Skrevet av Emne: Gen-I-Alt-på vei mot sterkere kropp...  (Lest 164990 ganger)

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #360 : 16. februar 2007, 16:50 »
Den perfekte make! vet du virkelig hva det ville vært for deg?
*glise* Så det verste med en kvinne er at hun er kvinne? Men det er også hennes beste egenskap? Synes denne kommentaren var liiiiitt tynn. Men jeg kan sånn vagt skjønne hva du mener. Tror jeg... Grin

Jeg regnet med at det utspillet var en smule diffust og tillater meg derfor å utdype noe. Det er som kjent vedtatt og opplest av kvinner er dårligere sjåfører enn menn, de er irrasjonelle, snakker et annet språk enn menn, har "jordbæruke" minst en gang i måneden m.m., men likevel kan man ikke leve uten disse fascinerende skapningene. Det er pent med pene kvinner, og man lar seg sjarmere av de som har noe å fare med, man ler av de søte og gleder seg over deres evne til å se bra ut på byen.

Med andre ord; en kvinnes beste OG verste egenskap er nettopp at hun er en kvinne... Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #361 : 16. februar 2007, 16:51 »
Hmm.. Alt det der for en skapning som skal gå på løpelinje mellom soverommet og kjøkkenet?

jeg vet ikke helt altså.. :Smiley


Tongue
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #362 : 16. februar 2007, 16:58 »
Jeg regnet med at det utspillet var en smule diffust og tillater meg derfor å utdype noe. Det er som kjent vedtatt og opplest av kvinner er dårligere sjåfører enn menn, de er irrasjonelle, snakker et annet språk enn menn, har "jordbæruke" minst en gang i måneden m.m., men likevel kan man ikke leve uten disse fascinerende skapningene. Det er pent med pene kvinner, og man lar seg sjarmere av de som har noe å fare med, man ler av de søte og gleder seg over deres evne til å se bra ut på byen.

Med andre ord; en kvinnes beste OG verste egenskap er nettopp at hun er en kvinne... Smiley

Så en kvinne som gikk på ppiller hele tiden og ikke hadde "jordbæruke" som du så pent formulerer det, kjørte råbra bil, faktisk hadde et yrke som rallykjører eller noe annet digg, ikke var irrasjonell og så digg på byen, ville vært et usedvanelig genialt kvinnemenneske for deg?
Ja siden hun da ville gå utenfor generaliseringen og ikke ha de negative kvinnelige egenskapene.. Eller er det mulig at man kanskje ville funnet noe annet å irritere seg over/mislike.

Eller kanskje du ikke ville vært mann nok til å takle hennes råtøffe kjøreferdigheter.. Hehe.. ser for meg everclear som biter tenna sammen og holder seg fast i stolsete til knokene er hvite..pga dama som råkjører en stille dag i mai på piknik tur i skogen... wuhuu... GO TEAM!!
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #363 : 16. februar 2007, 17:00 »
Hvem vil ha rånejenter? Tongue

Jeg vil ha en intelligent, selvstendig jente som har forståelse for mine asosiale behov og har sine asosiale behov (samt sosiale selvsagt). En jente man kan diskutere musikk med, en jente man kan sammenligne treningsopplegg med og diskutere fordleer og ulemper med forskjellige tilnærminger med. En jente man kan diskutere samfunn og politikk med respekt fordi hun har kjennskap, kunnskap og bein i nesa til å sette meg på plass der det trengs.

