Skrevet av Emne: Gen-I-Alt-på vei mot sterkere kropp...  (Lest 164953 ganger)

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #390 : 20. februar 2007, 09:36 »
Jeg må si jeg lar meg imponere over hvor strukturerte og motiverte visse mennesker er, både med hensyn til studier og trening. Har virkelig noe å lære der...

Uansett, lykke til med videre trening og deff. Lurer dog på hvorfor folk skal deffe på vinteren. Er ikke det noe man gjør frem mot sommeren da? :Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #391 : 20. februar 2007, 09:53 »
Jeg må si jeg lar meg imponere over hvor strukturerte og motiverte visse mennesker er, både med hensyn til studier og trening. Har virkelig noe å lære der...

Uansett, lykke til med videre trening og deff. Lurer dog på hvorfor folk skal deffe på vinteren. Er ikke det noe man gjør frem mot sommeren da? :Smiley
Er nok mange som er flinkere enn meg der ja... Men man prøver. CANI-constant and neverending improvement Smiley Smiley

Ift deff:
For min del er dette oppstart til sommerdeff. Hadde jeg begynt orntli på deffen i starten ville jeg ikke startet før mars. Men trenger litt tilvenning(les; bli vant med morgenturer  :Smiley ). Regner en tre måneders tid for å gå sakte nok ned..DVS om jeg går ned 0,5 kg i uka er det bare 6 kg ned i løpet av 3 måneder.. og om man regner ut er det da slutten av juni allerede..Prøve så godt jeg kan å beholde muskelmasse Wink
Become your potential...

*Min profil

JohnBlond

  • Gjest
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #392 : 20. februar 2007, 09:56 »
hehe...jo driver å mekker en h***** bra mann...
Til meg selv;) Neida!! Isteden for å gjøre slike artige ting må jeg skrive rapporter om transformasjonsprocesser i pneumonia kulturer, og bakterier i jord. Jeg ELSKER rapportskrivning.. *rive seg i håret*

Hehe. Jeg kjenner meg igjen i rapportskrivingen der. Skyr det som pesten. Dessverre kan jeg ikke rive meg i håret.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #393 : 20. februar 2007, 10:02 »
Er nok mange som er flinkere enn meg der ja... Men man prøver. CANI-constant and neverending improvement Smiley Smiley

Ift deff:
For min del er dette oppstart til sommerdeff. Hadde jeg begynt orntli på deffen i starten ville jeg ikke startet før mars. Men trenger litt tilvenning(les; bli vant med morgenturer  :Smiley ). Regner en tre måneders tid for å gå sakte nok ned..DVS om jeg går ned 0,5 kg i uka er det bare 6 kg ned i løpet av 3 måneder.. og om man regner ut er det da slutten av juni allerede..Prøve så godt jeg kan å beholde muskelmasse Wink

Ja, ok Smiley

Bare morsomt å høre hvorfor man skal deffe. For øvrig skal det sies at du har en flott fysikk i utgangspunktet, og at jeg ikke ser behov for det, men mine synspunkter har naturligvis ingen å si, men følte jeg måtte påpeke at du ser veldig bra ut som du gjør.

Når så er sagt er morgenturer ikke akkurat det som kan betegnes som kjærlig kos, gull og grønne skoger, men du verden så effektivt det er. Får uansett håpe resultatet blir som planlagt. Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #394 : 20. februar 2007, 10:05 »
Hehe. Jeg kjenner meg igjen i rapportskrivingen der. Skyr det som pesten. Dessverre kan jeg ikke rive meg i håret.

Hva er det du driver/studerer/jobber med da? Ja, så enig.. Sitter vel faktisk nå også å utsetter rapportskrivning. Ikke så festlig når man skal skriv 40 sider med  sakelig informasjon om noe man kanskje har kunnskap til å skrive 10 om. Tror de fleste lærere/professorer ikke setter pris på 30 sider svada. Men skal nå prøve meg lell Wink
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #395 : 20. februar 2007, 10:12 »
Ja, ok Smiley

Bare morsomt å høre hvorfor man skal deffe. For øvrig skal det sies at du har en flott fysikk i utgangspunktet, og at jeg ikke ser behov for det, men mine synspunkter har naturligvis ingen å si, men følte jeg måtte påpeke at du ser veldig bra ut som du gjør.

