Skrevet av Emne: Gen-I-Alt-på vei mot sterkere kropp...  (Lest 164839 ganger)

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt - Bilder oppdat s 42
« #630 : 07. mai 2007, 23:29 »
Hey... du er da ganske så bra selv og da!!!  Cheesy Veldig bra rygg!.... spiser bra gjør du og Smiley
Har du noen mål med kost og treningen? Eller er det bikiniformen du jobber mot? Ser veldig bra ut iallefall! Hvor trener du forresten?

 Thumbsup Kickass

Tusen takk. Veldig hyggelig å høre.. selv om jeg har endel å ta tak i Smiley

Ift treningsmål:
Har en del av meg som liker drivet mot å stille, liker å ha et mål i enden av hva jeg gjør, og liker å utfordre megselv. Men jeg setter mine grenser. Trening for meg skal være noe jeg får et utbytte av, noe som også kan skape en form for målrettethet i andre deler av livet mitt. Det blir endel av meg, og min hverdag. Mulig dette høres litt svevende ut. Men jeg føler igrunn at kost og trening, og motivasjon/tanker oppbygging/planlegging rundt dette gjør til at det er en stor del i hverdagen min.

Konkurranse... Usikker, i bunn og grunn på grunn av størrelse/tid/hva man må ofre.
Og hvilke standarder som er satt også innen bodyfitness. Jeg beundrer damene som stiller, deres fysikk og ikke minst viljestyrke til å gjennomføre. Men det er mulig de som vinner har en noe større fysikk enn jeg planlegger for min egen del. Kanskje fordi jeg vet at det krever ufattelig mye "blodslit" og at jeg ikke har nok stabilitet (jobb, faste rammer til mat/trening) som jeg tenker jeg behøver.

-Personlig er jeg heller ikke inni noe som helst miljø, eller kjenner ikke folk personlig som driver med dette. Det gjør til at mange mennesker rundt meg stiller seg uforstående til mine mål, og ikke alltid er like støttende i sine kommentarer. Ikke at det egentlig bryr meg videre;) Sier noen at, nei nå burde du slutte treningen fordi ryggen er for markert bare flirer jeg... (og tenker inni meg...neste gang du sier det skal jeg bevise at det heller er du som må starte å trene, når jenta slår knekkebrømannen i brytematch).. tihi..

Jaja.. meg om det;)
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt - Bilder oppdat s 42
« #631 : 07. mai 2007, 23:32 »
Mandag 070507:
Morgentur: 45 min

Skoleskoleskole.. Hadde tenkt meg på gym i dag.. men ble hektet fra kl 4-2150 så rakk ikke (stenger 10).. hadde også fryktelig lave energi nivåer i dag.. derfor tok jeg en liten oppkarbing. Fått litt nye retningslinjer her.. så holder meg unna fiber.. og prøver meg på rundt 300 gram (hvitt brød/bagels/pita/ris) over en tidsperiode på 5-8 timer.. tror nok jeg ikke fikk i meg mer enn rund 200 i dag.. men over kortere tidsrom!!
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt - Bilder oppdat s 42
« #632 : 08. mai 2007, 22:10 »
Tirsdag 08.05.07

Morgentur: Voknet for sent og måtte forberede seminar Angry KLEINT!!

Styrke: Dag 3 uke 4. Fungerte fint:) Selv om jeg hadde mangel på koffein i kroppen i dag. Har pleid å hatt en eller to powerking om dagen.. Nå drikker jeg bare te:) Men sikkert bra for meg:)

Kost:
  • M1: Biola, myorevolution proteiner, havregryn
  • M2: Kokt skinke og rugflak (eller søren hva det er???)
  • M3: Mager kesam, proteiner, 30 min etter 20 gram dextrojuice
---trening
  • M4: kylling og ris
  • M5: Kylling og ris
Muligens et måltid til.. mager kesam m/fun light
[/list]

Kommentar oppkarbing i går... så mye større utbytte enn spisedag, følte energien kom med en gang!
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt - Bilder oppdat s 42
« #633 : 12. mai 2007, 13:59 »
Onsdag: Morgentur- Null styrke
Torsdag: Treningsfri- Drev med flaring trening og pushups i mellom lesningen. (grusom effektiv i bøkene fortiden).
Fredag: 1,5 times gåtur,(mens jeg leste notater samtidig), lufte hue (ser ut som et hææ...ete)  flaring/pushups innimellom
Lørdag: I dag blir det styke glerder meg som en liten unge. (Bare sovet få timer i det siste.. Men ble ferdig med en eksamen til. Neste er til Tirsdag. Så inntil den tid, blir det å fortsette samme leia. Skole 1 pri!
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt - Bilder oppdat s 42
« #634 : 16. mai 2007, 22:42 »
Lørdag:
Styrke

