Skrevet av Emne: Doping er for tapere 2  (Lest 12912 ganger)

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Doping er for tapere 2
« #15 : 20. august 2006, 23:38 »
Men ville du brukt et bivirkningsfritt dop selv, hvis det ikke var forbudt i konkuransesammenheng eller du ikke konkurerte?

Jeg hadde absolutt vurdert å gjøre det. For min del er det bivirkninger og fremfor alt potensielt svært alvorlige senvirkninger som gjør at jeg avstår fra bruk. Gi meg gjerne en annen grunn til at jeg burde avstå!?  Huh

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Doping er for tapere 2
« #16 : 20. august 2006, 23:52 »
Jeg hadde absolutt vurdert å gjøre det. For min del er det bivirkninger og fremfor alt potensielt svært alvorlige senvirkninger som gjør at jeg avstår fra bruk. Gi meg gjerne en annen grunn til at jeg burde avstå!Huh

H
Jeg tenker også på dette med underbygging av organisert kriminalitet,ærlighet overfor meg selv og dette med se hvor langt man kan nå uten bruk,da man har folk som har bevist hvor langt det det går med bruk.. Wink

For meg så er det uaktuelt uansett om jeg får det på resept hvis jeg vil.
Jeg lider av ganske ille allergi,men bruker ikke reseptbelagte medisiner for det.
Den medisinen jeg bruker i dag tar bort ca.70% av symptomene,hvis jeg hadde brukt reseptbelagte medisiner hadde jeg fått fritak fra en evt.dopingkontroll på disse.Uansett ville de ha gitt meg et lite fortrinn foran de andre som jeg konkurrerer mot/med meg.Det blir ikke riktig i min verden,jeg vil få så dårlig selvfølelse at jeg hadde gitt meg i skam.
Derfor lever jeg med plager hver dag,for disse plagene er ikke så ille som en SKAM.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Zuul

SV: Doping er for tapere 2
« #17 : 20. august 2006, 23:59 »
Mener du at en medisin som fjerner plager fra en sykdom som plager deg og gjør deg redusert fra andre er doping Fast Ford?

En medisin som restaurer deg tilbake til normal utgangskapasitet er ikke doping i følge norsk idrett i alle fall. Mange roere, langrennsløpere og skøyteløperer bruker astmamedisiner med velsignelse fra både forbund og antidopingorganisasjoner.

Det er ikke et fortrinn å puste normalt da Ford. Du blir jo ikke bedre enn du hadde vært frisk

Utlogget kick_ass

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 557
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 557

SV: Doping er for tapere 2
« #18 : 21. august 2006, 00:00 »
Jeg hadde absolutt vurdert å gjøre det. For min del er det bivirkninger og fremfor alt potensielt svært alvorlige senvirkninger som gjør at jeg avstår fra bruk. Gi meg gjerne en annen grunn til at jeg burde avstå!?  Huh

H
Jeg har ingen andre gode grunner annet enn stigmatisering og hets fra kjente og ukjente.
Det ordner seg for greie gutter.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

SV: Doping er for tapere 2
« #19 : 21. august 2006, 00:04 »
Synes du er litt for drøy nå fastford, du må da ta medisin for allergi når det plager deg slik, du konkurerer jo stort sett med deg sjøl?

”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Doping er for tapere 2
« #20 : 21. august 2006, 00:06 »
Jeg tenker også på dette med underbygging av organisert kriminalitet

Det kriminelle aspektet burde være ikke-eksisterende hvis bruk av anabole steroider var helt risikofritt.

ærlighet overfor meg selv

Ser ikke noen grunn til at det ville skjedd store endringer på det punktet.

og dette med se hvor langt man kan nå uten bruk,da man har folk som har bevist hvor langt det det går med bruk.. Wink

Dette ville ikke vært et poeng i seg selv, for meg iallfall, hvis bruk var helt risikofritt.

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Doping er for tapere 2
« #21 : 21. august 2006, 00:08 »
Mener du at en medisin som fjerner plager fra en sykdom som plager deg og gjør deg redusert fra andre er doping Fast Ford?

