Skrevet av Emne: Metroseksuelle gutter...  (Lest 175643 ganger)

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

SV: Metroseksuelle gutter...
« #30 : 23. august 2006, 10:10 »
Hehe,good one poltergeist Grin

Men ettersom mange synes det er homo og metro med rosa plagg så havner vel også jeg under den betegnelsen. Litt artig er det at de som jeg har opplevd med denne holdingen ofte ser ut som et dass selv og en selvtilitt som er ganske så lav :Smiley

Må si at jeg er ganske fornøyd med at jeg fikk et kutt i panna på trening i går så machofaktoren min heves siden jeg skal gå på skolen i dag med metro\homo t-skjorte!


Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
SV: Metroseksuelle gutter...
« #31 : 23. august 2006, 10:37 »
De flest som henger på TF er forfenglige. Vi er opptatt av fettprocent, biceps störrlese, symetri, kropp og utseende. Vi diskuterer hvem som ser best ut av ulike kroppsbyggere, hvordan man får den beste brunfargen, hvordan man best barberer bort uönsket kroppshår, hvordan man blir kvitt kviser, hvilken hårvoks som er best osv osv in absurdum. Men så fort vi hörer om eller ser noen med en rosa skjorte, ja da gauler vi METROSEKSUELL!!! av full hals og bärer oss värre enn värst.
Jeg skal ikke nekte for att jeg iblandt kan väre av de som roper höyest, men det slo meg nettop att vi kanskje burde feie for egen dör först......?
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: Metroseksuelle gutter...
« #32 : 23. august 2006, 10:50 »
På TIS så jeg en ung gutt i blå T-skjorte og med blått pannebånd som faktisk trente biceps med kabel. Jeg trodde Kyrre/Børre bare var en myte, men der tok jeg feil. Opplevelsen var en blanding av rørende og deprimerende.
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

SV: Metroseksuelle gutter...
« #33 : 23. august 2006, 11:05 »
Jeg barberer skallen, har hår på brøstet og tatoveringer for 25.000 spenn. Dette burde flere menn gjøre, slik at det er mulig for babes på sjekkern å se forskjell på menn og kvinner.

Slik som disse uber-metro gutta går kledd på byen, er det lett å ta feil!

Her følger Marvs sjekkliste for ekte karer:

1. Håndkrem, lotion, aloe vera osv er fremmedord. Du vasker henda i normal såpe, klipper negla og det holder i massevis.

2. Ha kort hår, eller ikke noe hår. Du kan gjerne bruke voks eller hårgele, men bruker du MER enn tre minutter på å fikse håret....du er på grensa mister! Hvis det er fysisk mulig å sette håret i en hestehale, er det definitivt for langt. Søk hjelp!

3. Aldri, under noen omstendighet, bruk pannebånd med med mindre du har det over hele huet ala Hulk Hogan. Selv om du er fra Oslo Vest og får låne pappas BMW, er ikke pannebånd påbudt.

4. Ikke farge håret, med mindre du spiller i ett punk band og skal ha rødt hår til en konsert. Liker du ikke hårfargen din, barber heller skallen en gang i uka.

5. Skjørt er for jenter, selv om en fashion homse fra Paris har laget skjørt for menn. Det er fortsatt for jenter, og nei, det er ikke kult. Aldri.

6. Rosa er en fin farge. For jenter 2-10 år.
Eneste gangene det er ok å kjøpe NOE SOM HELST rosa er hvis du er sammen med en mulatt/negresse, og skal kjøpe undertøy. Da er det faktisk å anbefale.

7. Hvis du føler for å motargumentere noen av punktene over, er det sannsynligvis allerede for sent, så sett deg heller foran TVen med noen Oprah repriser.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Metroseksuelle gutter...
« #34 : 23. august 2006, 11:07 »
Jeg må bare si at kilt er lov.. Grin
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Zuul

SV: Metroseksuelle gutter...
« #35 : 23. august 2006, 11:08 »
Jeg kan bare snakke for meg selv når jeg sier at jeg ikke bryr meg så hardt om metroseksuelle, homoseksuelle, transeksuelle eller andre sidegrener på mannestammen.

