Skrevet av Emne: Gen-I-Alt-på vei mot sterkere kropp...  (Lest 164934 ganger)

Utlogget Shortone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 449
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 449

  • DRAGO!!!!!!
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #75 : 21. november 2006, 23:10 »
En oppdatering biceps når man først er i gang....og den fine sorte dotten is BACK:)Smiley

Så det Wink

Ser veldig bra ut forresten.
Alder: 30år             
Høyde: 203cm 
Vekt: ca113,5kg

Maksløft:  ML 260kg, BP 185kg, KB 200kg

Treningsdagbok med bilder

Utlogget J.R Writer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 873
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 873

Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #76 : 26. november 2006, 16:59 »
Du ser knallbra ut Cheesy

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #77 : 26. november 2006, 17:08 »
hot seie eg bare Tongue likte spesielt rompå Tongue :Smiley

Utlogget Eivind1990

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 788
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 788

Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #78 : 26. november 2006, 20:44 »
Veldig bra Smiley flotte bilder, bra form...
Ser du har trent armer ja Cheesy hehe Smiley
Stå på, du vet hva du driver med Grin
KB: 110kg x 6
BP: 90kg x 3
ML: 140kg x 5
Loggbok

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #79 : 27. november 2006, 00:52 »
Hyggelig med så mye flott tilbakemelding..  biggrin

Kosthold. Veier ikke mat lengre men går litt på feeling.

En vanlig dag kan se slik ut:

Frokost:
30 g twinlab triple whey fuel
30 g havregryn
1-2 ss solsikkefrø
(+ bringebærbiola eller vann/avhengig av diett)

Måltid 2
150g kylling og 120g brokkoliblanding

Måltid 3 og 4
samme som måltid 2

Måltid 5:
Før trening lager jeg en mix av dalbladets iso whey, eller three in one 30 gram, en ss mager kesam en stor ss kakaopulver og vaniljebiola og en halv ts fruktose. (vet denne er noe unormal iforhold til standard, men kan forklare den om noen ønsker)

Måltid 6:
Etter trening får jeg i meg rosiner, eller banan og 30 gram three in one. Hender jeg lager meg en uendelig go smoothie...Smiley

Måltid 7:
Ca en time etter måltid 6. Siste måltidet med kylling og grønnsaker

8
Om jeg er mer sulten så hiver jeg i meg noe ren skinke, mager kesam, en shake, eggehviter, fisk eller annet jeg har liggende i kjøleskapet..

Tar i tillegg noe olje fra udo's choice, C-vitaminer, ALA, ZMA og (jern og eller multivitaminer i perioder hvor jeg kjenner på kroppen at jeg trenger).

Jeg er ikke fan av en bulk som tilsvarer å legge på seg mye unødvendig fett, men jeg er ikke fanatiker og spiser det jeg vil om jeg føler jeg får utbytte av det.
I disse perioder spiser jeg oxo fullkorn wraps, og litt ris for å holde hjernekapasiteten rullende, samt salat og frukt..(eksamenstid snart ja).. Helgene er det julabord som står på menyen... (men blir ikke så mye alkohol på meg.. er hakkans gal og energisk uten så det spiller ingen trille)

De 150 gram med kylling i måltid 2-3-4 og 7 kan også være laks, ørret, torsk, tunfisk,scampi,kalkun,kyllinkjøttdeig,skinke,cottagecheese,elg,etc etter hva jeg føler for, men standarden er kylling. Biolaen er mest for å bedre fordøyelse, prøver også å få litt rå ananas i dietten siden jeg føler dette hjelper.. (blodtype etc)..

*Jeg er en reser på wox* -litt kinesisk soya og 1-3ts østersaus jummy..!
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #80 : 27. november 2006, 01:27 »
Jente som tar vare på kroppen sin ja  Smiley Godt kosthold! Jeg tar gjerne en liten forklaring ang den super-shaken du tar før treningen jeg 

Er ikke helt shake da, alt blandes i en boks..Smiley Litt lykkere konsistens avhengig av hvor mye kesam man har i.. Tongue

Ler er litt på grunn av min forhistorie som sjokkoman at jeg trenger litt kakao for å få sluppet løs litt dopamin i hodet mitt Smiley Gammel vane er vond å vende.
Samtidig er det jo litt kaffein i den, og kakao er jo også en super antioksidant.