Knebøy
60kgx 3
65kgx 5 x 2 (faktisk stolt av utførelse her fortiden)
Mark (strake ben)
65kg x 5
Legger (sittende)
60x 3 x 4
Hammercurl
13,5kg x 5
7kgx 15
Tricepstang (liggende)
+10kgx10
Triceps (isolasjon.cc)
14kgx10
Biceps cc
18kg x 10
14kg x 10

Rakk ikke noe spess a forbrenningsdel.. tok økten etter eksamen...( hue i tull, og preget av dager med søvnmangel, men økten var deilig, one down!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Søndag, mandag- kun egentrening hjemme, pushups... og ehm..flaring for å få igang blodsirkulasjon.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Tirsdag- uke 5, del 1 :
Enda en eksamen ferdig, rett hjem.. Og styrke.. Rakk akkurat en time før de stengte!

Benk
40kg x 5
50kg x 3
52,5kg x 2 x3
Roing bredt grep
54kgx 3
59kgx3
64kgx3
68kgx2 (forstår ikke helt hvorfor dette gikk så lett)
Skulderpress og upright rows (annenhver)
S- 20kg x 5 x2
U- 20kg x 15 x2
(disse ble kjørt med såpass lett motstand fordi skuldre var slitne etter hjemmetrening)
Nedtrekk smaltgrep
52kgx 3
59kgx3
61,5kgx3
Sidehev kabel
4,5kg x 5 x 2 (uten pauser, bytte arm)
Bulgarsk utfall
20x 15
30x 15 x2

Kommentar til trening: ELSKER B.UTFALL  Grin

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Onsdag dag 2 uke 5:
Noe er galt med kroppen min, jeg skulle vært dausliten etter eksamen og trening (etter trening var jeg skjelven og kvalm)... men ikke sjans at jeg fikk sove woot.. Så i dag kl 10 gav jeg opp og tok morgenturen min. Etterpå spiste jeg ryddet og andre ting..
Greide å sove 3 timer fra 1-4  biggrin Så var det mat igjen.. og motivere seg for ny trening (er sykt støl fra i går---rompa) Men er jo bra det da. *ilikebigbuts*

Mark
75kg x 3
beinpress (et ben)
90kg x 50
110kg x 3
120kg x 3 x 2 (nesten en failure på høyreben)
Legger
65kgx2 x 5
Biceps cc
14kgx15x2
Triceps pushdown
27kgx15
36kgx15 (god kontakt m musklatur)

Forbrenning:
Skråbenk db
13,5x 15x2
Roing smalt grep
32kgx15
39kgx 9 (veldig kort pause)
Skulderpress db
9kgx15x2
ytwl x 1
Curl ups
10-15 reps(husker ikke helt, omtåkete) med eksplosivitet opp, 5-8 sek ned, når jeg følte jeg ikke orket mer, tok jeg 6 raske reps... SVI! -føle seg litt barsk...og fryktelig rød i toppen!

Kommentar til trening:
Går fremover, føler jeg har litt bedre tid nå, selv om jeg har en eksamen til igjen. Men er så ufattelig deilig å være tilbake i gymmet og løfte skrot.
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt - Bilder oppdat s 42
« #635 : 18. mai 2007, 19:01 »
Torsdag: Treningsfri --> 30 min abs på gulvet hjemme;)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Fredag: Uke 5, dag 3

Morgentur: 1 time

Styrke:
Skulderpress
30kg x 2
35kg x 2 x 2
30kg x 3 (gikk ned synes selv jeg vinglet litt, skuldre er fremdeles litt slitne)
Nedtrekk bg
52kg x 2
59kg x 2
59kg x 3 x2
Skråbenk
16kgx3
18,5kgx3
21kgx3
Roing smaltgrep (sittende)
45kgx3 x3
Sidehev cc(en arm)
6,7kg x 3 x3

Bulgarsk utfall
30kgx15x2

Kommentar til trening:
Skulderpress virket for tungt. Bulgarsk er bra som vanlig. Men er skikkelig møkk også, denne jenta må skaffe seg kondis Grin Thats it for today!

Kost: Fikk bare i meg to små måltider før trening.. Kleint :Smiley
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gordita

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 135

Sv: Gen-I-Alt - Bilder oppdat s 42
« #636 : 18. mai 2007, 19:09 »
Sjekket ut bildene dine nå. Herregud for en lang og slank mage du har...*misunneli* Ellers en meget veltrent kropp!  Bow

 
Maksløft: 60 (benk) 2*90 (bøy) 110 (mark)

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt - Bilder oppdat s 42
« #637 : 19. mai 2007, 19:19 »
Sjekket ut bildene dine nå. Herregud for en lang og slank mage du har...*misunneli* Ellers en meget veltrent kropp!  Bow

 
Tusen takk. Det var veldig hyggelig å høre.. Men ligger litt høyt i fett % enda.. Jeg er på diett igjen.. Og har fått endel utbedrende hjelp;) Vi får satse på at det går veien.

