Skrevet av Emne: Metroseksuelle gutter...  (Lest 175615 ganger)

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #720 : 30. januar 2008, 11:08 »
Du har selfølgelig rett til og mene hva du vil ,akuratt som noen har rett til og mene at julenissen finnes,at alle gavene blir laget på nordpolen o.s.v  saklighetsnivået på det du skriver er omtrent på samme nivå, personlig skjønner jeg ikke at du gidder men det kan vel ha noe med alderen din å gjøre....

Jeg har overhodet ingen problemer med å delta i en givende diskusjon som jeg mener har noe for seg, og da på et saklig nivå. Hvis diskusjonen fenger og engasjerer meg kommer jeg med veloverveide argumenter og kommer ikke med personkritikk.

Grunnen til at jeg skriver som jeg gjør i denne tråden er at jeg ikke ser noen grunn til å diskutere noe som helst. Min oppfatning er ene og alene at man ikke kan se slik ut!

Det er for øvrig modent av deg som "voksen, ansvarlig og anstendig" å anta at min alder er det som gjør utslaget denne latterlige "diskusjonen". Du konkluderer strengt tatt med at alder og modenhet er en og samme ting...

Uansett; jeg har sagt hva jeg mener og akter ikke å diskutere dette noe videre. Hva du mener bryr meg fint lite, men jeg er i min fulle rett til å påstå og mene akkurat hva jeg vil! Det er du som på død og liv skal skape en disputt, en disputt jeg ikke har noen interesse av å være en del av. Med andre ord; drit i å stille spørsmåltegn med hva andre mener!

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #721 : 30. januar 2008, 11:12 »
Jeg har overhodet ingen problemer med å delta i en givende diskusjon som jeg mener har noe for seg, og da på et saklig nivå. Hvis diskusjonen fenger og engasjerer meg kommer jeg med veloverveide argumenter og kommer ikke med personkritikk.

Grunnen til at jeg skriver som jeg gjør i denne tråden er at jeg ikke ser noen grunn til å diskutere noe som helst. Min oppfatning er ene og alene at man ikke kan se slik ut!

Det er for øvrig modent av deg som "voksen, ansvarlig og anstendig" å anta at min alder er det som gjør utslaget denne latterlige "diskusjonen". Du konkluderer strengt tatt med at alder og modenhet er en og samme ting...

Uansett; jeg har sagt hva jeg mener og akter ikke å diskutere dette noe videre. Hva du mener bryr meg fint lite, men jeg er i min fulle rett til å påstå og mene akkurat hva jeg vil! Det er du som på død og liv skal skape en disputt, en disputt jeg ikke har noen interesse av å være en del av. Med andre ord; drit i å stille spørsmåltegn med hva andre mener!
Der er vi enige Wink

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #722 : 30. januar 2008, 11:20 »
Kenboy: Dette er en "debatt" der folk ytrer meningene sine om metroseksuelle gutter! Ikke hva som er rett og galt eller hva man burde og ikke burde irritere seg over.


Personlig ler jeg ganske godt hver gang jeg støter på noen av disse individene, som tydeligvis ikke evner å se hvor idiotiske de ser ut. Gutter og sminke er to ord som absolutt ikke hører sammen, uansett om man er fra Frogner eller Alta. Jeg har også registrert at de fleste av disse guttene(?) ofte er blærete, egoistiske og uten noen som helst innsikt i verden forvrig. De tror at penger vokser på trær og at arbeid er noe de fattige driver med. Det er nettopp DET som er så irriterende med disse folkene, at mange av de mener at andre som ikke har de samme interessene eller samme formuen å bruke av er mindreverdige.
Legg merke til at jeg sier mange og ikke alle, for det finnes sikkert hyggelige gutter som bruker sminke å. Jeg har bare ikke møtt dem enda... Selektivt utvalg av bekjentskaper kalles det  Grin

Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #723 : 30. januar 2008, 11:25 »
Nei, Kenboy, jeg burde ikke vite bedre, for det er FULLSTENDIG idiotisk å se slik ut som de gjør. Jeg gir blaffen i rett og galt, det ser for meg helt fjøs ut! Og det er DET jeg sier. Smiley

Ikke ødelegger disse vesenene hverdagen min, ikke strever jeg med dem, og ikke er det noen kampsak for meg, men likvel finner jeg det direkte motbydelig og naturstridig. Og jeg har ingen plikt til å holde den meningen for meg selv. Smiley

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #724 : 30. januar 2008, 11:38 »
Nei, Kenboy, jeg burde ikke vite bedre, for det er FULLSTENDIG idiotisk å se slik ut som de gjør. Jeg gir blaffen i rett og galt, det ser for meg helt fjøs ut! Og det er DET jeg sier. Smiley

