Skrevet av Emne: Gen-I-Alt-på vei mot sterkere kropp...  (Lest 164942 ganger)

Utlogget ark

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 183

Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 49, 46, 42
« #735 : 10. september 2007, 18:10 »
Der var'n igjen den magen gitt
Flott arm også du!

Utlogget Robert

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 192
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 192

Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 51, 49, 46,
« #736 : 11. september 2007, 08:32 »
Liker den stripen på magen din... Smiley

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 51, 49, 46,
« #737 : 12. september 2007, 08:20 »
Der var'n igjen den magen gitt
Flott arm også du!

Takk for det:)

Liker den stripen på magen din... Smiley

Heldig med lyset Wink

Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 51, 49, 46,
« #738 : 19. september 2007, 21:59 »
MMMMM...gotrening i dag..

I dag har jeg gjort mye rart.. startet med litt spinning.. men den bråker, og jeg må få fikset.. så ble ikke veldig lenge, kansi 15-20 min.. så danset jeg og tok styrke hjemme i en halvtime... senere på dagen gikk jeg en tur 30-40 min... Og så syklet jeg på trening og hadde en styrkeøkt.. Denna dagen har vært nais..

I tillegg har jeg rekki å lest en del, å dratt på møte:)Smiley Weee.. vi liker slike dager.. Peace out.. nå er det mat!!
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 51, 49, 46,
« #739 : 26. september 2007, 22:17 »
Hmm... tror jeg virkelig må kjøpe inn mer verktøy.. sist trengte jeg skiftenøkkel.. det har jeg nå fått.. men trenger andre dulpeditter nå... fikse bråketing.

Finfin trening i dag.. dag 1 uke 3... Benk var tungt som fy, men kan være at jeg er gått tilbake på PSMF tingen igjen og hadde bare fått i meg litt protein/havregryn og vann før jeg dro på trening kl 6.. Og har vært på lab og skole hele dag.
Lite periode med tilvenning så blir det bra...

Hjelper forresten ufattlig bra på konsentrasjonen med kaffe...men får litt problemer med å sitte stille når jeg drikker på tom mage... Cheesy Sånn kan det gikk.. Hode tror det er vår.. tilogmed varmt ute i dag jo:)
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 51, 49, 46,
« #740 : 27. september 2007, 22:50 »
Hmm... tror jeg virkelig må kjøpe inn mer verktøy.. sist trengte jeg skiftenøkkel.. det har jeg nå fått.. men trenger andre dulpeditter nå... fikse bråketing.

Finfin trening i dag.. dag 1 uke 3... Benk var tungt som fy, men kan være at jeg er gått tilbake på PSMF tingen igjen og hadde bare fått i meg litt protein/havregryn og vann før jeg dro på trening kl 6.. Og har vært på lab og skole hele dag.
Lite periode med tilvenning så blir det bra...

Hjelper forresten ufattlig bra på konsentrasjonen med kaffe...men får litt problemer med å sitte stille når jeg drikker på tom mage... Cheesy Sånn kan det gikk.. Hode tror det er vår.. tilogmed varmt ute i dag jo:)

Mer verktøy? Fikse bråketing? Har du blitt bitt av en sånn Donald Duck basill hvor alt som bråker og lager lyd skal fikses, men istedet ender opp med å bli ødelagt? Og hvordan kan kaffe hjelpe på konsentrasjonen hvis du får problemer med å sitte stille (hvis du drikker på tom mage)? Er ikke det ganske selvmotsigende? *Kverulere og være vanskelig*

Grin

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 51, 49, 46,
« #741 : 28. september 2007, 13:59 »
Mer verktøy? Fikse bråketing? Har du blitt bitt av en sånn Donald Duck basill hvor alt som bråker og lager lyd skal fikses, men istedet ender opp med å bli ødelagt? Og hvordan kan kaffe hjelpe på konsentrasjonen hvis du får problemer med å sitte stille (hvis du drikker på tom mage)? Er ikke det ganske selvmotsigende? *Kverulere og være vanskelig*

Grin

Sykkel som bråker.. og ser dessverre ut som jeg ikke får fikset selv.. En del inni har knukket under transport eller produksjon.... så er ikke noe jeg får fikset uten en ny del later det til..

Og ja kaffe hjelper, selv om det etter større mengder gjør at jeg heller får lyst å springe.. Men hey.. om det kan få meg i treningsmodus etter 10 timer på skolen er det jo ikke noe negativt i det Smiley Om jeg går en time før får da heller være Smiley Rakk ikke treningssentert åpningstider i går pga, skole, møte og kom ikke hjem før 10.. så var jeg faktisk gira nok til å ta en joggetur i 11 tiden.. (og jogging er somregel hat i mine øyne..kommer ingen vei, takke meg til sykkel.. men i går var det digg..) Kverulering er gøy.. give me more!!
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 51, 49, 46,
« #742 : 28. september 2007, 14:04 »
Sykkel som bråker.. og ser dessverre ut som jeg ikke får fikset selv.. En del inni har knukket under transport eller produksjon.... så er ikke noe jeg får fikset uten en ny del later det til..