--------------------------------------------------------------------------------------------
Lørdag
Morgentur: 45 min
Styrke: Uke 5 dag 4

Kommentar: Orker ikke skrive ned altsammen i dag;) Plankesideplanke var råtøff i dag. gikk i 4.40 uten pauser Wink Kjenner det er skikkelig digg å bli helt ferdig i kropp. Pain brings you forward (yes im weird)..

Mat: Føler ikke jeg spiser noen ting om dagen.....Suuulten Wink Ala'en med krom jeg tar før morgentur får meg til å føle meg.... på en skala rundt 50%.. sånn type ikke sulten, ikke trøtt, ikke glad, ikke trist.. bare sånn midt i mellom alt.. (om det er den som gjør det da).. glis... fikk litt sukker i meg senere.. og da var alt tilbake i 110 igjen!
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Gen-I-Alt - Bilder oppdat s 42
« #638 : 19. mai 2007, 19:41 »

Kjenner det er skikkelig digg å bli helt ferdig i kropp. Pain brings you forward (yes im weird)..


No you're not! Kunne ikke vært mer enig Smiley
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt - Bilder oppdat s 42
« #639 : 21. mai 2007, 22:02 »
Søndag: Morgentur: 1 time.  Styrkefri i dag. Tok noen knokkelpushups og litt stretching Wink

Mandag: dag 1 uke 6

Morgentrim: 30 min abs  Cheesy

Stryrke:

Benk
40kg x 5
50kg x 3
52,5kg x 3
55kg x 2 
50kg x 2
Roing bredt grep
54kgx 4
68kgx3 x2
68kgx2 x2
Skulderpress
20kg x 5
30kg x 3
32,5kgx3 x2
Nedtrekk smaltgrep
52kgx 4
66kgx3x3
Sidehev kabel
4,5kg x 5
6,7kg x 4 x 2
Bulgarsk utfall
40x 15
30x 15

YWTL x 2

Kommentar til trening: Benk som alltid har vært min verste øvelse (og som jeg aldri har greid å øke i) går fremover. Økt hver uke nå. Før hadde jeg ikke nubbesjans på å engang rikke 50 kg fra brystkassen. I dag gikk 55 kg x2 opp relativt greit (hadde heller ikke noen til å spotte meg, så kanskje jeg kan greie å øke enda mer også... (tålmodighet). Dette programmet funker virkelig!!
Bulgarsk utfall er somvanlig grisetungt, økte 10 kg ved en feiltagelse, det gikk fint selv om jeg merket at jeg ikke kunne kjøre like eksplosivt og ha samme balansen.. så roet ned tempoet ørlite og kjørte mer kontrollert.
Tok noen ekstra sett på YWTL fordi den ene skuldra er litt rar... Synes liksom det hjelper Wink

Kost:
Spist laks til frokost
Laks til lunch
kesam før trening
MyoRev.Prot og litt dextrojuice etter trening
Siste måltid blir kyllingkjøttdeig eller kesam

(har ikke ligget nøyaktig etter diettplan i dag fordi jeg er på reisefot..skal hjem til sørlandet i en ukes tid..og tømmer kjøleskap;) )



Become your potential...

*Min profil

Utlogget metern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 52

Sv: Gen-I-Alt - Bilder oppdat s 42
« #640 : 21. mai 2007, 23:07 »
hei.. måtte jo inn å titte på prifilen din.. imponert:)

kult at det er flere damer her i form.. det mangles overalt.. hehe:)

*metern*


Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt - Bilder oppdat s 42
« #641 : 22. mai 2007, 00:32 »
hei.. måtte jo inn å titte på prifilen din.. imponert:)

kult at det er flere damer her i form.. det mangles overalt.. hehe:)

*metern*



Tusen takk, kjempehyggelig å høre.. Ja det er digg at jenter ikke er redde for å ta i litt vekter.. (synes mange er litt pingler der, men her på treningsforum er det veldig mange flotte jenter).. Veldig motiverende for meg. På en måte enda bedre når man er jente å se fysikken andre jenter utvikler..for å ta et tak i seg selv..og si.. Slik kan jaggu jeg også bli:)

Nå har jeg endelig fått ordnet meg en bra diett..Så nå ser det ut som det er muligheter for at jeg kan komme meg i skikkelig form også Wink Glede seg
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Gen-I-Alt - Bilder oppdat s 42
« #642 : 22. mai 2007, 11:01 »
Hjem til Sørlandet hørtes ut til å være en deilig plan!  biggrin Hvor er hjem på Sørlandet for din del?
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget J.R Writer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 873
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 873

Sv: Gen-I-Alt - Bilder oppdat s 42
« #643 : 22. mai 2007, 11:11 »
Kjempe bra skuldre og rygg, kanon form! Smiley

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Gen-I-Alt - Bilder oppdat s 42
« #644 : 23. mai 2007, 12:46 »
veldig bra:) satser på fitness?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!