Skrevet av Emne: Har en lang vei å gå!! Nye bilder s.52  (Lest 150721 ganger)

RR

  • Gjest
Sv: Har en lang vei å gå!! Nye bilder s.32
« #495 : 22. september 2008, 13:47 »
Nå blir det en uke treningsfri før jeg setter i gang for fullt igjen. Bare jeg klarer å bestemme meg for et program å kjøre....hmmmm....

Anbefaler ut fra andres erfaringer Dietmar mengde Wink

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: Har en lang vei å gå!! Nye bilder s.32
« #496 : 22. september 2008, 13:58 »
50 kg økning på totalen på ca ett år el vel å karakterisere som relativt bra fremgang! Wink

Men mtp vekt og lengde er det nok mye mer å hente for deg  biggrin

Jeg trimmer forøvrig på family ja. Helt grei plass det...

Du er på Fredrikstad? Var innom der for en stund siden, og vil si det virker rimelig slitent der oppe..
Men det skjer vel noe nå som det er nye eiere inne i bildet?
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget Shortone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 449
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 449

  • DRAGO!!!!!!
Sv: Har en lang vei å gå!! Nye bilder s.32
« #497 : 22. september 2008, 14:23 »
Anbefaler ut fra andres erfaringer Dietmar mengde Wink

Har det allerede med i vurderingen ja, men så hadde det vært deilig å kjørt et program med litt færre sett også Tongue
Alder: 30år             
Høyde: 203cm 
Vekt: ca113,5kg

Maksløft:  ML 260kg, BP 185kg, KB 200kg

Treningsdagbok med bilder

Utlogget Shortone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 449
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 449

  • DRAGO!!!!!!
Sv: Har en lang vei å gå!! Nye bilder s.32
« #498 : 22. september 2008, 14:30 »
50 kg økning på totalen på ca ett år el vel å karakterisere som relativt bra fremgang! Wink

Men mtp vekt og lengde er det nok mye mer å hente for deg  biggrin

Jeg trimmer forøvrig på family ja. Helt grei plass det...

Du er på Fredrikstad? Var innom der for en stund siden, og vil si det virker rimelig slitent der oppe..
Men det skjer vel noe nå som det er nye eiere inne i bildet?

Tja, 50kg er vel ikke så verst. Kommer selvfølgelig litt an på utgangspunktet. Hadde jo håpet på å få tynet litt mer ut av dette året, men hadde som sagt dette skadeavbrekket mitt på nyåret. Får se hva vi får til når julekvelden nærmer seg.

Trente jo på Family før jeg hadde mitt fireårige treningsopphold. Var greit der mener jeg å huske. Aner jo ikke hvordan det ser ut nå da.

Når jeg startet å trene igjen så trente jeg på Spenst på Kråkerøy. Der var det altfor jålete for meg. Byttet til Fredrikstad etter et år. Hadde prøvetime og så masse slitent utstyr, muligheter for å styre musikken selv, akseptert å svette og lage litt lyd, om det skulle være nødvendig. Jeg var solgt tverdt..hehe.. Trives godt jeg ihvertfall. Vektene veier like mye om de er nye eller gamle. Apparater rører jeg knapt så jålete slike trenger jeg ikke. Nei, har det fint der. Billig også vet du Smiley

Endringen de nye eierne har gjort til nå er ihvertfall ikke noe å snakke om. Ser kanskje litt bedre ut, men utstyret er det samme. Skal visst komme noen nye maskiner, for de som har bruk for slikt.
Alder: 30år             
Høyde: 203cm 
Vekt: ca113,5kg

Maksløft:  ML 260kg, BP 185kg, KB 200kg

Treningsdagbok med bilder

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: Har en lang vei å gå!! Nye bilder s.32
« #499 : 22. september 2008, 19:59 »

