Skrevet av Emne: Metroseksuelle gutter...  (Lest 175580 ganger)

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Metroseksuelle gutter...
« #90 : 24. august 2006, 14:11 »
Synes det er litt morsomt jeg når det er snakk om at trente menn ikke får plass i vanlige klær, og motparten drar frem "ja men cristiano ronaldo, david beckham, og kristian kjelling er da veltrente, og får plass i hva det skal være" rofl
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

SV: Metroseksuelle gutter...
« #91 : 24. august 2006, 14:24 »
Synes det er litt morsomt jeg når det er snakk om at trente menn ikke får plass i vanlige klær, og motparten drar frem "ja men cristiano ronaldo, david beckham, og kristian kjelling er da veltrente, og får plass i hva det skal være" rofl

Helt enig. Forskjell på å være en liten fis som spurter rundt på en bane, kontra 100 kg mann som løfter stål når det kommer til klær.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget bimborg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

SV: Metroseksuelle gutter...
« #92 : 24. august 2006, 15:46 »
Men så er vell under 1/3 av dette forumet over 100kg. I tillegg er det iallefall ingen tvil om at litt dyrere klær som dolce, gant, RL osv er mye penere en GASP

Utlogget Ksvensen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 529
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 529

SV: Metroseksuelle gutter...
« #93 : 24. august 2006, 16:01 »
De snakket da om folk som var trente og litt større enn normalen, ikke hva de fleste på forumet her er, det har jo ikke noe med saken å gjøre.... Er vel bare i USA man kan kjøpe alle mulige klær i alle typer og fasonger... Og dessuten kjenner jeg jenter som er NORMALE i kroppen som faen ikke får klær omtrent over hofta i enkelte butikker, det er jo heeelt sykt... Ikke rart de slutter spise, spyr osv for å skvises inn i klær de vil gå med



Konkurrerende utover i Kroppsbygging.

nann-rosita

  • Gjest
SV: Metroseksuelle gutter...
« #94 : 24. august 2006, 16:16 »
De snakket da om folk som var trente og litt større enn normalen, ikke hva de fleste på forumet her er, det har jo ikke noe med saken å gjøre.... Er vel bare i USA man kan kjøpe alle mulige klær i alle typer og fasonger... Og dessuten kjenner jeg jenter som er NORMALE i kroppen som faen ikke får klær omtrent over hofta i enkelte butikker, det er jo heeelt sykt... Ikke rart de slutter spise, spyr osv for å skvises inn i klær de vil gå med



ja Bik Bok hadde vel ekstreme små størrelser..

Bruker slite med å finne klær selv. Fordi de som sitter pent på hofte er grisetrange i låra , så blodsirkulasjonen nesten stopper.. Og Kjoler er bare å glemme..

Men jeg er heldig og syr selv , så da er det greit .

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Metroseksuelle gutter...
« #95 : 24. august 2006, 16:21 »
Men så er vell under 1/3 av dette forumet over 100kg. I tillegg er det iallefall ingen tvil om at litt dyrere klær som dolce, gant, RL osv er mye penere en GASP

dolce & gabbana? du mener den buksa jeg så på geddon på kvadrat, med noen rifter og påsydde lapper, i et kjedelig dongeristoff, til nærmere 3000 kr? Det er et merke jeg har lite til overs for. Betaler dritmye for en label og såkaldt "design", og kanskje noen 100-lapper for selve buksa...
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget bimborg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

SV: Metroseksuelle gutter...
« #96 : 24. august 2006, 16:40 »
dolce & gabbana? du mener den buksa jeg så på geddon på kvadrat, med noen rifter og påsydde lapper, i et kjedelig dongeristoff, til nærmere 3000 kr? Det er et merke jeg har lite til overs for. Betaler dritmye for en label og såkaldt "design", og kanskje noen 100-lapper for selve buksa...

Kvaliteten er mye bedre, i tillegg ser de fleste buksene myye bedre ut en f.eks en h&m bukse.

Utlogget superduper

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 538
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 538

  • mja
SV: Metroseksuelle gutter...
« #97 : 24. august 2006, 17:58 »
Kvaliteten er mye bedre, i tillegg ser de fleste buksene myye bedre ut en f.eks en h&m bukse.

Det er overhodet ingenting med en kul h&m bukse? Det er den totale stilen som betr noe... Og til slutt men verdt å nevne, det er jo sjarmen som har alt å si uansett... Wink

Utlogget vannvakten

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 466
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 466

  • muscleraw.com
SV: Metroseksuelle gutter...
« #98 : 24. august 2006, 18:07 »
De bildene var men som svar til en som skrev at de flese gutter ikke hadde penger til designerklær.Skulle bare poengtere at man kan kle seg bra uten å bruke masse penger.

For det er jo designerklær.... sa aldri at man ikkje kan kle seg bra uten penger. Fins mye bra klær som er billige, men det er ikkje designerklær
<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=39072.0" target="_blank">Min treningslogg[/url]

<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=43288.0" target="_blank">Min bildeprofil[/url]

Utlogget Tvangsinnlagt-Kjekkas

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

SV: Metroseksuelle gutter...
« #99 : 24. august 2006, 18:53 »
"...men det er ikke designerklær."

Og poenget ditt er?
Ingen over, ingen ved siden!

Utlogget vannvakten

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 466
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 466

  • muscleraw.com
SV: Metroseksuelle gutter...
« #100 : 24. august 2006, 18:59 »
At billige klær ikkje er designerklær
<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=39072.0" target="_blank">Min treningslogg[/url]

<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=43288.0" target="_blank">Min bildeprofil[/url]

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Metroseksuelle gutter...
« #101 : 24. august 2006, 19:11 »
Kvaliteten er mye bedre, i tillegg ser de fleste buksene myye bedre ut en f.eks en h&m bukse.

Kvaliteten er mye bedre på ei steinvaska, hullete, frynsete lappebukse? Jahaja......
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Suchianu

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 349
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 349

  • Correct me if I'm wrong.
SV: Metroseksuelle gutter...
« #102 : 24. august 2006, 19:24 »
Det er de samme 6 år gamle vietnameserne som lager armani og jack & jones buksa di. Det at kvaliteten er bedre er det dummeste jeg har hørt... De har kvalitetsgaranti, ikke super kvalitet. Hvis du begynner å pille i de allerede lagde hullene i buksa så den revner og du på død og liv må kreve ei ny ei så får du ei ny ei. La oss si at du tar helt av og kjøper ei bukse til 2000 kr, og krever ei ny, så koster det ingenting for de å gi deg ei ny, de kan gi deg 30 nye uten å gå i underskudd. Overskuddet bruker de på markedsføring av merket sånn at flere suckers kan bruke penger på en helt absurd investering. Just my POV.
Show your scars!

Utlogget Tvangsinnlagt-Kjekkas

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

SV: Metroseksuelle gutter...
« #103 : 24. august 2006, 20:42 »
At billige klær ikkje er designerklær

poenget ditt var? Tongue
Ingen over, ingen ved siden!

Utlogget Big_alex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

  • Lev som denne dag var din siste.
SV: Metroseksuelle gutter...
« #104 : 24. august 2006, 20:48 »
Hvilke merker som kan kalles design er det vel ikke vi som bestemmer uansett. SYns min egen personlige mening kler mine klær best 200-2000..same shitt for me. Folk har glemt den nye 2 k buksa di-deres imorra allikevell så hva er poenget,
" Big Alex " Have a nice day Smiley
Personlig BP  5 x 100

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!