Skrevet av Emne: Den ultimate fitnessbitch  (Lest 6477 ganger)

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Den ultimate fitnessbitch
« : 29. oktober 2003, 00:49 »
En harmonisk syntese av muskulær symmetri og funksjonell styrke.

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

Re:Den ultimate fitnessbitch
« #1 : 29. oktober 2003, 11:06 »
hehe
sjokk og vantro

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

Re:Den ultimate fitnessbitch
« #2 : 29. oktober 2003, 15:17 »
I det minste bedre trent enn mange andre eg har sett her  Cheesy

ugleguffen: Donald Duck & Co er berre ein fiksjon i di hjerne. Dei eksisterer faktisk ikkje i virkeligheten. Eg mistenker du har forlest deg på Donald i slik grad at hjerna di har skrumpet inn og du lever i en Donald verden.
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Re:Den ultimate fitnessbitch
« #3 : 29. oktober 2003, 21:37 »
I det minste bedre trent enn mange andre eg har sett her  Cheesy

ugleguffen: Donald Duck & Co er berre ein fiksjon i di hjerne. Dei eksisterer faktisk ikkje i virkeligheten. Eg mistenker du har forlest deg på Donald i slik grad at hjerna di har skrumpet inn og du lever i en Donald verden.

Nok en gang viser du prov på svært begrenset mental utrustning. Dersom Donald DUck & CO utelukkende var en fiksjon i min hjerne, vile vel neppe du hatt noe som helst slags forhold til dem? Ville Disney da ha vært et verdenskjent selskap? Så mange mennesker har faktisk ikke innsikt i min mentale virksomhet.

Hva legger du i "eksisterer i virkeligheten"? Bildet av Madam Mim er likte ekte som et  hvilket som helst annet bilde her på forumet. At den avbildede i dette tilfellet begrenser seg til å være en tegnet figur er ikke ensbetydende med at hun ikke er virkelig. Begrepsnominalisme er en fin ting, må vite  Smiley

Hvem vet hva som er "virkelig"? KAnskje Descartes onde demon villeder deg i dette øyeblikk, og at du i virkeligheten leser oppskriften på tomatsuppe; og ikke et innlegg på et treningsforum? Cognito ergo sum?


 Tongue

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

Re:Den ultimate fitnessbitch
« #4 : 29. oktober 2003, 22:04 »
Dette må vere oppskrifta på tomatsuppe.
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget listefyll

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 419
  • Honnør: 245
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 419

  • a.k.a. Mickey Goldmill and Jabba The Hut
Re:Den ultimate fitnessbitch
« #5 : 30. oktober 2003, 09:17 »
I det minste bedre trent enn mange andre eg har sett her  Cheesy

ugleguffen: Donald Duck & Co er berre ein fiksjon i di hjerne. Dei eksisterer faktisk ikkje i virkeligheten. Eg mistenker du har forlest deg på Donald i slik grad at hjerna di har skrumpet inn og du lever i en Donald verden.

Nok en gang viser du prov på svært begrenset mental utrustning. Dersom Donald DUck & CO utelukkende var en fiksjon i min hjerne, vile vel neppe du hatt noe som helst slags forhold til dem? Ville Disney da ha vært et verdenskjent selskap? Så mange mennesker har faktisk ikke innsikt i min mentale virksomhet.

Hva legger du i "eksisterer i virkeligheten"? Bildet av Madam Mim er likte ekte som et  hvilket som helst annet bilde her på forumet. At den avbildede i dette tilfellet begrenser seg til å være en tegnet figur er ikke ensbetydende med at hun ikke er virkelig. Begrepsnominalisme er en fin ting, må vite  Smiley

Hvem vet hva som er "virkelig"? KAnskje Descartes onde demon villeder deg i dette øyeblikk, og at du i virkeligheten leser oppskriften på tomatsuppe; og ikke et innlegg på et treningsforum? Cognito ergo sum?


 Tongue

Ikkje noko er som god gamaldags kvasifilosofi...

bøy frå listefyll Wink
listefyll returns

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Re:Den ultimate fitnessbitch
« #6 : 30. oktober 2003, 10:00 »
I det minste bedre trent enn mange andre eg har sett her  Cheesy

ugleguffen: Donald Duck & Co er berre ein fiksjon i di hjerne. Dei eksisterer faktisk ikkje i virkeligheten. Eg mistenker du har forlest deg på Donald i slik grad at hjerna di har skrumpet inn og du lever i en Donald verden.