Når jeg startet å trene igjen så trente jeg på Spenst på Kråkerøy. Der var det altfor jålete for meg. Byttet til Fredrikstad etter et år. Hadde prøvetime og så masse slitent utstyr, muligheter for å styre musikken selv, akseptert å svette og lage litt lyd, om det skulle være nødvendig. Jeg var solgt tverdt..hehe.. Trives godt jeg ihvertfall. Vektene veier like mye om de er nye eller gamle. Apparater rører jeg knapt så jålete slike trenger jeg ikke. Nei, har det fint der. Billig også vet du Smiley

Endringen de nye eierne har gjort til nå er ihvertfall ikke noe å snakke om. Ser kanskje litt bedre ut, men utstyret er det samme. Skal visst komme noen nye maskiner, for de som har bruk for slikt.

Det var ikke atmosfæren eller att maskinparken er gammel jeg stusset på, men att bøystativene er vinglete, vektskivene går i oppløsning, og att stengene er bøyde ++ Wink

Men for all del, masse å klage på på Family også; liten plass rundt bøystativene, ukurrant størrelse på lodda, musikken suger og mye ubrukelige maskiner i frivektsrommet er det som irriterer meg mest. Og for ikke å glemme kyrre og børre typene da, men de blir som regel bare som pauseunderholdning å regne.

Men når man har barn, så er man jo avhengig av en plass med barnepass om man skal få trent, så da var Family det minst værste alternativet Wink

Helt ok, men uforholdsmessig dyrt for min del mtp att jeg kun benytter meg av frivekter og hantler.

Men nok klaging!

Hva skyldes att knebøyen henger etter i forhold til de andre løftene? Ukurrant kropp for bøy?

Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget Shortone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 449
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 449

  • DRAGO!!!!!!
Sv: Har en lang vei å gå!! Nye bilder s.32
« #500 : 23. september 2008, 08:56 »
Slapp knebøy ja...hmmm..... Har egentlig bestemt meg for lenge siden at jeg ikke skal bortforklare pingletendensene i bøy med ukurrant kropp, men det har nok kanskje litt å si. Eller så er jeg bare pysete. Ser vel ikke for meg at jeg noensinne kommer til å bli noen stor bøyer, men får bare holde på og håpe at det øker litt etter litt. Har ihvertfall heldigvis mer i bøy enn benk nå da. Var en periode det ikke var sånn og det blir for dumt.
Alder: 30år             
Høyde: 203cm 
Vekt: ca113,5kg

Maksløft:  ML 260kg, BP 185kg, KB 200kg

Treningsdagbok med bilder

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: Har en lang vei å gå!! Nye bilder s.32
« #501 : 23. september 2008, 10:19 »
Har ihvertfall heldigvis mer i bøy enn benk nå da. Var en periode det ikke var sånn og det blir for dumt.

Jeg har på ett tidspunkt tatt mer i cheatcurl med stang enn i dyp bøy, så jeg synes ikke du skal syte for mye Wink
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget Shortone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 449
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 449

  • DRAGO!!!!!!
Sv: Har en lang vei å gå!! Nye bilder s.32
« #502 : 23. september 2008, 11:13 »
Jeg har på ett tidspunkt tatt mer i cheatcurl med stang enn i dyp bøy, så jeg synes ikke du skal syte for mye Wink

Hehe.. Da håper jeg ihvertfall du var sterk i curl og ikke som meg. Jeg curler jo mindre enn ei lita førskolejente Grin
Alder: 30år             
Høyde: 203cm 
Vekt: ca113,5kg

Maksløft:  ML 260kg, BP 185kg, KB 200kg

Treningsdagbok med bilder

Utlogget Shortone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 449
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 449

  • DRAGO!!!!!!
Sv: Har en lang vei å gå!! Nye bilder s.32
« #503 : 29. september 2008, 10:44 »
Da er det bestemt at det blir 8 uker med Dietmar mengdeprogram på meg. Starter i aften Smiley
Alder: 30år             
Høyde: 203cm 
Vekt: ca113,5kg

Maksløft:  ML 260kg, BP 185kg, KB 200kg

Treningsdagbok med bilder

RR

  • Gjest
Sv: Har en lang vei å gå!! Nye bilder s.32
« #504 : 29. september 2008, 11:13 »
Da er det bestemt at det blir 8 uker med Dietmar mengdeprogram på meg. Starter i aften Smiley
Lykke til Smiley

Utlogget Shortone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 449
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 449

  • DRAGO!!!!!!
Sv: Har en lang vei å gå!! Nye bilder s.32
« #505 : 29. september 2008, 23:35 »
Mandag 29/9-08

Første dag på Dietmar mengdeprogram.