Ikke fordi jeg har noe i mot dem, frykter dem, hater dem eller på noen annen måte engasjerer meg i deres liv og virke. Men fordi det ikke er mi greie. Enkelt og greitt.

Mange syns sikkert det er toppers å shoppe nye klær, sko, tilbehør osv. Jeg hater det. Når jeg en sjelden gang blir lurt innom en klesbutikk med fruen så er det første og beste plagg jeg kan slippe unna med. Og ut.

Det er meg. Frisørtimer ville være tungt bortkasta siden håret på midten av hodet mitt er i ferd med å tape 100-0 mot hodebunnen. Hudpleie er sikkert kos det, jeg har til og med prøvd det i embedts medfør en gang. Og kjeda meg intenst i tillegg til å føle meg teit, pluss at jeg så ikke helt verdien av å bruke masse penger på å oppnå disse to følelsene.

For meg handler livet om følgende ting:

Tilbringe kvalitetstid med min bedre halvdel, familie og venner.

Trene, spise og sove.

Jobbe for å finansiere overnevnte ting.

Et liv der jeg skulle henge med på det siste i mote, stelle hår og hud jevnlig og i tillegg ha de kuleste og mest trendye i tilbehør, bling bling, mobiler osv ville medføre to ting.

Mer jobbing for å finansiere og mindre tid til kvalitetstid, restitusjon og trening.

Ergo ikke aktuelt.

At mine prioriteringer og mitt liv sikkert er borderline galskap for den jevne mann og dame i gata er noe helt annet, men slik velger jeg å leve livet mitt: Alt ligger til rette for at jeg skal kunne drive med min lidenskap, som er å løfte tunge ting. Et metroseksuelt liv er ikke veien for å oppnå det. At vekta de siste seks åra har veksla opp og ned mellom yterpunktene 83 kg og 120 kg gjør sitt til at å være metroseksuell shoppemann ville ruinert meg også. Mange ganger

At stadig flere unge menn velger å se ut som en mellomting mellom kvinner og menn verken bekymrer meg eller plager meg. Unge menn har uansett en tendens til å gjøre det som gir størst odds for å få seg mest mulig kontakt med det motsatte kjønn. Nå og til evig tid. Jeg var selv myye mer forfengelig før jeg ble ”voksen”. Så vist metroseksuelle menn ala David Beckham drar mer damer, ja så vil selvsagt en 15 år gammal gutt legge merke til det.

Ingenting er som det engang var, og vil ei heller noen gang bli slik igjen. Mennesker utvikler seg, og slik har det vært i noen hundre tusen år. Det er hva vi gjør på godt og vondt.

Sannheten er at jeg, og mange andre her inne, er dinosaurer og meteoren er på vei. Støvet kommer til å legge seg over oss og sakte dør vi ut. Men jeg er stolt av hva jeg er: En mann. Med skjeggvekst, hår på bryster, muskler, en litt for stor pondus. Jeg har flere treningsbukser enn jeg har vanlige bukser. Jeg får støtt kjeft av min kjære kvinne fordi jeg ikke skjønner konseptet fine t-skjorter og t-skjorter til bruk på trening. Jeg prøver kjære, men når klokka slår 15.30 er det bare en ting som opptar meg de neste to timene: Å komme seg på trening og da er det ikke alltid så lett å huske på at den t-skjorta som jeg bruker på jobb ikke er lov å bruke på trening.   Jeg finner større glede i å bli igjen på trening en halvtime for å se noen kjøre tung bøy enn å enn å kjøpe nye klær.  Livet mitt er på sitt aller beste (selvsagt med unntak av kvalitetstid hjemme blant huset fire vegger med min bedre halvdel)  når jeg ser som verst ut: Sliten, svett, trykt under masse kilo. Jeg trives bedre blant likesinnede og tunge løft enn ute i butikken. Jeg gidder stort sett aldri å pynte meg, selv forlovelsesringen lever hardt. Den må av seks ganger i uka, og jeg sliter med å huske å putte den på etter trening. For jeg har så godt som aldri brukt verken ring eller smykker.

