Skrevet av Emne: Franck VS ADN  (Lest 8144 ganger)

Utlogget TT

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 419
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 419

SV: Franck VS ADN
« #15 : 15. august 2006, 15:25 »
..men jeg er vekket flere ganger... Men det tror jeg er en kjipere opplevelse for dem enn meg, de har tross måtte stå opp lenge før meg  Grin


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Franck VS ADN
« #16 : 15. august 2006, 19:14 »
De eneste som får beskjed dagen før, er syklistene for der er det forbundet som velger ut de som skal testes. .. det eneste særforbund som gjør det slik... Wink

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Franck VS ADN
« #17 : 15. august 2006, 19:44 »
Her presenterer jeg løsningen på alle problemer.

Om man er idrettsutdøver med dopingregler skal man alltid melde fra til ADN hvor man skal hen, 24 timer før avreise (gjelder små gåturer og lange ferier') så de kan installere denne innretningen på reisemålet.

Men ikke si noe til noen idrettsutdøvere, fordi det er litt hemlig- fordi om de vet om det så ødelegger de litt av tingen.

Som dere ser på bildet under her går det en slange fra toalettet til en flaske merket ADN som skal avhentes av kontrollører. Den skal skjules så utdøveren ikke vet noe om det.

Dette er den ultimate løsningen, får ikke doperne vite om dette så tenker de: hmm ingen tester sålangt i år, da kan jeg vel prøve meg på litt doping da.
Men det de ikke vet er at ADN har urinprøver fra hver dag hele året.


 :Smiley

En liten useriøs post fra min side, jeg beklager  woot






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Franck VS ADN
« #18 : 15. august 2006, 22:24 »
Dette var veldig dumt gjort hvis han har ambisjoner om OL senere.
Denne muligheten synes jeg han ikke bør få tilbake hvis han melder seg ut.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
SV: Franck VS ADN
« #19 : 15. august 2006, 23:45 »
Dette var veldig dumt gjort hvis han har ambisjoner om OL senere.
Denne muligheten synes jeg han ikke bør få tilbake hvis han melder seg ut.

Hva f... gjør disse snowboarderne i idretten da ? Kan ikke de gutta leke & røyke i fred ?
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Franck VS ADN
« #20 : 15. august 2006, 23:57 »
Tror det er mer verdifult med et raskt fremkomstmiddel på snø kombinert med jakt fremfor en planke til å stå når man renner nedover, med begrensede muligheter til å gjøre noe annet en å gå nedover om vi skal tenke sånn...






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Franck VS ADN
« #21 : 16. august 2006, 00:38 »
Det er MANGE "idretter" som burde vært fjernet fra OL!

Ad ADN...hva med sånn sensor-ankel-lås-greie som amerikanske og svenske fanger har??

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Franck VS ADN
« #22 : 16. august 2006, 21:36 »
Så fordi han ikke vil rapportere hver 3 dag så burde han ikke få muligheten til å stille i OL ved en senere anledning ?
Dette er en ting man må akseptere hvis man er i tetsjiktet,derfor ser jeg ingen problemer med at han melder seg ut,men han må da også godta at inngangen er stengt hvis han skal til OL.

Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
SV: Franck VS ADN
« #23 : 16. august 2006, 22:39 »
Strengt tatt så er det vel en del idretter som burde vært løst fra doptesting.
Hva i alleverden skulle det bety om snowboarderne i halfpipe og hopp dopet seg , det samme gjelder i Curling og endel andre idretter der det ikke er så voldsomme krav til utholdenhet osv.

Skjønner Daniel F godt jeg , hvorfor i alledager la seg herse med av dopingjegere og tullete lovverk , da er det vel mye bedre å finne på andre ting å gjøre.

Noen sier at om man skal være med i eliten og delta i OL osv osv så må man godta å bli herset med av slike overformyndere men er det virkelig verdt det da ?
Skal man gå rundt i årevis og føle seg forfulgt/overvåket så må det vel være mye bedre å finne seg en annen jobb.




Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Franck VS ADN
« #24 : 17. august 2006, 01:00 »
Strengt tatt så er det vel en del idretter som burde vært løst fra doptesting.
Hva i alleverden skulle det bety om snowboarderne i halfpipe og hopp dopet seg , det samme gjelder i Curling og endel andre idretter der det ikke er så voldsomme krav til utholdenhet osv.

Skjønner Daniel F godt jeg , hvorfor i alledager la seg herse med av dopingjegere og tullete lovverk , da er det vel mye bedre å finne på andre ting å gjøre.

Noen sier at om man skal være med i eliten og delta i OL osv osv så må man godta å bli herset med av slike overformyndere men er det virkelig verdt det da ?
Skal man gå rundt i årevis og føle seg forfulgt/overvåket så må det vel være mye bedre å finne seg en annen jobb.

