Skrevet av Emne: Metroseksuelle gutter...  (Lest 175676 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #705 : 30. januar 2008, 09:35 »
Nok en.
"Han" til høyre er ute med dama (til venstre) biggrin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #706 : 30. januar 2008, 09:37 »
så du foretrekker gutter.... og av gutter han i midten... du føler ikke det innlegget ditt blei litt feil?? Smiley
Du klarte ikke å la være nei....? biggrin
Som kamerat, tenkte jeg da selvfølgelig, ikke som bitch.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #707 : 30. januar 2008, 09:42 »
hihi

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #708 : 30. januar 2008, 09:43 »
For min del fatter jeg ikke at noen gidder og engasjere seg så voldsomt i hvordan andre ser ut ,eller hvilken stil de velger og kjøre liksom, jeeesus har ikke folk noe mer vettugt og henge seg opp i...og nei jeg kjører ikke den stilen selv men jeg plages ikke av at andre gjør det,for meg virker det som om noen gutter bare må rakke ned på de som kler seg "metroseksuellt" (er det et ord?) bare for og bekrefte for alle at de ikke er homo liksom...get a fucking life >Cheesy
Når det er sagt så er karen i midten på bildet over ganske skremmende men det betyr vel ikke at han er en dårlig person for det??passe sine egne saker er vel noe ola dunk burde gjøre mer av.....

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #709 : 30. januar 2008, 09:47 »
Denne tråden trenger en motvekt! Om det ikke skjer litt fort ender den opp som et stort, sort hull som suger til seg resten av forumet!

http://www.youtube.com/watch?v=YAqk2hGhWkk
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #710 : 30. januar 2008, 09:54 »
For min del fatter jeg ikke at noen gidder og engasjere seg så voldsomt i hvordan andre ser ut ,eller hvilken stil de velger og kjøre liksom, jeeesus har ikke folk noe mer vettugt og henge seg opp i...og nei jeg kjører ikke den stilen selv men jeg plages ikke av at andre gjør det,for meg virker det som om noen gutter bare må rakke ned på de som kler seg "metroseksuellt" (er det et ord?) bare for og bekrefte for alle at de ikke er homo liksom...get a fucking life >Cheesy
Når det er sagt så er karen i midten på bildet over ganske skremmende men det betyr vel ikke at han er en dårlig person for det??passe sine egne saker er vel noe ola dunk burde gjøre mer av.....

Vel, akkurat i dette tilfellet bryr jeg meg lang vei i både saklighet samt gode argumenter - man kan rett og slett ikke se sånn ut! Det er i utgangspunktet meninga at det skal være et skille mellom kvinner og menn, men dette blir visket mer og mer ut. Visse gutter bruker like mye sminke og annet som jenter og hvor blir det av maskuliniteten? Hvis dette dras lenger blir alle en gjeng med kvinner, og vi vet alle at to damer ikke kan få barn sammen.

Forresten, har jo sett en del av disse på byen, og de aller fleste tror de har draget på alt og alle, "eier" utestedet og er generelt brautende og ubehøvlede.

Men som javelite sier; denne tråden trenger noe motvekt, og her er mitt bidrag!

http://www.youtube.com/watch?v=cGIPKxYIFJU
Ryan Kennelly! Grin

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Zuul

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #711 : 30. januar 2008, 09:57 »
Jo flere sånne gutter jo bedre. Helt seriøst.

For ved siden av disse blir jeg et strålende fyrtårn av blekfeit muskelmasse og hår som ser ut som jeg grenser mot neandertaler.

