Skrevet av Emne: Mitt nybegynner program.  (Lest 7652 ganger)

Utlogget dunny

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 189

SV: Mitt nybegynner program.
« #15 : 19. august 2006, 16:30 »
Hehe, det er jo sant... Tenker ikke helt gjennom alt jeg skriver av og til:P

"Do you really think that eating 3000 calories with 225 grams of protein and doing the Weider "confusion training principle" to keep your body offguard will somehow magically make your 175lbs into 250lbs of rock granite monstrosity?
....Get your act together and think this all out or quit your complaining and dreaming and take up tennis." -DC

www.myspace.com/thomasfonn

Utlogget shivac

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: Mitt nybegynner program.
« #16 : 29. august 2006, 10:17 »
Er det ikke menigen at du skal kjøre 1-2-1 og 2-1-2 da? det gjør iallefall jeg ...

Gå til:  

Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.
Da kan denne metoden være noe for deg.
Derfor bør du trene pull throughs.
Slik unngår du å lure deg selv.
Hafthor Bjornsson pusher grensene og drar 501 kg i markløft - setter ny verdensrekord.