Skrevet av Emne: bra i dips?  (Lest 2975 ganger)

2strong

  • Gjest
Sv: bra i dips?
« #15 : 03. januar 2007, 22:05 »
lies


Dette er nok langt fra noen lies. Wink

Utlogget AFH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 86
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 86

  • Smerte er svakheter som forlater kroppen.
Sv: bra i dips?
« #16 : 03. januar 2007, 22:11 »
Det er ikke så vanskelig
Det er bare å bøye 100kg 12 repetisjoner a 10 sett eller enda lettere 50kg 12 repper a 20 sett

Wink




Hva skulle vi ha gjort uten din hjelp? <3

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: bra i dips?
« #17 : 03. januar 2007, 22:41 »
Jo da dette er bra.
Jeg har selv 6 rep.på 60kg ekstravekt.(90kg kroppsvekt).

Har hørt at Manuel Bezzera(tror det skrives slik) trente med opptil 150kg ekstra.På lettere kroppsvekt.Det er det mest ekstreme jeg har hørt om.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget mrgaier

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: bra i dips?
« #18 : 04. januar 2007, 16:47 »
Det er meget bra, men ikke overraskende at du får til det med den styrke du er i besittelse av.  Wink

Min pers er 2 reps på 100kg ekstra, men de få gangene jeg trener det så bruker jeg sjeldent over 60kg ekstra.



Blir det noe benkstevner på deg framover ?  Smiley
hei.
Jo styrken er begynnt å komme seg,iallfall etter at eg måtte gje meg meg vektløfting,har sett meg mål om og ta 8 stk på 100 før 1.juni.
Driver og luftar hauet ang benk,har ikj bestemt meg om eg blir med på noke stevne endå,fekk mail her ang benk nm i slutten av juni,so er det eg tenker på.men då lyte eg snart begynne å trene med skjorte.har berre brukt det 5 gangar, før,og det var til nm i 2004.so visst eg skal gå for ei god plassering,lyte eg nok begynne å gje gass der og.kor det går med løftinga di?nye persa?

2strong

  • Gjest
Sv: bra i dips?
« #19 : 04. januar 2007, 16:58 »
hei.
Jo styrken er begynnt å komme seg,iallfall etter at eg måtte gje meg meg vektløfting,har sett meg mål om og ta 8 stk på 100 før 1.juni.
Driver og luftar hauet ang benk,har ikj bestemt meg om eg blir med på noke stevne endå,fekk mail her ang benk nm i slutten av juni,so er det eg tenker på.men då lyte eg snart begynne å trene med skjorte.har berre brukt det 5 gangar, før,og det var til nm i 2004.so visst eg skal gå for ei god plassering,lyte eg nok begynne å gje gass der og.kor det går med løftinga di?nye persa?

8 stk på 100 vil du nok greie med jevn dips trening framover.  2thumbsup
Synd at du ble tvunget til å legge opp vektløftingen, men du har jo faktisk et godt argument for å konkurrere bare i benk også ( i motsetning til oss andre  Grin  ).

Du får starte å øve litt med skjorta nå, så vil det nok bli et bra resultat på NM tenker jeg.  Wink

Tja, har ikke perset i benk siden 2004, men veier 10 kg mindre nå enn da, så kan nesten ikke forvente noe annet. Men målet i år får være å nærme meg gammel persen på 242,5 i 90 kg klassen.

Utlogget Zuul

Sv: bra i dips?
« #20 : 04. januar 2007, 17:06 »
Det må jo bli benkpers no Geir, sidan du kan fokuserer på det Smiley Pine deg ned i minus 90 og gje Alexn litt tyn i benk Grin

Utlogget mrgaier

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: bra i dips?
« #21 : 04. januar 2007, 22:13 »
8 stk på 100 vil du nok greie med jevn dips trening framover.  2thumbsup
Synd at du ble tvunget til å legge opp vektløftingen, men du har jo faktisk et godt argument for å konkurrere bare i benk også ( i motsetning til oss andre  Grin  ).