En medisin som restaurer deg tilbake til normal utgangskapasitet er ikke doping i følge norsk idrett i alle fall. Mange roere, langrennsløpere og skøyteløperer bruker astmamedisiner med velsignelse fra både forbund og antidopingorganisasjoner.

Det er ikke et fortrinn å puste normalt da Ford. Du blir jo ikke bedre enn du hadde vært frisk
Jeg er ikke redusert i forhold til andre,men medisinen vil gi meg et "lite" fortrinn.
Jeg puster helt normalt,har en kondisjon langt over det normale,men jeg sliter med slim,masse av det.Ikke værre enn det.

Grunnen til at jeg ikke vil bruke reseptbelagt medisin er,jeg får det lille fortrinnet selv om jeg aldri vil klare med bruk heller å komme opp på toppnivå.
Men moralen min sier at det er juks,jeg vil gå foran som et godt forbilde på slike ting,ikke bare gå til legen å syte for å få sånn medisin som jeg vet mange gjør nettopp for å tøye strikken så langt det går.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Doping er for tapere 2
« #22 : 21. august 2006, 00:11 »
Synes du er litt for drøy nå fastford, du må da ta medisin for allergi når det plager deg slik, du konkurerer jo stort sett med deg sjøl?


Ja nettopp,tenk å delta i neste konkurranse,perse og vite at jeg er "dopa"? Huh

Nei aldri i livet,da harker jeg og hoster jeg heller til krampa tar meg.. Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

SV: Doping er for tapere 2
« #23 : 21. august 2006, 00:23 »
Skjønner ikke logikken din på dette, men deg om det. what  Har inntrykk av at "halve norge" bruker en eller annen form for allergimedisin, de går ikke rundt og er dopa for det.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Doping er for tapere 2
« #24 : 21. august 2006, 00:28 »
Skjønner ikke logikken din på dette, men deg om det. what  Har inntrykk av at "halve norge" bruker en eller annen form for allergimedisin, de går ikke rundt og er dopa for det.
Det er fordi de får tak i doping på "lovlig" vis.
Jeg synes det er ille at friske folk gjør slikt,men det nå meg da.. Tongue

Alle som kjenner meg vet at jeg er en stabeis uten sidestykke og har jeg satt meg et realistisk mål gir jeg meg ikke før jeg har greid det,selv om logikken skulle tilsi noe annet.Sånn er det bare.. Grin
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Doping er for tapere 2
« #25 : 21. august 2006, 08:38 »
Jon Rønningen fikk hormonpreparater i deler av sin unge idrettskarriere, grunnet kluss i egenproduksjon, (kan høyden eller mangel på sådan ha noe med dette å gjøre?) Dette var fullt lovlig, og i h t reglene. Var han da dopet?? Nei.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Doping er for tapere 2
« #26 : 21. august 2006, 11:44 »
Uansett i min verden er det medisin,det skal man ikke bruke hvis man klarer seg godt uten.
Jeg vet at det er forskjell på bruk og missbruk,men uansett vil økt bruk til en viss grad være "avhengighetsskapende",og da mener jeg at det er bedre med "litt" symptomer enn å måtte øke dosen mere for hvert annet år f.eks.
For det er medisin det er snakk om,de reparerer ikke kroppen,de fjerner bare symptomene.. Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Doping er for tapere 2
« #27 : 21. august 2006, 11:50 »
Nei, et steroide uten bivirkninger..

Bivirkningene er ikke eneste forskjellen på aas og kreatin.
Et steroide uten bivirkninger, men med samme effekt som dagens steroider, hadde antagelig blitt stemplet som legemiddel av staten og gjemt i resepthyller på apoteket. Dette skjer jo med det meste som faktisk fungerer.

Det heter 'et steroid'. Ingen e.

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Doping er for tapere 2
« #28 : 31. august 2006, 21:29 »
A giant in youth, a fallen one aging.

They say they got tricked, they really tricked themselfs.

They can't admit the fact, they cheated just for fame. And when they once get caught, they find someone to blame.

A winner in the sport, a loser in life.
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Lillemannen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 53

SV: Doping er for tapere 2
« #29 : 11. september 2006, 13:54 »
Det heter 'et steroid'. Ingen e.

Skriveleif er lov Tongue
http://www.thesupplementsite.co.uk

Beste levering og priser!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!