Jeg vil også ha 1.000.000.000 $ i umerkede sedler og en atomrakett.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #364 : 16. februar 2007, 17:00 »
Hmm.. Alt det der for en skapning som skal gå på løpelinje mellom soverommet og kjøkkenet?

jeg vet ikke helt altså.. :Smiley


Tongue
Eyyy!!!!
Med den holdningen burde man anskaffe seg en mikrobølgeovn, livstids supply på enpersons måltider og ei oppblåsbar dokke.  :Smiley
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #365 : 16. februar 2007, 17:02 »
Eyyy!!!!
Med den holdningen burde man anskaffe seg en mikrobølgeovn, livstids supply på enpersons måltider og ei oppblåsbar dokke.  :Smiley

Kan du isåfall være behjelpelig med det? Jeg har hverken dukke ELLER mikrobølgeovn... .. Tongue
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #366 : 16. februar 2007, 17:03 »
Hvem vil ha rånejenter? Tongue

Jeg vil ha en intelligent, selvstendig jente som har forståelse for mine asosiale behov og har sine asosiale behov (samt sosiale selvsagt). En jente man kan diskutere musikk med, en jente man kan sammenligne treningsopplegg med og diskutere fordleer og ulemper med forskjellige tilnærminger med. En jente man kan diskutere samfunn og politikk med respekt fordi hun har kjennskap, kunnskap og bein i nesa til å sette meg på plass der det trengs.

Jeg vil også ha 1.000.000.000 $ i umerkede sedler og en atomrakett.

Hvorpå det siste utsagnet i dine øyne er like realistisk som det første Tongue Er det virkelig så vanskelig å finne noen som oppfyller dine krav? Eller er det bare det at du haster så sat... med å finne henne?
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #367 : 16. februar 2007, 17:03 »
back 2 topic nå... dette eche oprah winfrey show...! :Smiley Kiss

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #368 : 16. februar 2007, 17:04 »
Så en kvinne som gikk på ppiller hele tiden og ikke hadde "jordbæruke" som du så pent formulerer det, kjørte råbra bil, faktisk hadde et yrke som rallykjører eller noe annet digg, ikke var irrasjonell og så digg på byen, ville vært et usedvanelig genialt kvinnemenneske for deg?
Ja siden hun da ville gå utenfor generaliseringen og ikke ha de negative kvinnelige egenskapene.. Eller er det mulig at man kanskje ville funnet noe annet å irritere seg over/mislike.

Eller kanskje du ikke ville vært mann nok til å takle hennes råtøffe kjøreferdigheter.. Hehe.. ser for meg everclear som biter tenna sammen og holder seg fast i stolsete til knokene er hvite..pga dama som råkjører en stille dag i mai på piknik tur i skogen... wuhuu... GO TEAM!!

Man klarer naturligvis å finne andre ting å irritere seg over, så det blir nok utrolig vanskelig å finne evt produsere det perfekte kvinnemennesket. På en annen side er det utrolig morsomt å prøve å provosere kvinner ved å generalisere. Og nei, et perfekt menneske ville nok kjedet meg. Hva kan jeg pirke på da? Tongue

For øvrig er det kanskje menneskers små feil og mangler som gjør dem sjarmerende.

Btw; bør vel også nevne at jeg hadde vært særdeles vettskremt hvis jeg fikk sitte på med Pernilla (kona til Petter) da hun kjørte rally.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #369 : 16. februar 2007, 17:05 »
Kan du isåfall være behjelpelig med det? Jeg har hverken dukke ELLER mikrobølgeovn... .. Tongue

Tror jeg står over tilbud om å være behjelpelig akkurat her.. Men det er Sikkert *gosselig stemmeleie*maaaange som kan hjelpe deg på rett vei her inne. Tongue
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #370 : 16. februar 2007, 17:07 »
Hvorpå det siste utsagnet i dine øyne er like realistisk som det første Tongue Er det virkelig så vanskelig å finne noen som oppfyller dine krav? Eller er det bare det at du haster så sat... med å finne henne?