Du får starte å øve litt med skjorta nå, så vil det nok bli et bra resultat på NM tenker jeg.  Wink

Tja, har ikke perset i benk siden 2004, men veier 10 kg mindre nå enn da, så kan nesten ikke forvente noe annet. Men målet i år får være å nærme meg gammel persen på 242,5 i 90 kg klassen.

8 stk på 100 vil du nok greie med jevn dips trening framover.  2thumbsup
Synd at du ble tvunget til å legge opp vektløftingen, men du har jo faktisk et godt argument for å konkurrere bare i benk også ( i motsetning til oss andre  Grin  ).

Du får starte å øve litt med skjorta nå, så vil det nok bli et bra resultat på NM tenker jeg.  Wink

Tja, har ikke perset i benk siden 2004, men veier 10 kg mindre nå enn da, så kan nesten ikke forvente noe annet. Men målet i år får være å nærme meg gammel persen på 242,5 i 90 kg klassen.

[/quote
Er ganske grett å vete att eg kun kan trene benk og andre øvelsar på overkroppen,dågår det an å ha 100%fokus for å bli sterk i benk iallfall,sånn att eg på sikt kan begynne å konkurere skikkelig.Har veldig lyst å bli norsk mester igjen,so då er nok ikkje benk det dumaste.steike og,har du tatt so jævlig i 90,det er jo sjuke greier.Du får stå på,og so kanskje vi snakkst til nm

Utlogget mrgaier

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: bra i dips?
« #22 : 04. januar 2007, 22:17 »
Det må jo bli benkpers no Geir, sidan du kan fokuserer på det Smiley Pine deg ned i minus 90 og gje Alexn litt tyn i benk Grin
Hei Roy
Ja hadde gjort seg det,men er redd for att det hadde blitt tøft.Men kjem til å satse litt på benken framover no,har sett meg mål på 200 til 1juni.og vege under 100kg,uten utstyr.Lyte no gratulere deg med det magiske talet:-)er vel fint å gå mot gifting,og vete att du har tatt 200

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: bra i dips?
« #23 : 04. januar 2007, 22:32 »
wee.. "jeg er kjempesterk og vet det selv, derfor må jeg lage en "er jeg sterk om jeg tar 12000kg i knebøy"tråd".. Tongue

Ulrik Jante.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

2strong

  • Gjest
Sv: bra i dips?
« #24 : 04. januar 2007, 23:12 »
Dette var dessverre i 100 klassen ( veide 94kg ), så kan ikke skryte på meg den vekta.
Persen min i 90 klassen er 231.5.  Undecided

Jeg skal stå på ja, og håper du gjør det samme.  Wink

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: bra i dips?
« #25 : 04. januar 2007, 23:14 »
Dette var dessverre i 100 klassen ( veide 94kg ), så kan ikke skryte på meg den vekta.
Persen min i 90 klassen er 231.5.  Undecided

Jeg skal stå på ja, og håper du gjør det samme.  Wink
Får se neste helg om du får pynta litt på den da.. Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


2strong

  • Gjest
Sv: bra i dips?
« #26 : 04. januar 2007, 23:15 »
Kjennes ikke sånn ut nå ihvertfall... Er rimelig nedkjørt av trening og det er jo meningen også, men skal jo ta i det jeg makter, så får vi se om det blir gull eller gråstein.  Tongue

Utlogget speediie

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 415
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 415

Sv: bra i dips?
« #27 : 04. januar 2007, 23:20 »
Hvor mye veier du selv da ?? Høres meget bra ut. Smiley
De fleste viktige ting i verden er gjennomført av personer som har fortsatt å prøve selv når det har sett ut som om alt håp har vært ute.

Utlogget mrgaier

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: bra i dips?
« #28 : 05. januar 2007, 16:41 »
Hvor mye veier du selv da ?? Høres meget bra ut. Smiley

Eg veger mellom 97 og 98 no,når eg dreiv på med vektløfting var eg rundt 103-106

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!