Ikke ødelegger disse vesenene hverdagen min, ikke strever jeg med dem, og ikke er det noen kampsak for meg, men likvel finner jeg det direkte motbydelig og naturstridig. Og jeg har ingen plikt til å holde den meningen for meg selv. Smiley
Ja ja ja tenk om vi alle kunne vært helt like :Smiley å kalle folk for motbydelig og naturstridig kunne du spart deg for...personlig synes jeg "bikerjens"stilen er like håpløs men jeg klarer liksom ikke å engasjere meg så jævlig ass Wink

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #725 : 30. januar 2008, 11:43 »
Ja ja ja tenk om vi alle kunne vært helt like :Smiley å kalle folk for motbydelig og naturstridig kunne du spart deg for...personlig synes jeg "bikerjens"stilen er like håpløs men jeg klarer liksom ikke å engasjere meg så jævlig ass Wink

Paul Teutul Sr er harry som få, men det er liten tvil om at han også er mann med stor M! Grin







Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #726 : 30. januar 2008, 11:43 »
Syns det er ganske ironisk at folk bruker SÅÅÅ mange meter tekst for å rakke ned på metroseksuelle menn, fremfor å heller bruke tid på seg selv, sin trening og sin kropp.

Folk er forskjellige, ja vi kan sikkert ha det litt moro på andres bekostning innimellom. Men her er INGEN av oss som bør slenge med leppa om andre stil eller utseende. Selv om jeg personlig ikke har sansen for skinnyfat berter med mega silikon, så lager jeg ikke en hel tråd om hvor teit det er. Ja , jeg har problemer med ekstremt overvektige som ikke gidder gjøre noe med det også , men det er ikke noe jeg velger lage hele tråder på heller.

På tide å innse at vi er forskjellige.
Vi har forskjellige stiler.

Og metroseksuelle menn kan være like maskuline av person, som den bøffe svære muskelkaren i GASP buksa og sliten t-skjorte.

MEd vennlig Hilsen
Nann-Rosita
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #727 : 30. januar 2008, 11:47 »
Og metroseksuelle menn kan være like maskuline av person, som den bøffe svære muskelkaren i GASP buksa og sliten t-skjorte.

Nei.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #728 : 30. januar 2008, 11:52 »
Syns det er ganske ironisk at folk bruker SÅÅÅ mange meter tekst for å rakke ned på metroseksuelle menn, fremfor å heller bruke tid på seg selv, sin trening og sin kropp.

Folk er forskjellige, ja vi kan sikkert ha det litt moro på andres bekostning innimellom. Men her er INGEN av oss som bør slenge med leppa om andre stil eller utseende. Selv om jeg personlig ikke har sansen for skinnyfat berter med mega silikon, så lager jeg ikke en hel tråd om hvor teit det er. Ja , jeg har problemer med ekstremt overvektige som ikke gidder gjøre noe med det også , men det er ikke noe jeg velger lage hele tråder på heller.

På tide å innse at vi er forskjellige.
Vi har forskjellige stiler.

Og metroseksuelle menn kan være like maskuline av person, som den bøffe svære muskelkaren i GASP buksa og sliten t-skjorte.

MEd vennlig Hilsen
Nann-Rosita
Honnør Wink veldig enig ass Wink

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #729 : 30. januar 2008, 11:53 »

Og metroseksuelle menn kan være like maskuline av person, som den bøffe svære muskelkaren i GASP buksa og sliten t-skjorte.

Nei, det kan de ikke... da de ikke er metroseksuelle hvis de er maskuline. Det ligger i betydningen av metroseksuell.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #730 : 30. januar 2008, 11:56 »
Sitat
"bikerjens"stilen er like håpløs
Klart det fins mye håpløst i verden, men det gjør ikke den metroseksuelle trenden bra, positiv og nyttig av den grunn.
De fleste syns byggere ser syke ut, og noen ER kanskje også naturstridig store.
Mange syns maratonløere er sykelig tynne og naturstridige.
Enkelte syns syklister som han Rasmussen er så tynne at det burde vært ulovlig.

Hver får mene sitt. Og jeg syns trenden med fjollete jente-gutter er fullstedig uforståelig. Smiley

Utlogget etna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 131

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #731 : 30. januar 2008, 12:01 »
 Cry Eg e singel, og detta e eit deprimerande syn! Ser ut som om metro-epidemien e iferd med å utviske alle sjangsa for at eg nåken sinne ska treffe på ein MANN med evne til å reprodusere seg sjøl.. Hjelp!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #732 : 30. januar 2008, 12:06 »
Syns det er ganske ironisk at folk bruker SÅÅÅ mange meter tekst for å rakke ned på metroseksuelle menn, fremfor å heller bruke tid på seg selv, sin trening og sin kropp.
Sier du at de som ler av metrodamene ikke trener, og heller burde trent mer? Hva slags tåpelig påstand er det, og hva har det med metroseksualitet å gjøre? Burde du heller kanskje trent mer selv? sannsynligvis burde du det, men det har heller ingenting med metroseksualitet å gjøre. Slutt med tull.