Knebøy:
1x8x117,5kg
1x6x125kg
3x5x135kg

Lårcurl:
1x15x25kg
1x12x30kg
3x8x30kg

Skråbenk m/stopp:
1x7x75kg
3x7x80kg

Dips:
5x7xKV+20kg

Strake markløft på kloss:
3x8x122,5kg

Skulderpress m/stang:
1x7x67,5kg
2x6x72,5kg

Good mornings:
3x10x67,5kg

2 sett rygghev
3 sett cable crunches

Økta tok ca. 1t 42m.

Merket frytelig godt at jeg har hatt en ukes treningsfri. Kjentes ut som jeg skulle gå på krampe allerede under oppvarmingen i knebøy.
Lårcurlen var ganske lett. Litt forsiktig med vektene, eller så hadde jeg ikke klart å gå i morgen.
Skråbenken var lett. Første gang jeg har kjørt skråbenk på hur lenge som helst.
Syntes jeg tok veldig lite vekter i dipsen i dag, men det ble faktisk ganske tungt på slutten. Hadde veldig korte pauser her.
Ble helt knekt av strake markløft. Kjentes som om blodsukkeret gikk rett i bunn. Ble brått dritsliten og begynte å kaldsvette. Helte i meg shaken jeg skulle hatt etter trening og klarte dermed å fullføre økta.
Skulderpressn var tung. Var ikke mye trykk igjen i kroppen etter denne kaldsvettegreia heller.
Første gang jeg har kjørt good mornings. Litt uvant, men gikk greit.
Alder: 30år             
Høyde: 203cm 
Vekt: ca113,5kg

Maksløft:  ML 260kg, BP 185kg, KB 200kg

Treningsdagbok med bilder

Utlogget Shortone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 449
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 449

  • DRAGO!!!!!!
Sv: Har en lang vei å gå!! Nye bilder s.32
« #506 : 01. oktober 2008, 20:09 »
Onsdag 1/10-08

Knebøy m/stopp:
1x10x87,5kg
1x8x90kg
3x6x95kg

Benkpress m/stopp og melolombredt grep:
1x7x107,5kg 1.trisett
1x6x110kg 2.trisett
1x5x115kg 3.trisett
1x5x115kg 4.trisett
1x5x115kg 5.trisett

Stangcurls:
1x7x35kg 1.trisett
1x7x35kg 2.trisett
1x7x35kg 3.trisett
1x7x35kg 4.trisett
1x7x35kg 5.trisett

Stangroing:
1x8x107,5kg 1.trisett
1x8x110kg 2.trisett
1x8x115kg 3.trisett
1x8x115kg 4.trisett
1x8x115kg 5.trisett

Markløft på kloss:
3x7x142,5kg

Skulderpress:
1x6x72,5kg
1x6x75kg
1x5x75kg

Good mornings:
3x8x75kg

2 sett rygghev
3 sett cable crunches

Støl som ut av et annet h.... i dag.
Dette trisett tøyset skulle vært fryktelig lett, men merker at kondisen gjør sitt til at det ikke blir slik. Selv stangroingen ble litt tung på slutten.
Markløften var lett, men nok en gang så kjentes det at kondisen var råtten.
Skulderpressen var fryktelig tung i dag. Bare så vidt jeg fikk opp rep 5 på siste settet.
Alder: 30år             
Høyde: 203cm 
Vekt: ca113,5kg

