Skrevet av Emne: Metroseksuelle gutter...  (Lest 158206 ganger)

Utlogget kenboy

• Leieboer
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #900 : 27. mai 2008, 20:04 »
Jeg er helt fantastisk til å navigere på internettet. Det tok meg ca. tre minutter. Men det er helt ok om du synes synd på meg av den grunn. Tre minutter er for mange, og sikkert deg, altfor mye tid å bruke på slikt.
Jeg snakker mye skit jeg også, men jeg angriper ikke folk, og kaller de heller ikke for nedlatende ting. Det er en forskjell gutten min.
Tror ikke jeg har anngrepet noen som ikke har vært spydig eller nedlatende mot meg eller andre først og hvis jeg har det så er det jo bare og beklage... men jeg har skrevet skit jeg også som de fleste andre...

Utlogget Unknown_Soldier

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

« #901 : 27. mai 2008, 20:12 »
Du er i hvert fall ekstremt tøff i kjeften, til tross for dine mange skrivefeil. Kan godt hende du har dysleksi, men det er heller ingen grunn til å brase frem. For det andre har jeg omtrent tre ganger så mange honnører som deg, noe som betyr at tre ganger så mange synes jeg sier bra ting i forhold til deg. Så kanskje du i fremtiden skal tone deg ned litt? Du er tross alt 29 år gammel. På tide å få seg dame og roe gemyttene litt.

Ser for øvrig at du ler (ekstremt mye) av en bæsjevits i boka til Egil Skallagrimson..litt selvmotsigende kanskje?
Sa brura

Utlogget kenboy

• Leieboer
  • Utlogget Utlogget

« #902 : 27. mai 2008, 20:25 »
Du er i hvert fall ekstremt tøff i kjeften, til tross for dine mange skrivefeil. Kan godt hende du har dysleksi, men det er heller ingen grunn til å brase frem. For det andre har jeg omtrent tre ganger så mange honnører som deg, noe som betyr at tre ganger så mange synes jeg sier bra ting i forhold til deg. Så kanskje du i fremtiden skal tone deg ned litt? Du er tross alt 29 år gammel. På tide å få seg dame og roe gemyttene litt.

Ser for øvrig at du ler (ekstremt mye) av en bæsjevits i boka til Egil Skallagrimson..litt selvmotsigende kanskje?
'
Prøvde jeg og være litt forsonende her men neida unknown soldier gir seg ikke what
Litt sånn "pappaen min er sterkere enn pappaen din" rofl
Du er forøvrig en vits du også rofl

Utlogget Unknown_Soldier

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

« #903 : 27. mai 2008, 20:47 »
hm..I say no more Wink
Sa brura

Utlogget kenboy

• Leieboer
  • Utlogget Utlogget

« #904 : 27. mai 2008, 20:49 »

Utlogget luke_chadwick

• Nykomling
  • *
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

« #905 : 27. mai 2008, 21:06 »
http://www.string-emil.de/

Snakk om et skikkelig stykke mannfolk

Utlogget Growster

• Aktivt medlem
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

« #906 : 27. mai 2008, 21:10 »
Jepp string Emil er best

Utlogget Tannfeen

« #907 : 27. mai 2008, 22:36 »

Snakk om et skikkelig stykke mannfolk

Tja..  Hva skal man si? Han er ihvertfall mer maskulin enn valpene på bildet. Vet egentlig ikke hvem av dem som er verst, men tror jeg ville valgt både pest OG kolera framfor noen av dem.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain

Treningslogg
Bildelogg

Gå til:  

TOPP-3 for å BYGGE bryst

Trening01.01.202157

Her får du 3 kanonøvelser så du aldri igjen skal ha problemer med å bygge bryst.

7 øvelser for muskuløse triceps

Trening26.12.202053

Vil du har større armer? Dette er 7 supre øvelser.
Her har du treningstips og kostholdsråd som kan gi deg et push bak, inn i det nye året.

Bananpannekake

Kosthold23.11.20202213

Perfekt å starte dagen på!
Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.