Og ja kaffe hjelper, selv om det etter større mengder gjør at jeg heller får lyst å springe.. Men hey.. om det kan få meg i treningsmodus etter 10 timer på skolen er det jo ikke noe negativt i det Smiley Om jeg går en time før får da heller være Smiley Rakk ikke treningssentert åpningstider i går pga, skole, møte og kom ikke hjem før 10.. så var jeg faktisk gira nok til å ta en joggetur i 11 tiden.. (og jogging er somregel hat i mine øyne..kommer ingen vei, takke meg til sykkel.. men i går var det digg..) Kverulering er gøy.. give me more!!

Aha... Personlig pleier jeg å slå istykker alt som bråker med det største og med anvendelige jeg har for hånden. Å fikse ting går sjeldent bra pga mangel på tålmodighet og for mye raseri. Grin

Og jogge syns vi nok begge er hat, så sykkel er absolutt å foretrekke da ja. Jeg har/får beinhinnebetennelse av å jogge samtidig som leggene blir fulle av melkesyre etter en runde på en friidrettsbane... Litt synd jeg var enig i alt du skrev da det blir lite kverulering av den slags.  dry

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 51, 49, 46,
« #743 : 07. oktober 2007, 12:52 »
veldig bra fremgang, så gjennom de første 3 sidene og hoppte til de 4 siste. beina ser bra ut, og magen ser kvinnelig ut=P haha, alle muskelgruppene er i forhold til hverandre så dette er bra!
24 og feit

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 51, 49, 46,
« #744 : 07. oktober 2007, 13:00 »
Du gidder ikke å geeke me bror din på WZ Doors? Wink
veldig bra fremgang, så gjennom de første 3 sidene og hoppte til de 4 siste. beina ser bra ut, og magen ser kvinnelig ut=P haha, alle muskelgruppene er i forhold til hverandre så dette er bra!

Du gidder ikke å geeke me bror din på WZ Doors? Wink

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 51, 49, 46,
« #745 : 08. oktober 2007, 20:43 »
Skikkelig bra form Smiley
Takk.. Smiley Under konstruksjon.. Arbeiderene er slowpokes, vurderer om jeg bør gi dem bedre arbeidsmoral....bygg biff bygg biff...

veldig bra fremgang, så gjennom de første 3 sidene og hoppte til de 4 siste. beina ser bra ut, og magen ser kvinnelig ut=P haha, alle muskelgruppene er i forhold til hverandre så dette er bra!
Takk.. bra med kvinnelig mage da.. selv om jeg sikler fælt på den six packen;)
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Bilder oppdat s 51, 49, 46,
« #746 : 08. oktober 2007, 20:45 »
Hjemme fra trening tidlig i dag..

Sendt tilbake begge spinningsyklene mine i dag.. IKKE fornøyd med leveringa nei. Den jeg fikk først var ødelagt.. Andre var en langt billigere utgave de ville erstatte den med..

Huff, bra ingen så meg når jeg skulle ta syklene ifrahverandre og pakke den ned i går. Og i dag jobbet jeg med å få sykkelen opp en lang bratt steintrapp, for å få den ut av hybel til hentefolka.. 55kg type 1,5mx 1,2mx 0,4m eller noe.. Uhåndterlige greier, men gikk, og jeg så stolt... (liten jente...klare selv, klare selv)

Vært en produktiv dag i dag også, møtte på laben kl halv 9 og har startet fikseringen av cellene mine (skal se på dem i lys mikroskop etterhvert, se om de har fått "brush border"). Så har jeg platet ut nye, og forberedt morgendagen hvor jeg skal plate ut på matrigel, for første gang.

Trening i dag: Kort; digg, litt modifisert utgave av uke fire dag 3. Måtte gjøre litt justeringer fordi det var altfor mange folk der... og hold deg fast...KØ!!!
*hehe*

Har bare spist en skål med 50g biola, litt musli, litt solsikkekjerner, 50g frosne bær, og 150g kesam.... laget meg kylling til etterpå mmmmm Glede seg.

Hadde faktisk veeeldig bra energi på trening i dag følte jeg..selv om jeg ikke har spist så mye. 10reps bulgarsk utfall på 40 kg.. Weeee.. bygge biff

Men nå er det maaaaat

Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Update med Cutler...;)
« #747 : 15. oktober 2007, 09:10 »
Forsetter treninga mi som vanlig...Men noe mindre tid til oppdatering. Fikk imidlertidig noen artige bilder på mail her i dag... My friends down under, møtte Jay Cutler...lille mannen..
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Gen-I-Alt -Update med Cutler...;)
« #748 : 15. oktober 2007, 09:12 »
more...

Siste bilde viser litt bedre hvor stor denne mannen faktisk er!!  Ohmy
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Robert

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 192
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 192

Sv: Gen-I-Alt -Update med Cutler...;)
« #749 : 15. oktober 2007, 12:32 »
hehe, han er grøvre rundt overarmen enn jeg er rundt magen... Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!