Maksløft:  ML 260kg, BP 185kg, KB 200kg

Treningsdagbok med bilder

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Har en lang vei å gå!! Nye bilder s.32
« #507 : 01. oktober 2008, 20:47 »
Fatter ikke at folk har noe jus igjen i armene og skuldrene til militærpress etter benk, mark og allskens annet rart!  Shocked Tror skulderøvelsene mine blir patetiske når jeg skal begynne på mengdeprogram (forhåpentlig på mandag om foten er bra)...  Embarrassed

Utlogget Shortone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 449
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 449

  • DRAGO!!!!!!
Sv: Har en lang vei å gå!! Nye bilder s.32
« #508 : 02. oktober 2008, 08:16 »
Fatter ikke at folk har noe jus igjen i armene og skuldrene til militærpress etter benk, mark og allskens annet rart!  Shocked Tror skulderøvelsene mine blir patetiske når jeg skal begynne på mengdeprogram (forhåpentlig på mandag om foten er bra)...  Embarrassed

Støtter deg litt på den. Etter disse trisettene så var jeg helt ødelagt. Orket egentlig ikke trene mer. Etter en liten porsjon markløft i tillegg så var det ikke rare farten igjen til skuldertrening.

Jeg trodde jeg hadde begitt meg ut på noe umenneskelige greier når jeg kjørte oppkjøringsprogrammet, men det ser nesten ut til at mengdeprogrammet, om mulig, er verre...

Var innom butikken på vei hjem fra trening i går og tok meg selv i å bare stå rett opp og end og glane ned i frysedisken, uten å ense hva som befant seg nedi der. Systemet hadde rett og slett bare kuttet ut og reist til "my happy place". Man kan si hva man vil, men disse Dietmarprogrammene er sliiiiitsome.
Alder: 30år             
Høyde: 203cm 
Vekt: ca113,5kg

Maksløft:  ML 260kg, BP 185kg, KB 200kg

Treningsdagbok med bilder

Utlogget Shortone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 449
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 449

  • DRAGO!!!!!!
Sv: Har en lang vei å gå!! Nye bilder s.32
« #509 : 03. oktober 2008, 19:51 »
Fredag 3/10-08

Knebøy m/stopp:
1x8x95kg
1x6x97,5kg
4x5x100kg

Smal benkpress u/stopp:
1x7x105kg
3x7x112,5kg

Franskpress:
5x8x35kg(+stang)

Markløft:
1x7x162,5kg
1x6x172,5kg
3x5x182,5kg

Smal nedtrekk:
1x15x70kg
1x12x70kg
1x10x70kg

Kabelroing:
3x12x70kg

Strake markløft fra heng:
3x10x102,5kg

Økta tok ca. 1t 42m.

Knebøyen var lett, men merker at det er ømt nedi der etter de to andre øktene denne uka.
Smalbenken gikk helt greit, men var overraskende tung. Kan ha noe med ganske korte pauser å gjøre.
Franskpressen var forholdsvis lett, men ble tung etterhvert. Veldig korte pauser og trege negativer.
Markløften var ikke tung egentlig, men merker at det er lenge siden jeg har kjørt "mange" rep i denne øvelsen.
Nedtrekk har jeg ikke trent siden.....tjaaa.....hvem vet når. 70kg, som er latterlige vekter, ble ihvertfall tungt nok.
Kabelroingen gikk greit, men også her ble det litt tungt etterhvert. Merket at jeg hadde kjørt nedtrekk først.
Strake markløft var lett, men når jeg kom hit så var jeg så sliten at jeg knapt orker fullføre den allikevel.

Merker at dette programmet kommer til å ødelegge meg helt. Håper virkelig at jeg kommer ut av det som en sterkere mann.
Alder: 30år             
Høyde: 203cm 
Vekt: ca113,5kg

Maksløft:  ML 260kg, BP 185kg, KB 200kg

Treningsdagbok med bilder

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!