Skrevet av Emne: Interal med vekter  (Lest 2775 ganger)

Utlogget pskogli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 592
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 592

SV: Interal med vekter
« #15 : 03. oktober 2006, 13:42 »
Høres bra ut  Cheesy

Nå er ikke jeg så opphengt i framgang lenger, er fornøyd om vekta holder seg på rundt 80, om styrken holder seg på ca det samme, men kondisen vil jeg ha opp  Grin

Hadde en liten periode hvor jeg prøvde litt styrkeløft, følte meg ikke bra da, hadde selvsagt hjulpet med kondisjonstrening ved siden av, men så er vi tilbake til det med tid da....

Fordelen med interval er at man ikke orker lange økter, foreløpig ser det ut til at det virker også, ser selv forandring på kroppen etter få uker, merker at kondisen har tatt seg opp, men noen skikkelig test har jeg ikke gjort enda.

Perioder med god gammeldags styrketrening kommer jeg sikkert til å legge inn om jeg blir lei av det jeg holder på med nå, ensidig trening blir veldig fort kjedelig!

Brukte et noe annet prinsipp tidligere, starta på 15 rep i alle ølvelser, kjørte 2 sett til failure, la på vekter uke for uke, starta på nytt når jeg var nede i 2-3 rep.
Fikk framgang i de fleste øvelser på det, men det var for pyton i lengden å alltid kjøre til failure. Men som variasjon er det supert! En skal kjenne at en trener, er man ikke svett og rød i løpet av økta har man ikke trent  Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!