Biolaen er bare sykt godt i blandingen(trenger oxo litt karbs) og jeg trenger den for en bedre fordøyelse (vet mange muligens er litt skeptisk til lactobacillenes funksjonalitet, men det er den probiotiske bakterien som er forsket mest på i verden...Har også mailet litt med tine for å få mer forskningsresultater og har vært gjennom en hel haug med artikler på pubmed samt gjesteforelsninger på skolen om probiotika... (og jeg har skrevet semesteroppgave om LGG så er vel litt hjernevasket for øyeblikket...) Sånn det står er det veldig varierende med hvor håndfast forskningen er og resultatene viser ofte til mangelfull oppbygning av hypoteser og mangler i oppfølgning og statistisk riktig utvalg av kandidater...MEN, jeg sier det igjen, så lenge jeg kan få noe ut av det, og jeg føler det funker for meg... Tongue   

Fruktose er mest for en litt søtere smak, men strengt talt unødvendig. Hender oxo jeg putter glutamin i den. Kommer ann på om jeg bruker dalbladets three in one eller ikke..

Føler jeg får bra energi av dette gjennom trening(og et lykkelig hode*addict*  :Smiley, men vil tro at endel som ikke er vant til den vil føle den er noe kvalmende?? Den er ikke ment som en anbefaling, men jeg digger den.. Grin Grin
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #81 : 27. november 2006, 02:03 »
Takker for innføring i super-mixens hemmligheter  Tongue Merker at du har veeeeldig mye mer peiling på kosthold enn meg i alle fall, og har overveid virkningene av maten du spiser temmelig bra. Virker i alle fall sånn for meg som ikke har peil..

Når det gjelder de siste bildene, er det tydelige forandringer. Både skuldre, markeringer og bredde har blitt bedre  Smiley Good work!

Takk skal du ha.. Har vel endret kostholdet mitt ganske mye de siste årene. Lest vannvittig mye også. Men er sikker på at det kan bli enda bedre, og jeg vil alltid ha noe å lære...

Men mine tanker er vel litt slik; "De fleste bruker mer tid å penger på  andre ting en helsen når det kommer til stykket. For min del har jeg funnet ut at helsen og kostholdet er noe av det viktigste. Det har så mye å si på hvordan jeg føler meg, hvormye energi jeg har til dagligdagse ting og hvor mye energi jeg kan gi til menneskene rundt meg. Jeg føler virkelig at det meste ordner seg så lenge kroppen fungerer som den skal..Smiley Før tenkte jeg overhode ikke noe på fremtiden, hvordan kroppen ville fungere senere i livet. Men kanskje det ikke er så dumt igrunn??? En fin gave å gi seg selv, sunn, sterk og energisk kropp... " Cheesy

Prøver også å finne litt mer ut om en alkalisk diett nå, men har funnet ut at jeg likevel spiser det meste innenfor de riktige kategoriene... så ...Tja, se det litt ann med tiden..

Cheesy kjøpte klorofyll på helsekost og da snakket damen om månen.. At det var veldig bra om jeg startet med slikt når det var fullmåne etc.. Rense ut kroppen.. OJOJOJ!!! Er mange rare ting folk sier. La meg få høre det om noen vet noe mer om slikt....  :Smiley Cool woot
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Eivind1990

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 788
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 788

Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #82 : 27. november 2006, 11:38 »
Takk skal du ha.. Har vel endret kostholdet mitt ganske mye de siste årene. Lest vannvittig mye også. Men er sikker på at det kan bli enda bedre, og jeg vil alltid ha noe å lære...