Nok en gang viser du prov på svært begrenset mental utrustning. Dersom Donald DUck & CO utelukkende var en fiksjon i min hjerne, vile vel neppe du hatt noe som helst slags forhold til dem? Ville Disney da ha vært et verdenskjent selskap? Så mange mennesker har faktisk ikke innsikt i min mentale virksomhet.

Hva legger du i "eksisterer i virkeligheten"? Bildet av Madam Mim er likte ekte som et  hvilket som helst annet bilde her på forumet. At den avbildede i dette tilfellet begrenser seg til å være en tegnet figur er ikke ensbetydende med at hun ikke er virkelig. Begrepsnominalisme er en fin ting, må vite  Smiley

Hvem vet hva som er "virkelig"? KAnskje Descartes onde demon villeder deg i dette øyeblikk, og at du i virkeligheten leser oppskriften på tomatsuppe; og ikke et innlegg på et treningsforum? Cognito ergo sum?


 Tongue

Hmmmm såvidt jeg husker fra forberedende var det vel "Cogito ergo sum!"  men det er leeeenge siden den gang........
Når vi først er inne På Rene Descartes så ville vel han i et slikt forum sagt at alle mennesker har samme grad av fornuft. Årsaken til våre mer eller mindre trivielle diskusjoner her blir dermed at vi bruker vår fornuft noe ulikt og ikke at fornuften i seg selv er forskjellig. Akkurat på det punkt er jeg uenig med Descartes siden jeg intuitivt vet at det er JEG som har den største fornuften her!!!

I henhold til "Jeg tenker, altså er jeg!" som ikke lar seg tvile på, så er det som du sier fullt mulig å tenke: "det der er ingen kropp eller enda værre jeg har ingen kropp" hvor absurd det enn høres, siden det ikk er noen selvmotsigelse i en slik tese. Men å dra det videre til en suppepose - og gud forby tomatsuppe - ja da tror jeg selv Descartes ville vridd seg i godstolen.

For min del er det slik at jeg sammen med mange andre "fanger" lever i n FLEX-verden der bildene er virkelige personer nesten som skyggeverdenen i Platons hulelignelse. Med litt kritisk syn burde jeg muligens forstått at de avbildede monstrene ikke representerer den virkelige verden, men konstrurerte skygger av noe fangevokterne ønsker at jeg skal oppfatte som det virkelige. En dag vil jeg komme meg ut av hulen og se solen - og fra den dagen av skal jeg gjøre det til min livsgjerning å overbevise de gjensittende "fangene" om hva den virkelige verden representerer og få dem bort fra skyggeverdenens forførende passivisering. Da er det slutt på Madam Mim i allefall........

En dag - kanskje en dag!

Klem
Tric


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Re:Den ultimate fitnessbitch
« #7 : 30. oktober 2003, 10:01 »
oups den kom dobbelt.......


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Re:Den ultimate fitnessbitch
« #8 : 30. oktober 2003, 11:49 »
Budskapet er jo kort og godt at man ikke kan ha sikker viten om spesielt mye. Det er ikke speiselt sannsynlig,faktisk særdeles lite trolig, at vi her sitter og leser tomatsuppeoppskrifter. Men kan vi med sikkerhet falsifisere denne hypotesen? Selvfølgelig ikke.

Og, manipulertte før/etter-bilder i "Flex" har jo ingen forlengelse i virkeligheten. SÅledes er disse like (u)virkelige som det eventuelt Madam Mim måtte være.

Da Descartes hevdet at alle har samme grad av fornuft, må dette ha vært et implisitt forsøk på å få litt faglig anerkjennelse. (Les: "Neida, Rene. Vi er alle utstyrt med vårt, og du er nok en skikkelig skarping, du!").

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Re:Den ultimate fitnessbitch
« #9 : 30. oktober 2003, 12:50 »
Budskapet er jo kort og godt at man ikke kan ha sikker viten om spesielt mye. Det er ikke speiselt sannsynlig,faktisk særdeles lite trolig, at vi her sitter og leser tomatsuppeoppskrifter. Men kan vi med sikkerhet falsifisere denne hypotesen? Selvfølgelig ikke.