Når så er sagt er morgenturer ikke akkurat det som kan betegnes som kjærlig kos, gull og grønne skoger, men du verden så effektivt det er. Får uansett håpe resultatet blir som planlagt. Smiley
Cheesy Cheesy Cheesy
Tusentusen takk for hyggelig kommentar, det varmer. Litt av grunnen til at jeg går på diett nå er vel for å utfordre meg selv, jeg MÅ bare se om jeg kan klare det. Og det er også nyttig erfaring å dra med seg om jeg en gang skal komme meg på en konkurranse diett.

Arg, ja morgenturer. Du skulle sett meg i dag. Dro meg selv ut av sengen, satt musikken i øra, forbannet diverse værguder for at Norge er så kaldt. Da jeg endelig var tilstrekkelig innpakket, type mummie, gikk jeg ut. Og som en norsk polfarer gikk jeg i motvind i 30 min med snø som minnet mistenkelig om haggel!  Men så plutselig slik det alltid gjør på morgenturene mine, var humøret mitt smilende og lett. Og det startet å snø. Store bommulsdotter som landet på nesa og haka mi når jeg som et lite barn svirret rundt på glattisen i veien....Siste 15 min var bare kos! Kom inn døren gla og fornøyd. DEN VANSKELIGE DELEN ER Å FAKTISK KOMME OPP AV SENGEN OG INN I KLÆRNE. RESTEN GÅR AV SEG SELV
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #396 : 20. februar 2007, 10:21 »
Cheesy Cheesy Cheesy
Tusentusen takk for hyggelig kommentar, det varmer. Litt av grunnen til at jeg går på diett nå er vel for å utfordre meg selv, jeg MÅ bare se om jeg kan klare det. Og det er også nyttig erfaring å dra med seg om jeg en gang skal komme meg på en konkurranse diett.

Arg, ja morgenturer. Du skulle sett meg i dag. Dro meg selv ut av sengen, satt musikken i øra, forbannet diverse værguder for at Norge er så kaldt. Da jeg endelig var tilstrekkelig innpakket, type mummie, gikk jeg ut. Og som en norsk polfarer gikk jeg i motvind i 30 min med snø som minnet mistenkelig om haggel!  Men så plutselig slik det alltid gjør på morgenturene mine, var humøret mitt smilende og lett. Og det startet å snø. Store bommulsdotter som landet på nesa og haka mi når jeg som et lite barn svirret rundt på glattisen i veien....Siste 15 min var bare kos! Kom inn døren gla og fornøyd. DEN VANSKELIGE DELEN ER Å FAKTISK KOMME OPP AV SENGEN OG INN I KLÆRNE. RESTEN GÅR AV SEG SELV

Vel, hyggelige kommentarer skal gis når de er fortjente, og i dette tilfellet er det det. Smiley

For øvrig fikk jeg sjeldent gått morgenturer da jeg jobbet det året hvor jeg skulle prøve å deffe (skulle for øvrig ned en vektklasse), så måtte gå ettermiddagsturer før middag istedet. De gangene jeg faktisk kom meg ut før frokost var i helgene, og da gikk det greit. Det skal sies at dette var sommerstid og mye lettere å motivere seg til å gå, men med høyhalset genser, lue, tykk genser etc så jeg nok relativt dum ut vil jeg tro. Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

JohnBlond

  • Gjest
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #397 : 20. februar 2007, 10:22 »
Hva er det du driver/studerer/jobber med da? Ja, så enig.. Sitter vel faktisk nå også å utsetter rapportskrivning. Ikke så festlig når man skal skriv 40 sider med  sakelig informasjon om noe man kanskje har kunnskap til å skrive 10 om. Tror de fleste lærere/professorer ikke setter pris på 30 sider svada. Men skal nå prøve meg lell Wink

Jeg jobber som forsker, samt holder på med doktorgraden, innenfor anvendt maskinsyn. Maskinsyn er en slags kunstig intelligens som får datamaskiner til å se.

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #398 : 20. februar 2007, 10:49 »
Vel, hyggelige kommentarer skal gis når de er fortjente, og i dette tilfellet er det det. Smiley

For øvrig fikk jeg sjeldent gått morgenturer da jeg jobbet det året hvor jeg skulle prøve å deffe (skulle for øvrig ned en vektklasse), så måtte gå ettermiddagsturer før middag istedet. De gangene jeg faktisk kom meg ut før frokost var i helgene, og da gikk det greit. Det skal sies at dette var sommerstid og mye lettere å motivere seg til å gå, men med høyhalset genser, lue, tykk genser etc så jeg nok relativt dum ut vil jeg tro. Smiley

Du holder på med styrkeøft gjør du ikke? Sterk. Imponerende, jeg er så vanvittig svak i brystøvelser. Sliter med slikt. Men går sakte men sikkert oppover;)
 