Men mine tanker er vel litt slik; "De fleste bruker mer tid å penger på  andre ting en helsen når det kommer til stykket. For min del har jeg funnet ut at helsen og kostholdet er noe av det viktigste. Det har så mye å si på hvordan jeg føler meg, hvormye energi jeg har til dagligdagse ting og hvor mye energi jeg kan gi til menneskene rundt meg. Jeg føler virkelig at det meste ordner seg så lenge kroppen fungerer som den skal..Smiley Før tenkte jeg overhode ikke noe på fremtiden, hvordan kroppen ville fungere senere i livet. Men kanskje det ikke er så dumt igrunn??? En fin gave å gi seg selv, sunn, sterk og energisk kropp... " Cheesy

Prøver også å finne litt mer ut om en alkalisk diett nå, men har funnet ut at jeg likevel spiser det meste innenfor de riktige kategoriene... så ...Tja, se det litt ann med tiden..

Cheesy kjøpte klorofyll på helsekost og da snakket damen om månen.. At det var veldig bra om jeg startet med slikt når det var fullmåne etc.. Rense ut kroppen.. OJOJOJ!!! Er mange rare ting folk sier. La meg få høre det om noen vet noe mer om slikt....  :Smiley Cool woot


Veldig bra innstilling... honnør for det...
Det er veldig viktig å ha nok energi til å både kunne jobbe, studere og å gi andre...
Jeg har det også sånn at jeg føler jeg får et stort overskudd av å trene og spise riktig.. og det er veldig deilig å aldri føle på at man stresser rundt og tærer på de siste kreftene man har igjen...
Folk snakker om at de ikke orker å trene fordi det tar så mye på de, og at de blir så sliten, lite overskudd osv... bullshit...
Trening og bra kost er det beste man kan unne seg selv..
KB: 110kg x 6
BP: 90kg x 3
ML: 140kg x 5
Loggbok

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #83 : 27. november 2006, 12:06 »
Hmm.. Ja det var det da. Har tenkt litt, og litt til. Men greier ikke helt å bestemme meg. Akkurat nå vet jeg bare at jeg elsker treningen... Og det er rimelig bra belønning i seg selv:)
 Enn du da? Du jobber mot et spesielt stevne eller? Smiler.. Du er iallefall en av dem som Har grunnlag til dette..Og så er du kjempeung i tillegg... *Uendelig bra*
Du har jo masse potensiale, du ser rå flott ut og har jo skikkelig kontroll på kosten, honnør for det Wink
Målet mitt har jo vært å ville stille enten til våren eller neste høst, men jo mer jeg tenker over det jo mindre frister det. Tanken på å drive kroppen så til det ytterste er ikke akkurat det jeg vil. Fordi jeg trener jo først og fremst for å være sund. Mye kulere å leke seg rundt tanken "strongwoman" Cheesy - men jeg vet ærligtalt ikke lenger. Hvis jeg eventuelt skulle gjenomført med å stillt, hadde det bare vært for gøy, hadde aldri giddet å brukt 10år av livet mitt på det.
Man kan jo trene og ha muskler utenom mener jeg Grin

Lykke til hvertfall, du ser super ut
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #84 : 27. november 2006, 12:23 »
Cheesy kjøpte klorofyll på helsekost og da snakket damen om månen.. At det var veldig bra om jeg startet med slikt når det var fullmåne etc.. Rense ut kroppen.. OJOJOJ!!! Er mange rare ting folk sier. La meg få høre det om noen vet noe mer om slikt....  :Smiley Cool woot

Haha.. Har en känsla av att det är väääääääääldigt marginellt hur mycket månens position eventuellt spelar in.... Smiley

I övrigt: bra framgång på dig Smiley


Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #85 : 27. november 2006, 14:31 »
Trening og bra kost er det beste man kan unne seg selv..
Takker for flott innlegg. Veldig enig der Cheesy