I fukking love it Grin

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #712 : 30. januar 2008, 10:09 »
Vel, akkurat i dette tilfellet bryr jeg meg lang vei i både saklighet samt gode argumenter - man kan rett og slett ikke se sånn ut! Det er i utgangspunktet meninga at det skal være et skille mellom kvinner og menn, men dette blir visket mer og mer ut.
Dette er tullprat...
Visse gutter bruker like mye sminke og annet som jenter og hvor blir det av maskuliniteten?
Hvorfor gidder du engasjere deg i det???
Hvis dette dras lenger blir alle en gjeng med kvinner, og vi vet alle at to damer ikke kan få barn sammen.
Mer tullprat...
Forresten, har jo sett en del av disse på byen, og de aller fleste tror de har draget på alt og alle, "eier" utestedet og er generelt brautende og ubehøvlede.
Det er det jo mange andre som gjør også...
Men som javelite sier; denne tråden trenger noe motvekt, og her er mitt bidrag!

http://www.youtube.com/watch?v=cGIPKxYIFJU
Ryan Kennelly! Grin

Utlogget MonsterMartin

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 070
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 070

  • Skal bli stor og sterk en dag
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #713 : 30. januar 2008, 10:17 »
Jo flere sånne gutter jo bedre. Helt seriøst.

For ved siden av disse blir jeg et strålende fyrtårn av blekfeit muskelmasse og hår som ser ut som jeg grenser mot neandertaler.

I fukking love it Grin
Jasså? Tror du blir skuffa jeg. Damene blir blaute mellom beina bare de ser make up og rosa pannebånd.
Hei og hå

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #714 : 30. januar 2008, 10:22 »
Som sagt, kenboy - jeg bryr meg lang vei i saklighet og gode argumenter i denne tråden. Jeg sier hva jeg mener rett fra levra og driter i hva andre måtte mene om den saken. Hvor mitt syn er forenelig med ditt  driter jeg også i. Det finnes mange ting man kan diskutere fra et objektivt synspunkt hvor gode argumenter kan ha sin plass, men denne diskusjonen faller ikke innunder den nevnte kategorien. Her råder subjektive meninger og synspunkter.

Ja, jeg generaliserer. Og ja, jeg gidder bry meg fordi det irriterer meg. Noe mer har jeg igrunn ikke å si om den saken.

Nb! Det jeg sier er ikke at menn skal la være å dusje, bruke parfyme og voks samt gå med rene, pene klær og generelt drite i hvordan de ser ut. Det jeg sier er at det er en grense mellom det som ser bra ut og det som blir å dra strikken altfor langt.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #715 : 30. januar 2008, 10:33 »
Må si meg enig med Gundersen. Det går en grense for hvor feminin en mann kan være og fortsatt definisjonsmessig sett kunne kalle seg "mann".

Og sminke, bruningsgreier, bling og dilldall gjør disse "menn" til tragiske paroider på trasvestitter eller lesber. Skillelinjene viskes ut, og min fatteevne dekker ikke det området. beklager, jeg får grønne hår på ryggen av slike unaturlige ting.


Utlogget Zuul

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #716 : 30. januar 2008, 10:43 »
Jasså? Tror du blir skuffa jeg. Damene blir blaute mellom beina bare de ser make up og rosa pannebånd.

1. Det spiller utrolig liten rolle for meg, siden jeg er gift

2. Vist jeg overhodet hadde brydd meg meg å tilpasse livet mitt ut fra hva snittet av damer hadde foretrukket av menn hadde jeg neppe via mye av livet mitt til å dasse rundt bleik, muskuløs og feit hadde jeg?

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #717 : 30. januar 2008, 11:01 »
Som sagt, kenboy - jeg bryr meg lang vei i saklighet og gode argumenter i denne tråden. Jeg sier hva jeg mener rett fra levra og driter i hva andre måtte mene om den saken. Hvor mitt syn er forenelig med ditt  driter jeg også i. Det finnes mange ting man kan diskutere fra et objektivt synspunkt hvor gode argumenter kan ha sin plass, men denne diskusjonen faller ikke innunder den nevnte kategorien. Her råder subjektive meninger og synspunkter.

Ja, jeg generaliserer. Og ja, jeg gidder bry meg fordi det irriterer meg. Noe mer har jeg igrunn ikke å si om den saken.