Synes også selv at det er deiligere å komme seg opp til slikt når det er varmere ute. Bodde i Australia et år og da ble morgenturene tatt kl 0520 på sykkel opp på et svært fjell noen få mil fra der jeg bodde. Var de beste turene. Når jeg kom meg opp fikk jeg noen ganger sett soloppgang og en fantastisk utsikt utover byen.. Mount Coot-tha om noen har vært der Smiley Var også mange løyper til mountain biking oppi der. Knallfestlig
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #399 : 20. februar 2007, 10:52 »
Jeg jobber som forsker, samt holder på med doktorgraden, innenfor anvendt maskinsyn. Maskinsyn er en slags kunstig intelligens som får datamaskiner til å se.

Imponerende.. Kunne sikkert snakket med deg i timesvis. Liker å lære ting, og jeg må innrømme at jeg ikke kan så mye om datateknologi. Går studiet ditt under kybernetik? Eller blir slikt mer "robot" en pc? *er litt grønn her*
Become your potential...

*Min profil

Utlogget dest

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #400 : 20. februar 2007, 10:58 »
Måltid 3: 150 g skinke, håndfull salat blader
Måltid 4: 200 g skinke, håndfull salat blader 10 mandler
Hvilken type skinke er dette?

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #401 : 20. februar 2007, 11:08 »
Hvilken type skinke er dette?

Type kokt skinke, kjøper inn 10 kg av gangen. Holder seg kjempebra i kjøleskap, men fryser ned og tar opp ettersom jeg trenger. Den er rimelig mager, men allikevel litt høyere fett% enn f.eks kylling og hvit fisk.
Kommer nok til å bli litt forandringer mot slutten av diett. Men jeg liker litt variasjon, så for meg funker det. I første omgang blir det antall kcal som vurderes. Er ikke redd for å få i meg litt fett.
+ skinka e go!!
Become your potential...

*Min profil

JohnBlond

  • Gjest
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #402 : 20. februar 2007, 11:09 »
Imponerende.. Kunne sikkert snakket med deg i timesvis. Liker å lære ting, og jeg må innrømme at jeg ikke kan så mye om datateknologi. Går studiet ditt under kybernetik? Eller blir slikt mer "robot" en pc? *er litt grønn her*

Studiet jeg gikk på involverte både kybernetikk og datateknologi. Studiet var endel "robot" og så har jeg fattet mer interesse for tenkedelen: hvordan tenker vi mennesker, hvordan tenker dyr, hvordan kan vi få datamaskiner til å tenke? Generelt er jeg interessert i mange ulike tema, og det gjør at jeg kan se større sammenhenger mellom ting. Det er artig. Åpent sinn, åpne øyne.

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #403 : 20. februar 2007, 11:16 »
Studiet jeg gikk på involverte både kybernetikk og datateknologi. Studiet var endel "robot" og så har jeg fattet mer interesse for tenkedelen: hvordan tenker vi mennesker, hvordan tenker dyr, hvordan kan vi få datamaskiner til å tenke? Generelt er jeg interessert i mange ulike tema, og det gjør at jeg kan se større sammenhenger mellom ting. Det er artig. Åpent sinn, åpne øyne.
Synes det virker kjempespennende. For endel år tilbake var jeg på omvisning på NTNU, der jeg først fikk litt innblikk i slike ting som kybernetikk. Men må egentlig si at den delen du holder på med virker enda mer spennende. Om kanskje enda vanskligere.
Er vel litt av drivkraften også, å lære mer, forstå/forbedre. Hvordan hjernen funger, hvordan vi tenker, hvordan nervetrader bygges opp i hjernen er svært fasinerende. Er vel områder man kan finne seg et "i første øyekast"lite område og holde på resten av livet. Intrikate systemer. Men veldig spennende, rart hvordan man kan linke ting også, til en større forståelse som du sier.
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Gen-I-Alt -Deff ,siste bildeoppdatering s.18 og 22
« #404 : 20. februar 2007, 11:21 »
Studiet jeg gikk på involverte både kybernetikk og datateknologi. Studiet var endel "robot" og så har jeg fattet mer interesse for tenkedelen: hvordan tenker vi mennesker, hvordan tenker dyr, hvordan kan vi få datamaskiner til å tenke? Generelt er jeg interessert i mange ulike tema, og det gjør at jeg kan se større sammenhenger mellom ting. Det er artig. Åpent sinn, åpne øyne.
http://www.pvv.ntnu.no/~torarnek/acoide/initialidea.html

Artige greier.. Grin
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!