Da lager jeg min egen loggbok. Treningsfilosofien min er en blanding av stryrkeløfter og BB prinsipper. Det viktigste er uansett å ta i på hver trening. Ta i så hardt at man blir kvalm, svimmel og av og til kaster opp. Hardt arbeid gir resultater.

Programmet mitt er foreløpig:
Dag 1: Bryst, biceps, (+en øvelse triceps)
Dag 2: Ben, legger, trapezius
Dag 3: Fri
Dag 4: Rygg
Dag 5: Triceps, kardio hvis jeg gidder
Dag 6: Skuldre, trapezius
Dag 7: Fri
Onsdag 15 November
RYGGMarkløft med straps og belte
1x8 160 kg
LETT uten belte2x8 195 kg
PENT OG GREIT.
1x15 160 kg
LETTNedtrekk
1x8 Alt på apparatet
LETT2x10 Alt på apparatet + 15 kilo skive
PENT OG GREIT1x10 Alt på apparatet
PENT OG GREITStående roing
2x10 80 kg
DRITT (Ryggen gjorde det den kunne for å hindre meg i å stå i "stående roing posisjon". Ble nødt til å fortsette på sittende roing med bredt grep.)
Sittende roing
2x8 Hele apparatet
LETTDenne økten gikk meget bra. Ikke fordi det var tunge vekter, men fordi jeg var svimmel da jeg var ferdig. En ting plager meg litt. Noen ganger blir kroppen helt umulig å ha med å gjøre etter markløft som første øvelse. Alternativet er å trene markløft til slutt, men "tradeoffen" blir da å gå ned på vekt.
Leste i dag at eiedomsmeglerne vil ta 1000 kroner i timen for slagsprosessen hvis dette blir timesbasert. Fram til i dag har jo de fått en prosentandel av salget? (er usikker her). En bekjent av meg skulle selge en relativt høyt priset bolig og ba om et anslag på antall timer, så han kunne regne ut en pris. Svaret fra megleren var da at det var umulig å regne ut antall timer for eiendomsmeglere. Så og si ALLE andre yrker gjør dette. Kommer med et anslag. Jeg tror eiendomsmegler standen lever godt av yrket sitt, og at lønningene ikke akkurat er undervurdert.
Dagens bildesøk: Paul Anderson