Skrevet av Emne: Metroseksuelle gutter...  (Lest 175620 ganger)

Utlogget Zuul

SV: Metroseksuelle gutter...
« #15 : 22. august 2006, 21:56 »
Det starter med pannebånd og ender med bling bling og mascara Shocked

Utlogget vannvakten

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 466
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 466

  • muscleraw.com
SV: Metroseksuelle gutter...
« #16 : 22. august 2006, 21:57 »
Det starter med pannebånd og ender med bling bling og mascara Shocked

En som har forstått det  Smiley

GASP buksene som det er henvist til her er jo veldig gode bukser
<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=39072.0" target="_blank">Min treningslogg[/url]

<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=43288.0" target="_blank">Min bildeprofil[/url]

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Metroseksuelle gutter...
« #17 : 22. august 2006, 22:06 »
Altså! Gang på gang kommer denne diskusjonen opp. Gang på gang ender det med bare piss. Skjønner ikke helt poenget denne gangen heller jeg.

Så en på gymmet i går med trang rosa tskjorte,stor diamantørering og slik pannebånd med skygge på.

Nå tuller du...  Ohmy


Love Ostreicher.

Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

SV: Metroseksuelle gutter...
« #18 : 22. august 2006, 22:32 »
Grensen går ved sminke!
Liker heller ikke gutter med rosa t-skjorte eller store diamantøredobber.

Jaja, rosa funker ikke for gutter altså?

Og blå ikke for jenter, oor?



Skjønner at folk er forskjellig, og har forskjellige meninger om ting. Men at gutter(er vel det det er snakk om her ja) skal bli kalt metroseksuell kun fordi de liker å kle seg i "jentefarger", synes jeg erspesielt. Noen er opptatt av klær og mote, andre er ikke. Så at de som IKKE er det absolutt skal kritisere de som virkelig kan kle seg er utrolig. Jeg rakker absolutt ikke ned på noen her, sier dette rent generelt til alle som er av den oppfattningen av at du er homo/metro fordi du bruker litt lang tid forran speglet om morgenen.

Jeg sier heller ikke at jeg er noen moteslave, jeg går gjerne i joggebukse og en slapp t-skjorte på skolen. Men om en annen på skolen liker å gå i en "pen"(relativt begrep ja)bukse, og en rosa pique, så mobber jeg ikke han, kun fordi han kanskje har brukt litt lenger tid, og mer penger på anntrekket enn meg.

Min mening, mulig jeg er alene om den..?

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

SV: Metroseksuelle gutter...
« #19 : 22. august 2006, 22:38 »
Hvilke klær folk bruker bryr jeg meg lite om. Men selv så holder jeg meg langt vekke i fra rosa klær Tongue

Utlogget BBM

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 277

SV: Metroseksuelle gutter...
« #20 : 22. august 2006, 22:39 »
Nå veit ikke jeg engang hva "Pique" betyr for noe, hehe.
Men Rosa er metrofilt, da er det heller like greit å bare inrømme til seg selv at man er metrofil og trives med det, eller noe i den duren  Shocked .

Utlogget Zuul

SV: Metroseksuelle gutter...
« #21 : 22. august 2006, 22:41 »
To each his own Smiley

For å være ærlig gidder jeg ikke å stresse over alle de rare guttene der ute, jeg er trygg i min vei, om de er det samme i sin så mere power til dem. Rosa eller svart, spiller ingen rolle så lenge ingen bryr seg med meg Smiley

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Metroseksuelle gutter...
« #22 : 22. august 2006, 22:43 »
Hva er galt med jack and jones klær?

Jeg har hudvask for fjeset (for å bli kvitt kviser), jeg har en favorittshampo, sikkert 3-4 flasker parfyme (boss, armani osv) og liker å kle og klippe meg etter moten. Jeg kjøper klær der de er billige, og er etter min smak. Siden dette ofte er på jack and jones er jeg tydeligvis ikke metroseksuell   *gråtesmily*
Det at jeg på papiret er styrkeløfter trekker også ned ifølge enkelte...