Hehe, det er ganske så vanskelig ja.. Det haster på ingen måte, jeg vil gjerne gjøre meg ferdig med studiene, komme meg gjennom den initielle fasen i profesjonen min og etablere meg litt før jeg stuper ut i det store intet. Det er bare at erfaringene så langt peker i dårlig retning.. Tongue Man skal selvsagt ikke svartmale utifra et par (tre, fire.. fem..) dårlige erfaringer, men man tar likevel med seg endel ballast og erfaringer fra nettopp disse erfaringene, som gjør at man ser sort på fremtiden.. Tongue

Derfor er planen å bli en rik, avskydelig arrogant advokat på rundt 40-45, som har et høyt forbruk av 20-25år gamle golddiggers fra Frogner.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #371 : 16. februar 2007, 17:08 »
Man klarer naturligvis å finne andre ting å irritere seg over, så det blir nok utrolig vanskelig å finne evt produsere det perfekte kvinnemennesket. På en annen side er det utrolig morsomt å prøve å provosere kvinner ved å generalisere. Og nei, et perfekt menneske ville nok kjedet meg. Hva kan jeg pirke på da? Tongue

For øvrig er det kanskje menneskers små feil og mangler som gjør dem sjarmerende.

Btw; bør vel også nevne at jeg hadde vært særdeles vettskremt hvis jeg fikk sitte på med Pernilla (kona til Petter) da hun kjørte rally.


Søren var jo ei rallydame som var rimelig sexy også. Husker ikke navn. Men hun var jo rundt i medier for et halvt år/år tilbake.. Ja, mulig jeg skal legge den der død nå. Må få gjort litt ting her Wink
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #372 : 16. februar 2007, 17:10 »
Hehe, det er ganske så vanskelig ja.. Det haster på ingen måte, jeg vil gjerne gjøre meg ferdig med studiene, komme meg gjennom den initielle fasen i profesjonen min og etablere meg litt før jeg stuper ut i det store intet. Det er bare at erfaringene så langt peker i dårlig retning.. Tongue Man skal selvsagt ikke svartmale utifra et par (tre, fire.. fem..) dårlige erfaringer, men man tar likevel med seg endel ballast og erfaringer fra nettopp disse erfaringene, som gjør at man ser sort på fremtiden.. Tongue

Derfor er planen å bli en rik, avskydelig arrogant advokat på rundt 40-45, som har et høyt forbruk av 20-25år gamle golddiggers fra Frogner.

Tør jeg anta at planen slår grundig feil og at du blir en arrogant, avskylig, feit og fattig sosialklient med høyt forbruk av 16-17 år gamle golddiggers fra Finnmark? Tongue

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #373 : 16. februar 2007, 17:12 »
Pffft.. Grin

Planen går jo særs bra så langt.. Tongue
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #374 : 16. februar 2007, 17:13 »
Hehe, det er ganske så vanskelig ja.. Det haster på ingen måte, jeg vil gjerne gjøre meg ferdig med studiene, komme meg gjennom den initielle fasen i profesjonen min og etablere meg litt før jeg stuper ut i det store intet. Det er bare at erfaringene så langt peker i dårlig retning.. Tongue Man skal selvsagt ikke svartmale utifra et par (tre, fire.. fem..) dårlige erfaringer, men man tar likevel med seg endel ballast og erfaringer fra nettopp disse erfaringene, som gjør at man ser sort på fremtiden.. Tongue

Derfor er planen å bli en rik, avskydelig arrogant advokat på rundt 40-45, som har et høyt forbruk av 20-25år gamle golddiggers fra Frogner.

Først vil jeg si at tanken er humoristisk.
Men liker ikke at du sier du har fått svartmalt ting. Om du fokuserer på ting du ikke vil ha er det det du vil se. Kjøper du en ny bil, ser du bilen over alt. Det er ikke fordi bilen ikke var der før. Men fordi du har en annen fokus. Tror det blir litt slik med andre ting i livet også. Fokuserer du på ting du ikke vil ha, er det det du kommer til å tiltrekke deg. Så lag heller en liste med hva du vil ha.. Og ja jeg vet dette er en av disse svada tankene(universale krefter..blablabla)..men tror endel ting faktisk kan forbedres/eller tiltrekkes.. Om man velger å åpne øynene for dem.
Become your potential...

*Min profil

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!