Og, manipulertte før/etter-bilder i "Flex" har jo ingen forlengelse i virkeligheten. SÅledes er disse like (u)virkelige som det eventuelt Madam Mim måtte være.

Da Descartes hevdet at alle har samme grad av fornuft, må dette ha vært et implisitt forsøk på å få litt faglig anerkjennelse. (Les: "Neida, Rene. Vi er alle utstyrt med vårt, og du er nok en skikkelig skarping, du!").

Nettopp!! Men de av oss som ønsker å komme forbi Renes fornuftsbegrep mht den kroppslige utformings substans prøver i slike allegoriske fremstillinger å forholde seg til det anagogiske plan i fortellingen. Vi søker altså å nå innsikt i kilden til kroppslig fikserings eksistens - det gudommelige i det kroppslige så å si.  :Smiley

I en slik sammenheng vil jeg fremme en tese om at Madam Mim som bokstavlig vesen er mer en allegori enn noe annet. Dessuten synes jeg hun burde gjort noe med det håret!!!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget listefyll

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 419
  • Honnør: 245
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 419

  • a.k.a. Mickey Goldmill and Jabba The Hut
Re:Den ultimate fitnessbitch
« #10 : 30. oktober 2003, 20:29 »
Dette vart for mykje pisspreik for listefyll. Legg ved bilete av "the ultimate fitnessfreak" i staden.



bøy frå listefyll Wink
listefyll returns

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Re:Den ultimate fitnessbitch
« #11 : 30. oktober 2003, 20:58 »
En annnen allegori med definisjonsmessig validitet vil være Trolldeig - Madam Mim. Lager man en øyensynlig identisk versjon av Madam Mim i trolldeig, vil denne ha henne sytre attributer,eksterne sjarm og fasade. Dennes mulighet til å utøve affekt på hårsveis og fysisk kapabilitet vil endog være svært begrenset.

Hvorvidt "kroppsfikering" er virkelig blir en rimelig kompleks problesmtilling. I sosiologisk forstand vil jeg påstå at "kroppsfikseing" er et nyoppstått, negativt ladet begrep som ynkelige, selvforskyldte fedmeklumper har konstruert for å sverte de av oss som er vårt kroppslige ansvar bevisst.

Kildene mine i ANdeby ymter forresten om at både Guffen og Super-Langbein matcher Mdam Mim på one-legged-squats.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Re:Den ultimate fitnessbitch
« #12 : 31. oktober 2003, 08:55 »
En annnen allegori med definisjonsmessig validitet vil være Trolldeig - Madam Mim. Lager man en øyensynlig identisk versjon av Madam Mim i trolldeig, vil denne ha henne sytre attributer,eksterne sjarm og fasade. Dennes mulighet til å utøve affekt på hårsveis og fysisk kapabilitet vil endog være svært begrenset.

Hvorvidt "kroppsfikering" er virkelig blir en rimelig kompleks problesmtilling. I sosiologisk forstand vil jeg påstå at "kroppsfikseing" er et nyoppstått, negativt ladet begrep som ynkelige, selvforskyldte fedmeklumper har konstruert for å sverte de av oss som er vårt kroppslige ansvar bevisst.

Kildene mine i ANdeby ymter forresten om at både Guffen og Super-Langbein matcher Mdam Mim på one-legged-squats.

he he he  - jeg gidder ikke en gang å prøve å overgå den der...  Grin Biologen i meg besitter som du forstår ikke nok sosiologisk innsikt, så mitt svar ville bragt oss inn på salige C.Darwin og ikke minst Derek A. Roff (still alive and kicking), og det vil jeg ut fra et sosioøkonomisk ståsted anta er en avsporing av debatten.

Ærbødigst
Tric


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

Re:Den ultimate fitnessbitch
« #13 : 31. oktober 2003, 10:11 »
er man nødt til å snakke som en fremmedordbok når man debatterer? Wink
sjokk og vantro

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Re:Den ultimate fitnessbitch
« #14 : 31. oktober 2003, 11:01 »
er man nødt til å snakke som en fremmedordbok når man debatterer? Wink


Que??

Tric

PS! Hvor lenge er det til den bull-terrieren får støt da??
Det ser mistenkelig ut som om den driver å hekker på Pikachu........ You don't fuck with Pikachu!!!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!