Man må bare akseptere at de underlagt dopingkontroller,for det finnes preparater som er prestasjonsfremmende/oppkvikkende for disse også,selv Snooker har dopingkontroller og ikke uten grunn.. Wink

Ved en senere anledning..

Han skal ikke ha muligheten til å melde seg inn rett før OL for å komme med, men det er nok ikke mulig uansett..

Det er ikke riktig at en "toppsportsutøver" skal få vandre som man selv vil.
Er man ute av forbundet så sier det seg selv at han da i denne perioden doper som en helt og kommer tilbake bedre og sterkere enn før.

Hva f... gjør disse snowboarderne i idretten da ? Kan ikke de gutta leke & røyke i fred ?

Synes denne var "litt" treffende..
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Zuul

SV: Franck VS ADN
« #25 : 17. august 2006, 09:02 »
Cluet her var vel at han ikke skulle konkurrere i FIS lenger, og neppe skal delta i OL. Og dermed gidder han heller ikke være underlagt dette regimet lenger. Akkurat som alle andre eliteutøvere i andre idretter som legger opp.

Å automatisk anta at fyren skal knaske alt han kommer over av dop i fire år og så snike seg inn bakveien til OL er vel på grensen til et vel kynisk menneskesyn Fast Ford? Uten at jeg vet det vil jeg anta et par ting: Enn så lenge er ikke snowboard verstingene i klassen. De har vel heller en helling mot prestasjonsenkede midler  Smiley

Det er ingen grunn til å tro at Daniel Franck er eller blir doper?

Du kan jo ikke bare melde deg på OL heller, du blir tatt ut på grunlag av konkurranser i forkant. Ergo kan han ikke bare bli med etter en periode med fri doping, han må melde seg på lenge i forveien  og dokumentere form.

For å snu litt på det. Vist Thomas Alsgaar, Bente Skari eller Petter Andersen skulle finne ut at det hadde lyst tilbake nå: skulle da veien vere stengt fordi de har vært uten tester i en periode?

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Franck VS ADN
« #26 : 17. august 2006, 12:02 »
Cluet her var vel at han ikke skulle konkurrere i FIS lenger, og neppe skal delta i OL. Og dermed gidder han heller ikke være underlagt dette regimet lenger. Akkurat som alle andre eliteutøvere i andre idretter som legger opp.

Å automatisk anta at fyren skal knaske alt han kommer over av dop i fire år og så snike seg inn bakveien til OL er vel på grensen til et vel kynisk menneskesyn Fast Ford? Uten at jeg vet det vil jeg anta et par ting: Enn så lenge er ikke snowboard verstingene i klassen. De har vel heller en helling mot prestasjonsenkede midler  Smiley

Det er ingen grunn til å tro at Daniel Franck er eller blir doper?

Du kan jo ikke bare melde deg på OL heller, du blir tatt ut på grunlag av konkurranser i forkant. Ergo kan han ikke bare bli med etter en periode med fri doping, han må melde seg på lenge i forveien  og dokumentere form.

For å snu litt på det. Vist Thomas Alsgaar, Bente Skari eller Petter Andersen skulle finne ut at det hadde lyst tilbake nå: skulle da veien vere stengt fordi de har vært uten tester i en periode?
Sitat Dagbladet:

"-  Det må være om jeg skal kjøre for å kvalifisere meg til et nytt OL. Men det blir vel litt vel langt fram, humrer Franck, som har kontrakt med sine sponsorer fram til 2009.

Likevel vil han ikke utelukke det helt.

-  Hvem vet, fire år går jo utrolig fort. Det kommer an på min motivasjon og hvordan den nye generasjonen snowboardere blir. Hvilken retning snowboard utvikler seg, sier Franck. "
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Zuul

SV: Franck VS ADN
« #27 : 17. august 2006, 12:40 »
Joda, men likefullt må han jo da inn i regimet lenge før det blir aktuellt.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Franck VS ADN
« #28 : 17. august 2006, 18:38 »
Og når fikk du kompetanse for å dømme noen for det? La oss se det ann slik; DU er en toppidretts utøver med lang fartstid i gamet, men begynner å bli lei av alle reglene og rapportene og velger å ta en velfortjent pause. Hva er da galt med at du,kanskje, om noen år vil prøve deg på et comback.

Reglene er nok ikke laget slik at han kan komme tilbake når han selv vil "sterkere og bedre enn før". Et comback må sikkert nevnes i god tid, og han må tilbake til gamle rutiner før han får lov  til å komme tilbake.

Problemet her er vel at han har planlagt et comeback før han melder seg ut.
Det har jeg kompetanse nok til å lese! Angry
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Sjefskjerring

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 569
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 569

SV: Franck VS ADN
« #29 : 17. august 2006, 21:29 »
meget meget usannsynlig.


Tror Nann Rosita mente at det var meget usannsynlig at tnt85 skulle holde på med dame.....




Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!