Skrevet av Emne: Metroseksuelle gutter...  (Lest 175605 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #210 : 06. desember 2006, 03:46 »
Ser uansett ut som om de fleste miljøer bryr seg om image. Styrkeløfterne prøver å være mest mulig hardcore. Byggerne går rundt i GASP og tar sol. Bærumgutta bruker rosa pannebånd osv..

Hvorfor er det akkurat pannebåndguttene som er de metroseksuelle?
'cause of the defination of the word... En bygger i Gasp, eller en styrkeløfter med mage passer ikke den androgyne båsen som Metroseksualiteten er. Det er grupper alt sammen, med sine nykker og spesielle stuk, men de er ikke metroseksuelle. Les definisjonen da.. Smiley

Rotor

  • Gjest
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #211 : 06. desember 2006, 07:59 »
Hehe, jeg tror neppe du har de nødvendige forutsetninger for å kunne vurdere om folk har problemer eller ei. Som så mange andre på forumet, har du åpenbart vondt for å forstå humor, ironi, sarkasme, spissformuleringer og humoristisk vinklede uttrykk for debattanters verdisyn.

De fleste av oss kan faktisk skrive nedlatende innlegg om metroseksualitet, uten at det koster oss all verdens av fysisk eller kognitiv energi. Jeg finner det dog litt morsomt at du finner det verdt å skrive et liksom-tankevekkende og svært lite treffende innlegg, med all energibruken det sannsynligvis medfører.

Så så...det er fullt mulig å si sin mening uten å måtte overøse innlegg med ironi og sarkasme, samt rote dypt i fremmedordboka for å virke troverdig. Innlegget mitt inneholdt dog en spissformulering mot slutten, som noen her tydeligvis tok bokstavelig.

Om innlegget er treffende eller ikke, er vel opp til hver enkelt å vurdere. Dette er kun et uttrykk for min mening, og de som føler seg truffet lar vel seg vise ved at de tar seg tid til å koke sammen et krasst svar.

 

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #212 : 06. desember 2006, 10:53 »
Hvis du tror alle som svarer "krasst" (det du mener er krasst vel å merke) føler seg "truffet" bør du sannelig komme deg ut av barnskolen unge mann.. Wink Videre er det relativt patetisk å komme med "hvis du et bedre ordforråd enn meg må du sitte med nesa i en fremmedordbok"-vås, et tips kan være å lese bøker, det hjelper..

avslutningsvis, ser du SLIK http://ftw.generation.no/?n=2358 ut.. kan det være greit å vurdere en selv-senabort.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #213 : 06. desember 2006, 10:58 »
ser du SLIK http://ftw.generation.no/?n=2358 ut.. kan det være greit å vurdere en selv-senabort.

Jeg synes han var litt søt jeg Grin Sikkert et fint menneske bak det absurde
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget PushIt

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 136
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 136

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #214 : 06. desember 2006, 12:13 »
http://ftw.generation.no/?n=2358
Direkte heslig!!

Er normalt å vaske seg i ansikt og hår, gå i klær som man liker, men hvem i h...... bruker maskara??? Vet ikke om det er skrivd riktig engang. Men jeg ble kvalm da jeg var på Hennes & Mauritz med dama i dag og så produktet med følgende navn;
"Maskara for menn" woot

Nei, grensa går ved sminke... Skulle likt å sett en av de "store gutta" trene markløft og må avbryte fordi maskaren begynt å renne..  dry

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #215 : 06. desember 2006, 12:26 »
Kan fint forstå at enkelte vil sminke seg. Jeg vet personlig om gutter som bruker foundation for å dekke/skjule kviser i fjeset bland annet. Hvorfor i all verden er det så teit? Det er jo ganske forstålig å ikke ville lyse opp som ett kvisetryne når man går ute.

Andre ting synes jeg blir for mye for min smak. Men faen, hvorfor bry seg så til de grader?
Synes det er mer latterlig med menn som desperat prøver å være mer "mann" og som må snakke nedlatende om de som ikke prøver på det samme - litt usikkerthet ute å går kanskje.
Som rotor skrev
 "De det står litt respekt av, er de som godtar at folk er forskjellige og har forskjellig smak" Wink


Edit: Kom ikke her å si at de "store gutta" du siterer til ikke er feminie og ikke bryr seg om utseende. De er jo absolutt ikke noe bedre
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget PushIt

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 136
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 136

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #216 : 06. desember 2006, 12:35 »
Ja, smike/dekke kviser var egentlig det jeg mente var grensa...
Sorry, tok litt av... Skal være tydligere neste gang. Folk for gjøre hva de vil.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #217 : 06. desember 2006, 13:20 »
Ja, smike/dekke kviser var egentlig det jeg mente var grensa...
Sorry, tok litt av... Skal være tydligere neste gang. Folk for gjøre hva de vil.