Nb! Det jeg sier er ikke at menn skal la være å dusje, bruke parfyme og voks samt gå med rene, pene klær og generelt drite i hvordan de ser ut. Det jeg sier er at det er en grense mellom det som ser bra ut og det som blir å dra strikken altfor langt.
Du har selfølgelig rett til og mene hva du vil ,akuratt som noen har rett til og mene at julenissen finnes,at alle gavene blir laget på nordpolen o.s.v  saklighetsnivået på det du skriver er omtrent på samme nivå, personlig skjønner jeg ikke at du gidder men det kan vel ha noe med alderen din å gjøre....
Må si meg enig med Gundersen. Det går en grense for hvor feminin en mann kan være og fortsatt definisjonsmessig sett kunne kalle seg "mann".

Og sminke, bruningsgreier, bling og dilldall gjør disse "menn" til tragiske paroider på trasvestitter eller lesber. Skillelinjene viskes ut, og min fatteevne dekker ikke det området. beklager, jeg får grønne hår på ryggen av slike unaturlige ting.


Du derimot burde vite bedre enn å  komme med slikt oppgulp....

Personlig er jeg både maskulin og veldig lite opptatt av sminke og bruninsgreier men jeg klarer faan ikke å irritere meg så voldsomt over at noen unggutter synes at det er deres greie liksom,det er jo  ikke din sak Egil og definere hva som er naturlig heller,tiden forandrer seg og da jeg begynnte å bruke voks i håret syntes bestefar det så rart ut o.s.v...de færreste gutter vil  jo kjøre den stilen du er så "redd" for alikevel og la nå dem gjøre det.... :Smiley

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #718 : 30. januar 2008, 11:08 »
Du har selfølgelig rett til og mene hva du vil ,akuratt som noen har rett til og mene at julenissen finnes,at alle gavene blir laget på nordpolen o.s.v  saklighetsnivået på det du skriver er omtrent på samme nivå, personlig skjønner jeg ikke at du gidder men det kan vel ha noe med alderen din å gjøre....

Jeg har overhodet ingen problemer med å delta i en givende diskusjon som jeg mener har noe for seg, og da på et saklig nivå. Hvis diskusjonen fenger og engasjerer meg kommer jeg med veloverveide argumenter og kommer ikke med personkritikk.

Grunnen til at jeg skriver som jeg gjør i denne tråden er at jeg ikke ser noen grunn til å diskutere noe som helst. Min oppfatning er ene og alene at man ikke kan se slik ut!

Det er for øvrig modent av deg som "voksen, ansvarlig og anstendig" å anta at min alder er det som gjør utslaget denne latterlige "diskusjonen". Du konkluderer strengt tatt med at alder og modenhet er en og samme ting...

Uansett; jeg har sagt hva jeg mener og akter ikke å diskutere dette noe videre. Hva du mener bryr meg fint lite, men jeg er i min fulle rett til å påstå og mene akkurat hva jeg vil! Det er du som på død og liv skal skape en disputt, en disputt jeg ikke har noen interesse av å være en del av. Med andre ord; drit i å stille spørsmåltegn med hva andre mener!

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #719 : 30. januar 2008, 11:12 »
Jeg har overhodet ingen problemer med å delta i en givende diskusjon som jeg mener har noe for seg, og da på et saklig nivå. Hvis diskusjonen fenger og engasjerer meg kommer jeg med veloverveide argumenter og kommer ikke med personkritikk.

Grunnen til at jeg skriver som jeg gjør i denne tråden er at jeg ikke ser noen grunn til å diskutere noe som helst. Min oppfatning er ene og alene at man ikke kan se slik ut!

Det er for øvrig modent av deg som "voksen, ansvarlig og anstendig" å anta at min alder er det som gjør utslaget denne latterlige "diskusjonen". Du konkluderer strengt tatt med at alder og modenhet er en og samme ting...

Uansett; jeg har sagt hva jeg mener og akter ikke å diskutere dette noe videre. Hva du mener bryr meg fint lite, men jeg er i min fulle rett til å påstå og mene akkurat hva jeg vil! Det er du som på død og liv skal skape en disputt, en disputt jeg ikke har noen interesse av å være en del av. Med andre ord; drit i å stille spørsmåltegn med hva andre mener!
Der er vi enige Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!