Skrevet av Emne: Uvaner  (Lest 1869 ganger)

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Uvaner
« #15 : 08. desember 2006, 18:31 »
Uvaner? Altfor mange, men jeg har ikke ork til å gjøre noe med dem. Hvis jeg skulle bruke energi på det måtte jeg kutte ut trening og studier. Når jeg tenker meg om bruker jeg ikke noe energi på studiene, men treningen måtte jeg kuttet ut. Noen av mine uvaner er bl.a.

1. Blir ekstremt fort irritert i trafikken, og banner alle opp og ned. Ingen andre enn undertegnede skulle få lov til å bruke veiene i vårt langstrakte land!
2. Har masse dødtid, men klarer aldri å sette meg ned for å lese pensum. Legger meg heller på sofaen og sover fram til middag.
3. Gidder ikke lage skikkelig middag, men overlever av å spise noe lettvint og lite næringsrikt.
4. Lar oppvasken hope seg opp til et gigantisk tårn, for så å banne, bråke og hisse meg opp over stadig mer oppvask. Gråter en skvett, og blir ferdig på snaue 5-10 min.
5. Lar meg lett irritere av andres dumskap. Senest denne uka har jeg flere ganger vært i lettere harnisk pga at andre på en eller annen måte har plaget meg. Skjønt, å vekke noen (les: meg) om morgenen fordi man synger stygt og falskt må vel kunne påtales med "jævla idioter!" uten at man får en frekk tilbakemelding.

Og slik fortsetter det uke inn og uke ut. Jeg lærer aldri... Har sikkert flere dumme uvaner, men kommer ikke på noen i farta. Har nemlig nettopp sovet på sofaen, og er tom i hodet. :Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!