Nei. Folk burde ikke få gjøre det de vil. Man trenger mennesker som faktisk drar sminkegutter ned på jorda igjen og forteller dem at dette er galt. Om dette måtte være tanta, moren, faren eller en eller annen på Treningsforum er dette det samme.

Mennesker er påvirket av miljøer. Et stadie hvor miljøet er viktigst er når man er ung. Når man er ung, klarer man ikke å skille mellom hva som er riktig\ galt. Det er derfor gutter ned i 14 års alderen plutselig får det for seg at de vil gå med perleøredobber eller rouge. Noen trenger å fortelle disse guttene at dette er feil, galt og mot all sunn fornuft.

Lar man man mennesker gjøre som man vil, uten å kritisere, blir det lite rasjonalitet og fornuftige valg igjen blant de av oss som ikke klarer å se forskjell  på rett\galt. Jeg forbeholder derfor min rett til å si; Gutter skal ikke sminke seg. Gutter skal ikke benytte seg av perleøredobber, og hvis feminiteten strekker seg utover maskuliniteten er dette i mot gutters natur.

Jentene på forumet må gjerne argumentere mot dette, men dette blir da irrelevant. For dere er feminitet naturlig, og dere vil aldri klare å sette dere inn i en manns "virkelige" natur. Dette vet vi rett opg slett bedre enn dere.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #218 : 06. desember 2006, 13:24 »
Når man er ung, klarer man ikke å skille mellom hva som er riktig/galt. Det er derfor gutter ned i 14 års alderen plutselig får det for seg at de vil gå med perleøredobber eller rouge.

HAHA! Honnør for den :p

Rotor

  • Gjest
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #219 : 06. desember 2006, 13:25 »
Hvis du tror alle som svarer "krasst" (det du mener er krasst vel å merke) føler seg "truffet" bør du sannelig komme deg ut av barnskolen unge mann.. Wink Videre er det relativt patetisk å komme med "hvis du et bedre ordforråd enn meg må du sitte med nesa i en fremmedordbok"-vås, et tips kan være å lese bøker, det hjelper..

avslutningsvis, ser du SLIK http://ftw.generation.no/?n=2358 ut.. kan det være greit å vurdere en selv-senabort.

*Registrerer nok et slikt svar*

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #220 : 06. desember 2006, 13:55 »
HONNØR TIL VARGTHOR!




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #221 : 06. desember 2006, 13:58 »
Nei. Folk burde ikke få gjøre det de vil. Man trenger mennesker som faktisk drar sminkegutter ned på jorda igjen og forteller dem at dette er galt. Om dette måtte være tanta, moren, faren eller en eller annen på Treningsforum er dette det samme.
Tror det er flere enn de feminine gutta som trenger å bli "dratt ned på jorda" her ja.
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #222 : 06. desember 2006, 13:59 »
Rasmus kommer med en grov skivebom.. som vanlig.

Man må gjerne bruke 2 timer foran speilet om morgenen med den kjemming og den sminkepåføring det medfører for min del, men da må man samtidig tåle metroseksualitetsstemplet.. Wink

Grov skivebom, som vanlig??

Rotor

  • Gjest
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #223 : 06. desember 2006, 14:00 »
Nei. Folk burde ikke få gjøre det de vil.

Skremmende holdning.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #224 : 06. desember 2006, 14:10 »
Skremmende holdning.


At du ikke ser poenget, men heller henger deg opp i en enkel setning trukket ut av en kontekst, gjør ikke dine tanker mindre "skremmende".

Tror det er flere enn de feminine gutta som trenger å bli "dratt ned på jorda" her ja.

My point exactly. Du vil nok ikke forstå. Ikke vet du hva som ligger i en gutts natur, heller ikke (vil jeg tro) er du gammel eller erfaren nok til å se hva som er feil med en gutt med sminke. Med dette innrømmer jeg at jeg heller ikke har grunnlag for å påstå hva som er rett og galt hos kvinner, men dette er jeg i hvertfall klar over. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!