldigvis alltid hatt god selvtillitt selv, heldigvis. Har faktisk aldri hatt så bra draget som etter jeg kom inn i et seriøst forhold. Tror muligens det har med å gjøre at jeg slapper enda mer av når jeg er med det andre kjønn enn jeg har gjort før. Samtidig så har jeg det inntrykket av at når jeg ikke prøver meg eller har interesse så blir jeg muligens mer spennende enn jeg hadde vært hvis jeg faktisk prøvde meg og dermed snur fort rollene.
Slik jeg ser det er det viktigste når det gjelder sjekking selvtillitt, være hyggelig(kanskje bittelitt småfrekk også) og samtidig være interesert men ikke pågående. Nå finnes det jo aldri noe fasitsvar da man kan snakke med 2 ulike personer man vil sjekke opp og den ene takler ikke overdreven oppmerksomhet mens den andre elsker det. 

Utlogget mizuno

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 16

SV: Sjekking
« #6 : 03. august 2006, 11:14 »
Enig med Generalen her:  Gutter som er avslappet i forhold til det motsatte kjønn og ikke viser en overivrig interesse er de vi jenter synes er mest spennende....  Så kanskje spille litt "hard to get"??

Og så bør man jo ha litt selvtillit også;  ikke bare se ned i gulvet som det ble poengtert tidligere her....

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
SV: Sjekking
« #7 : 03. august 2006, 11:32 »
visst en dame komme til meg og sier "vil du bli med hjem så skal jeg barbere ryggen din?" så smelter jeg helt.

Utlogget mizuno

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 16

SV: Sjekking
« #8 : 03. august 2006, 11:35 »
jeg må ærlig innrømme at jeg synes "hard to get" er bare tøys og tull!

Har man interesse for et annet mennesker , så skal man si i fra. Ærlighet varer lengst. gret man får seg en på trynet innimellom , men ingen av oss er tankeleser.

Foretrekker ihvertfall selv ærlige menn som sier i fra når de er interessert ! ( hvilket visstnok ingen er ...hmmm)


Nann


jo, forsåvidt, men av egen erfaring så er det de som er litt kostbare som er mest interessante...

Utlogget amongo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12

  • No pain No gain!!!!
SV: Sjekking
« #9 : 03. august 2006, 16:04 »
så vist dere skulle komet til en konkluson her så hadde d vert at han må vær litt selvikker men ikke for. å han bør være åpen og ærlig men det skader ikke om han er litt hard 2 get Huh?
Mong powar (H)

Utlogget amongo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12

  • No pain No gain!!!!
SV: Sjekking
« #10 : 03. august 2006, 16:28 »
feil!

min mening:
han skal være åpen , ærlig, si hva han faktisk ønsker. Og drit i hard to get , for det er bare skuespill
    aha:D   då lærte eg någe nytt i dag au Wink
Mong powar (H)

Utlogget Aunis

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

SV: Sjekking
« #11 : 03. august 2006, 16:39 »
Selvtillit er nok ikke jeg størst på, men rødming derimot, ingen som slår meg der!!
Rødmer bare jeg blir stillt et spørsmål, eller f.eks når jeg skal betale på en butikk kan det også skje..

Rødming å svetting..that's me :/

Trening funker definitivt bra på selvtilliten!

Må væll oppsøke psykolog eller noe med den rødmingen min, er veldig ekkelt når det skjer  blush

Min DC treningslogg
Min bilde profil
---
A good friend will come and bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying "WE screwed up!!"

Utlogget Aunis

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

SV: Sjekking
« #12 : 03. august 2006, 16:45 »
rødming kan behandles hos lege. De går inn og lammer noen nerver ved hjelp av botox, slik at du ikke rødmer. Disse nervene kan man i enkelte tilfeller også brenne/svi vekk, slik at rødmingen blir borte for alltid.

Snakk med fastlegen din om henvisning til spesialist.
Ahh..ikke dumt!!
Vet du om dette koster flesk eller??

Min DC treningslogg
Min bilde profil
---
A good friend will come and bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying "WE screwed up!!"

Utlogget Aunis

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

SV: Sjekking
« #13 : 03. august 2006, 16:48 »
dersom dette er kronisk, vil det bli dekket av trygdeetaten. Dersom du skal ha kirugisk ingrep , så er dette bare egenandel .
Det er nok ikke kronisk, tror mest det er fordi jeg skjemmes..
Så burde kanskje skaffet meg litt mer selvtillit ja,tror det ville hjulpet mye på saken..

Min DC treningslogg
Min bilde profil
---
A good friend will come and bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying "WE screwed up!!"

Utlogget Aunis

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

SV: Sjekking
« #14 : 03. august 2006, 16:50 »
da sier du det til legen.
Aukey, verdt et forsøk, blir rimelig hemmet av det..

Min DC treningslogg
Min bilde profil
---
A good friend will come and bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying "WE screwed up!!"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!