Skrevet av Emne: Jon Arne Riise bør dekke til sin enormt muskuløse overkropp...  (Lest 2989 ganger)

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Om jeg hadde brukt sterioder, og sett ut som Riise.. Hadde jeg gått å lagt meg.. for å dø.


haha den lo jeg av. Honnør.

Jeg blir bare så uffatelig oppgitt og sur av sånne artikler jeg. Har lyst til å filleriste aviser som skriver sånt tull, og forsker som kommer med sånne uttalelser. Er det faen meg mulig liksom. Han er en stygg liten gris som er TYNN ikke noe annet. Herregud. Kiisen er på var jo på uglyestfotballplayers.com lenge. Hadde ikke hjulpet om han hadde hvert svær. Ingen som ser på han som et forbilde uansett.

Comadore

  • Gjest
Bodybuilding bør bli forbudt også da...!!! mange som må dekke seg til.. tenk på stranden!! wow! noen lettrente kropper der sikkert..

INGEN grunn til at folk begynner på det... det er ungdommen sin feil !! Utseende utseende og utseende!! enkelt og greit!!!!

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322


Denne kunne flere lært av  Deal

Enig. Akkurat det momentet var et lyspunkt.

Utlogget nWe

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 544
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 544

  • I'll be back!
Bodybuilding bør bli forbudt også da...!!! mange som må dekke seg til.. tenk på stranden!! wow! noen lettrente kropper der sikkert..

INGEN grunn til at folk begynner på det... det er ungdommen sin feil !! Utseende utseende og utseende!! enkelt og greit!!!!
:Smiley

Comadore

  • Gjest

Utlogget rocca

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1

Av med skjorta, Jånn Arne, av med skjorta. Servér selvfølgeligheter, Jånn Arne. Servér de til folket. Du er helt klart en av vår tids aller største tenkere. Vi sitter her hjemme og synger sangen din, Jånn Arne. Det skal du vite. Alle sammen. Hele tiden. Samtidig. Kjør Harley, Jånn Arne. Og Ferrari. For med det å bygge opp under enhver fordom man måtte ha om at du henter imaget ditt fra motorbilaget til "Vi Menn", som alle andre steretotypier av de cooooole gutta. Spill inn sitcoms, Jånn Arne. Og kast trøya der også. Og prester atpåtil å si "håper dette blir en innfallsport til større TV-roller". Ja, gjør det Jånn Arne. Prøv deg på Byggmæster Solnæs, Jånn Arne. Du er SIKKERT en karakterskuespiller. Mye tyder på det. Ja, hipp hurra for Jånn Arne dere, hipp, hipp, hurra. Mannen som fremstår som like grunn og interessant som en middels stor sølepytt. Hipp, hipp, hurra. For dumheten personifisert. For at du gir den et ansikt. For at du farger håret, sikkert både oppe og nede. Og for at du introduserte oss for a´ Berit. A´ Berit Riise, mine damer og herrer. Hipp hipp hurra. For dere begge. Men først og fremst deg, Jånn Arne. Vi priiiser deg, vi hyyyyller deg. Aaameeen.

Naut.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!