Du har jo masse potensiale, du ser rå flott ut og har jo skikkelig kontroll på kosten, honnør for det Wink
Målet mitt har jo vært å ville stille enten til våren eller neste høst, men jo mer jeg tenker over det jo mindre frister det. Tanken på å drive kroppen så til det ytterste er ikke akkurat det jeg vil. Fordi jeg trener jo først og fremst for å være sund. Mye kulere å leke seg rundt tanken "strongwoman" Cheesy - men jeg vet ærligtalt ikke lenger. Hvis jeg eventuelt skulle gjenomført med å stillt, hadde det bare vært for gøy, hadde aldri giddet å brukt 10år av livet mitt på det.
Man kan jo trene og ha muskler utenom mener jeg Grin

Lykke til hvertfall, du ser super ut
Takker for kjempeflott innlegg. Har nok ikke alltid hatt bra kontroll på maten, og det er kanskje derfor jeg har brukt tid på å sette meg inn i ernæring og kosthold . Alt tar litt tid, men om virkelig vil får man somregel til Cheesy   Book

Forstår tankene dine rundt det å stille. Tror uansett det er mulig å stille i bf uten å bli altfor usunn, presse degselv må du nok, men om man heller tar en lang diett og passer på å få nok hvile tror jeg det er en mulighet. Går mye på psyken her tror jeg, om du synes diett er noe herk og sykt vanskelig kommer opplevelsen til å bli beinhard. Men om du i bunn og grunn føler deg bedre på diett vil energien fra dette drive deg langt. Kickass

Jeg har selv gått fra å ville stille i bf, til å drive hardkardio i en halv års periode for å kvitte meg med muskler og få "dansers kropp". Mitt "problem var heller at jeg ikke ville stå ut i mengden og alle jeg kjente så ut som tannpirkere!!! :Smiley Så jeg gav hele greiene opp. Hadde tenkt å stille i figure i Australia. Men ble litt for ensomt på diett når ex ville stille i konkurranse et halvt år senere. (snill nok til å spise iskrem forran meg hele tiden...nais!!!!!)   Food

Strongwoman høres jo tøft ut da, men må man ikke bli enda mer muskelsterk for slikt??? (Jeg har ingen peiling på dette området!)


Tror uansett det viktigste er å finne noe som passer for en selv, et mål, eller en tilstand hvor man føler seg vèl. Become your potential Cheesy Cheesy
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #86 : 27. november 2006, 14:36 »
Beefcake! - Hehe.. Tror da virkelig månen har alt å si. Lete opp den nyeste ed. fra Arnold!!

Boken heter;
How to get huge, remember the full moon.

The best moonworkout ever!! 
First tip of the day.. Remember your moonwalk every morning

 Erter
Become your potential...

*Min profil

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #87 : 27. november 2006, 14:52 »
Beefcake! - Hehe.. Tror da virkelig månen har alt å si. Lete opp den nyeste ed. fra Arnold!!

Boken heter;
How to get huge, remember the full moon.

The best moonworkout ever!! 
First tip of the day.. Remember your moonwalk every morning

 Erter

Hmm, månen påvirker jo flo og fjære om jeg ikke husker feil. Kanskje vektene blir lettere ved fullmåne?  Wink

*Danne meg bilde av gym på månen, og hvor mye man løfter der. Spinning og step går litt tregere dog*  Grin

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #88 : 27. november 2006, 15:27 »
Kennyo- Ler hadde ikke helt blitt det samme med den "call on me" musikkvideoen med romdrakter nei... ..
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: Gen-I-Alt på vei mot MuSkLeR
« #89 : 27. november 2006, 21:08 »
Beefcake! - Hehe.. Tror da virkelig månen har alt å si. Lete opp den nyeste ed. fra Arnold!!

Boken heter;
How to get huge, remember the full moon.

The best moonworkout ever!! 
First tip of the day.. Remember your moonwalk every morning

 Erter

 Grin

Hmm, månen påvirker jo flo og fjære om jeg ikke husker feil. Kanskje vektene blir lettere ved fullmåne?  Wink

Hahaha.. Genialt! Smiley


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!