På min alder er det ihvertfall mye bedre å jatte med motene, å kle seg i det som ihvertfall er nærheten av in istedenfor å skape sin egen mote (lange skinnkåper og ozzy osbourne t-shirts med 9 meter langt svart, gult, rødt osv osv hår). Greit nok at enkelte personer liker å gå sånn, men det gjør det ihvertfall en del vanskeligere for seg selv når det gjelder hverdagen Smiley

Ps: Bestefarstrøye og lignende er kult, rosa og pastellfarger er ut! Tenk så latterlig det hadde vært for tja alle på 1980 tallet om de fikk vite at gutter i 2006 kom til å bruke opptil 250 kr på en bestefarstrøye... Tongue






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget BBM

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 277

SV: Metroseksuelle gutter...
« #23 : 22. august 2006, 22:46 »
Hehe, forøvrig enig med zuulern, har a et par kompiser som kunne være troende til å slenge på seg et rosa plagg og når jeg var på ferie i sommer med kompisene så fannt jeg ut hvor mye tid endel folk bruker på å fikse seg opp  Shocked , men folk får da ta på seg hva de vil så lenge de ikke klager på meg for ikke å bruke siste mote fra paris  Grin .

Utlogget maaagnus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 294
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 294

SV: Metroseksuelle gutter...
« #24 : 22. august 2006, 22:56 »
Tenk så latterlig det hadde vært for tja alle på 1980 tallet om de fikk vite at gutter i 2006 kom til å bruke opptil 250 kr på en bestefarstrøye... Tongue
Tror vi trygt kan putte på en ekstra null bak 250. Wink

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Metroseksuelle gutter...
« #25 : 22. august 2006, 22:57 »
Tror vi trygt kan putte på en ekstra null bak 250. Wink

Hehe, ikke når det gjelder meg, men skal ikke forundre meg at det kan forekomme Shocked






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

SV: Metroseksuelle gutter...
« #26 : 22. august 2006, 22:59 »
Nå veit ikke jeg engang hva "Pique" betyr for noe, hehe.
Men Rosa er metrofilt, da er det heller like greit å bare inrømme til seg selv at man er metrofil og trives med det, eller noe i den duren  Shocked .

Da har du sett det også, og neimen tror du ikke at de selger de i rosa, for menn! Shocked

Hva betyr i det hele tatt ordet metroseksuell?

Nei, jeg tar heller og ser på kongen av queens jeg.........



Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Metroseksuelle gutter...
« #27 : 22. august 2006, 23:25 »
Men Rosa er metrofilt, da er det heller like greit å bare inrømme til seg selv at man er metrofil og trives med det, eller noe i den duren  Shocked .

Hva i alle dager er det du prøver å si?

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Metroseksuelle gutter...
« #28 : 23. august 2006, 00:23 »
Da har du sett det også, og neimen tror du ikke at de selger de i rosa, for menn! Shocked

Hva betyr i det hele tatt ordet metroseksuell?

Nei, jeg tar heller og ser på kongen av queens jeg.........



[...]
A metrosexual, in case you didn't catch any of several newspaper articles about this developing phenomenon (or the recent "South Park" episode on Comedy Central), is a straight man who styles his hair using three different products (and actually calls them "products"), loves clothes and the very act of shopping for them, and describes himself as sensitive and romantic. In other words, he is a man who seems stereotypically gay except when it comes to sexual orientation.
—Alexa Hackbarth, "Vanity, Thy Name Is Metrosexual," The Washington Post, November 17, 2003[...]

Jeg vil skyte inn at metroseksualitet er symptomatisk for et forvaklet mannsideal der forkastelige verdier som svakhet, emosjonalitet og feminin ekshibisjononisme er forherlighet.

Metroseksuelle, norske "menn" har mistet enhver kontakt med sine mannlige instinker, for ikke å snakke om arven fra verdenshistoriens barskeste og tøffeste individer -- vikingene.

De som står igjen som vinnere av denne destruktive trenden metrofili er naturligvis moteskapere og andre som tjener penger på at metroseksuelle effekter selges an mass. Tidligere var det i all hovedsak kvinner som var irrasjonelle nok til å bruke mangfoldige tusenlapper på klær, sminke og kosmetikk med inskripsjonen til en eller annen fransk eller italiensk homofil designer. Metroseksualiseringen har naturligvis ført til en enorm vekst i dette markedssegmentet.

Folk må nå uansett for all del kle seg som de vil. Vi som er litt bondske og utrendy får heller bare fortsette med det. Det sparer oss for penger, og kan også gi oss litt god samvittighet. At Harald Hardråde og co presumtivt vrir seg i graven i skam over dagens norske mannsstand -- det er iallefall ikke vår feil. Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Metroseksuelle gutter...
« #29 : 23. august 2006, 08:32 »
Memo to me: "Logg på jevnlig hver time, og gi Påltergeist honnør hver gang!!"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!