Sånn er det, sånn blir det. For meg er det langt viktigere enn om man er metro eller macho: Finn din lidenskap og følg den.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

SV: Metroseksuelle gutter...
« #36 : 23. august 2006, 11:21 »
Jeg må bare si at kilt er lov.. Grin

Klart!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget zultan

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 170

SV: Metroseksuelle gutter...
« #37 : 23. august 2006, 12:41 »
Rosa skjorte på gutta er og blir fjollete, ser også det ofte er de samme gutta som napper øyenbryn, bruker brunkrem og maskara. Sånne gutter har fullstendig mistet kontakten med sin egen maskulinitet, og har man så skinny bein at man kommer inn i sånne glorete, åletrange dolce gabbana jeans, bør man legge fra seg parfyme, pudderdåsen og neglefilen i ett par timer og oppsøke sitt lokale hardcore gym og kjøre noen rigtig tunge squats. Ser man en kar for første gang skal det faen ikke være noe tvil om at det er en MANN! Lyse, slitte jeans og svart tank-top er det jeg trives best i, klæra skal selfølgelig være reine og man skal ha god hygiene, men der stopper det for min del...
Representant fra helvete

Utlogget highalldatyhme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

SV: Metroseksuelle gutter...
« #38 : 23. august 2006, 12:43 »
Ja, folk som ikke trener bøy må være det jævligste som finnes..
"Pour cristal in the blender, make a protein shake" - 50 Cent

Utlogget Ksvensen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 529
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 529

SV: Metroseksuelle gutter...
« #39 : 23. august 2006, 12:49 »
Godt trente gutter får nesten ikke plass i noe fancy klær uansett, og hva skal man da gjøre for noe?? Sees på NM i i Gasp bukse og Hettegenser Wink


Konkurrerende utover i Kroppsbygging.

Utlogget elicca

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 130

SV: Metroseksuelle gutter...
« #40 : 23. august 2006, 13:17 »
Godt trente gutter får nesten ikke plass i noe fancy klær uansett, og hva skal man da gjøre for noe?? Sees på NM i i Gasp bukse og Hettegenser Wink

Er vell ikke helt sant at godt trente gutter ikke få plass i disse klærne.
Bare se på Kristian Kjelling.Han bruker stort sett bare designerklær.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Metroseksuelle gutter...
« #41 : 23. august 2006, 13:21 »
Ja.. og lårene til Kristian Kjelling er på størrelse med armene til en gjennomsnittelig norsk styrkeøfter.. og rumpa hans er jo nærmest ikkeeksisterende ett i samme lys.. Så igjen: Gasp bukse og hetegenser er tingen... Wink


(du kan da for guds skyld ikke sammenligne en pinglete liten håndballspiller med byggere og styrkeløftere kjære deg.. Tongue )
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget elicca

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 130

SV: Metroseksuelle gutter...
« #42 : 23. august 2006, 13:27 »
At Kristian Kjelling er mye mindre enn de fleste styrkeløftere er jo selvsakt.Poenget er at  han er en godt trent og relativt stor sammelignet med de aller fleste på tf.Så hvis han kan bruke designklær,kan de fleste her  også bruke det. Smiley

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Metroseksuelle gutter...
« #43 : 23. august 2006, 13:29 »
Kjelling er IKKE spesielt stor nei.

Dessuten, det finnes designklær som passer oss litt "ukurrante" også, men det er pokker så vanskelig å finne de. Problemområdene er som regel to - rygg og lår. Kjelling har i grunn ikke noe av skryte av på noen av delene. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget vannvakten

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 466
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 466

  • muscleraw.com
SV: Metroseksuelle gutter...
« #44 : 23. august 2006, 13:29 »
At Kristian Kjelling er mye mindre enn de fleste styrkeløftere er jo selvsakt.Poenget er at  han er en godt trent og relativt stor sammelignet med de aller fleste på tf.Så hvis han kan bruke designklær,kan de fleste her  også bruke det. Smiley

Nei faktisk kan ikkje de flest her på tf bruke designerklær fordi flesteparten har ikkje rauå full av penger slik Kristian Kjelling har
<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=39072.0" target="_blank">Min treningslogg[/url]

<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=43288.0" target="_blank">Min bildeprofil[/url]

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!