Sitat
Folk er forskjellige, ja vi kan sikkert ha det litt moro på andres bekostning innimellom. Men her er INGEN av oss som bør slenge med leppa om andre stil eller utseende. Selv om jeg personlig ikke har sansen for skinnyfat berter med mega silikon, så lager jeg ikke en hel tråd om hvor teit det er. Ja , jeg har problemer med ekstremt overvektige som ikke gidder gjøre noe med det også , men det er ikke noe jeg velger lage hele tråder på heller.

På tide å innse at vi er forskjellige.
Vi har forskjellige stiler.
riktig observert, det fins forskjellige stiler. poenget var?

Sitat
Og metroseksuelle menn kan være like maskuline av person, som den bøffe svære muskelkaren i GASP buksa og sliten t-skjorte.
 
som tidligere svart.. og viser til Nøgleord for den metroseksuelle mand er image og forfængelighed. Den metroseksuelle mand er særlig karakteriseret ved at have et velplejet ydre, et godt job og en bolig i storbyen. Rent seksuelt kan den metroseksuelle mand have en hvilken som helst seksualitet. Metroseksualitet handler nemlig ikke om selve det seksuelle, men om kønnet - måden at være mand på. Den metroseksuelle bruger hudplejeprodukter, barberer sig under armene, retter øjenbryn og er i det hele taget meget bevidst om de signaler, hans udseende sender. Han kan også lide at shoppe, og går ofte i fitnesscenter og spiser sundt. Han bor i storbyen, da det er her, de gode tilbud i form af butikker, natklubber og fitnesscentre er placeret - og deraf kommer begrebet metroseksuel.

Den metrosekuselle mands livsstil gør, at mange mener, at han har homoseksuelle træk. Men der er ikke tale om en fascination af personer af eget køn - snarere en beundring af sig selv. Dermed grænser metroseksualiteten til narcissisme. Nydelsen ved at pleje sig selv og at få opmærksomhed af andre er fremtrædende, men den metroseksuelle mands adfærd er samtidig identitetsskabende.


og til mannens maskulinitet reduseres ved at han oppfører seg kvinnelig. Noen ganger benytter fagfolk innen kjønnsforskning uttrykket "hegemonisk maskulinitet" for å differensiere den mest dominerende formen for maskulinitet fra andre varianter. På midten av det 20. århundre kunne for eksempel John Wayne stå for en type maskulinitet, mens Albert Einstein godt kunne bli oppfattet som maskulin, om ikke på en hegemonisk måte.

sitatene er fra wikipedia, så det er jo ikke akkurat tung vitenskap, men ihvertfall nok til å vise en selvmotsigelse i maskulin metroseksuell

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #733 : 30. januar 2008, 12:20 »
Syns det er ganske ironisk at folk bruker SÅÅÅ mange meter tekst for å rakke ned på metroseksuelle menn, fremfor å heller bruke tid på seg selv, sin trening og sin kropp.

Folk er forskjellige, ja vi kan sikkert ha det litt moro på andres bekostning innimellom. Men her er INGEN av oss som bør slenge med leppa om andre stil eller utseende. Selv om jeg personlig ikke har sansen for skinnyfat berter med mega silikon, så lager jeg ikke en hel tråd om hvor teit det er. Ja , jeg har problemer med ekstremt overvektige som ikke gidder gjøre noe med det også , men det er ikke noe jeg velger lage hele tråder på heller.

På tide å innse at vi er forskjellige.
Vi har forskjellige stiler.

Og metroseksuelle menn kan være like maskuline av person, som den bøffe svære muskelkaren i GASP buksa og sliten t-skjorte.

MEd vennlig Hilsen
Nann-Rosita
Enda et av dine "dette bør ikke diskuteres"-innlegg..? Tongue

Cry Eg e singel, og detta e eit deprimerande syn! Ser ut som om metro-epidemien e iferd med å utviske alle sjangsa for at eg nåken sinne ska treffe på ein MANN med evne til å reprodusere seg sjøl.. Hjelp!
I`m right here, hun`. Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #734 : 30. januar 2008, 12:29 »
Enda et av dine "dette bør ikke diskuteres"-innlegg..? Tongue

Det må da for f**n gå ann og komme med andre synspunkter uten at dette skal tas som et forsøk på å kvele "diskusjonen" ??

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!