Skrevet av Emne: Potetgull  (Lest 1555 ganger)

Utlogget Nammo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 686
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 686

Potetgull
« : 16. februar 2007, 18:51 »
Møtte på en kar i dag, ble en diskusjon rundt dette med potetgull. Han fortalte meg at potetgull er sammensatt av "kompliserte" fettsyrer av ett slag, og er fritert slik at det du spiser av potetgull, klarer du ikke trene vekk, så det forblir på deg resten av livet.

Jeg visste ikke hva jeg skulle tro, enten var han en helt i å lyge, eller så har han blitt mata inn med noe helt feil?

Hva er sant her?

Bare lurer, for jeg er litt forvirra jeg no..
Helt ærlig, tror jeg ikke på den teorien der

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Potetgull
« #1 : 16. februar 2007, 18:57 »
Jeg tror vedkommende har innhalert for mye stekefett, for dette var noe av det merkeligste jeg har hørt. Nå er jeg ingen ernæringsfysiolog, kostholdsekspert eller en annen fagperson innen kosthold og trening, men at man ikke kan trene av seg fettet som man får i seg via potetgull er nok bare svada.


Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Nammo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 686
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 686

Sv: Potetgull
« #2 : 16. februar 2007, 18:59 »
Jeg tror vedkommende har innhalert for mye stekefett, for dette var noe av det merkeligste jeg har hørt. Nå er jeg ingen ernæringsfysiolog, kostholdsekspert eller en annen fagperson innen kosthold og trening, men at man ikke kan trene av seg fettet som man får i seg via potetgull er nok bare svada.



Ja, det er slik jeg har forstått det som også. Det du får i deg, kan du få av deg. Det er ikke noe som f.eks forblir der, og noe som du har mulighet for å ta av. Ble veldig forvirra av det der, pga karen som jeg snakka med har trent i nærmere 3 år. Så jeg tror han tok en skikkelig bløff (håper jeg for hannes skyld)

Utlogget Akilles.

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 386
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 386

  • 01 OKT. 2008
Sv: Potetgull
« #3 : 16. februar 2007, 19:00 »
Møtte på en kar i dag, ble en diskusjon rundt dette med potetgull. Han fortalte meg at potetgull er sammensatt av "kompliserte" fettsyrer av ett slag, og er fritert slik at det du spiser av potetgull, klarer du ikke trene vekk, så det forblir på deg resten av livet.

Jeg visste ikke hva jeg skulle tro, enten var han en helt i å lyge, eller så har han blitt mata inn med noe helt feil?

Hva er sant her?

Bare lurer, for jeg er litt forvirra jeg no..
Helt ærlig, tror jeg ikke på den teorien der

Ja da hadde jag vært norges feiteste mann da lol
DU KAN BLI AKKURAT DET DU VIL. VIL DU DET BARE HARDT NOK!!

"du, det er ikke vektene som er tunge vet du, det er hodet ditt som sier til kroppen at vektene er tunge - kom igjen da..."

http://www.bjorgulfhansen.com/news.php



Utlogget Aktiv

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 96

Sv: Potetgull
« #4 : 19. februar 2007, 01:12 »
Møtte på en kar i dag, ble en diskusjon rundt dette med potetgull. Han fortalte meg at potetgull er sammensatt av "kompliserte" fettsyrer av ett slag, og er fritert slik at det du spiser av potetgull, klarer du ikke trene vekk, så det forblir på deg resten av livet.

Jeg visste ikke hva jeg skulle tro, enten var han en helt i å lyge, eller så har han blitt mata inn med noe helt feil?

Hva er sant her?

Bare lurer, for jeg er litt forvirra jeg no..
Helt ærlig, tror jeg ikke på den teorien der

Kan noen fortelle meg hva det egentlig er med folk? Blir rystet og forbanna over personer som kommer med slike utspill som han kar'n der Shocked
=]

Utlogget Nammo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 686
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 686

Sv: Potetgull
« #5 : 19. februar 2007, 05:58 »
Kan noen fortelle meg hva det egentlig er med folk? Blir rystet og forbanna over personer som kommer med slike utspill som han kar'n der Shocked
På toppen av det hele, synes jeg at det er litt vel ekstremt at det kommer fra en som har 3 år bak seg når det gjelder trening og kosthold. Etter min mening, burde du plukket opp basicen på at det er ikke slik det fungere

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Sv: Potetgull
« #6 : 19. februar 2007, 10:49 »
Hahaha første som slo meg inne etter jeg hadde lest det første innlegget var "Malmis" Grin
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Utlogget Nick95

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 328
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 328

  • ..
Sv: Potetgull
« #7 : 19. februar 2007, 11:21 »
I utsagnet til denne karen er det en Logisk brist.
Hvis kroppen klarer og gjennkjenne ''potetgullfett'' og lagre det, hvordan kan det da ha seg at kroppen ikke skal kunne gjennkjenne ''potetgulfett''når det er lagret? Hvis kroppen velger og lagre noe som fett så er det nettopp det det er, nemlig fett.

Det finnes ikke noen potetgullfettpumpe i kroppen som pumper inn potettgullfett i kroppen og aktivt blokkerer det for kroppen slik at kroppen ikke gjennkjenner det.

Utlogget Nammo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 686
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 686

Sv: Potetgull
« #8 : 19. februar 2007, 15:51 »
Hahaha første som slo meg inne etter jeg hadde lest det første innlegget var "Malmis" Grin
Hahaha!  rofl  rofl

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Potetgull
« #9 : 19. februar 2007, 19:31 »
Hva i all verden er Malmis?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Nammo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 686
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 686

Sv: Potetgull
« #10 : 19. februar 2007, 20:23 »
Hva i all verden er Malmis?
Malmis er en artig skrue som har en tendens til å si litt av hvert Tongue

Utlogget Omar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 515
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 515

  • Den der tavlå!
Sv: Potetgull
« #11 : 19. februar 2007, 20:25 »
Møtte på en kar i dag, ble en diskusjon rundt dette med potetgull. Han fortalte meg at potetgull er sammensatt av "kompliserte" fettsyrer av ett slag, og er fritert slik at det du spiser av potetgull, klarer du ikke trene vekk, så det forblir på deg resten av livet.

Jeg visste ikke hva jeg skulle tro, enten var han en helt i å lyge, eller så har han blitt mata inn med noe helt feil?

Hva er sant her?

Bare lurer, for jeg er litt forvirra jeg no..
Helt ærlig, tror jeg ikke på den teorien der
Hørres jo helt feil
Springe t eg ser maen me ljåen!

Treningslogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!