Skrevet av Emne: Taggere i Bergen (fortrinnsvis sentrum)  (Lest 4244 ganger)

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: Taggere i Bergen (fortrinnsvis sentrum)
« #15 : 20. februar 2007, 23:48 »
Graffiti er fint....
Mye penere enn en grå stygg vegg.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Taggere i Bergen (fortrinnsvis sentrum)
« #16 : 20. februar 2007, 23:49 »
Det skilles mellom grafitti og tagging... Hvis det ikke er vandalisme og skadeverk, så syns jeg at grafitti er tøft av og til! Smiley

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Taggere i Bergen (fortrinnsvis sentrum)
« #17 : 20. februar 2007, 23:56 »
Men hvor ofte skjer det.. Sad

Videre VIL jeg ha rene t-banevogner, jeg vil ikke ha søppelvogner fordi en eller annen idiot IKKE har fått nok juling av vekterne ennå.. Tongue
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: Taggere i Bergen (fortrinnsvis sentrum)
« #18 : 21. februar 2007, 01:38 »
Men hvor ofte skjer det.. Sad

Videre VIL jeg ha rene t-banevogner, jeg vil ikke ha søppelvogner fordi en eller annen idiot IKKE har fått nok juling av vekterne ennå.. Tongue

Faktisk så er grunnen den at vekterne er noen pølsespisende latsabber som ikke greier å ta igjen vandalene når de stikker av Tongue

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Taggere i Bergen (fortrinnsvis sentrum)
« #19 : 21. februar 2007, 03:21 »
Den faktiske grunnen er vel heller at det finnes så utrolig mange idioter. Idioter som på død og liv skal tagge ned alt av busser, buss-skur, tog, lastebiler & offentlige bygninger. Hadde disse mindre begavede menneskene latt det være, så kanskje grafitti hadde blitt en mye mer godtatt kunstform.
Beskjeden må vel strengt tatt gå til foreldrene; om de ikke evner å ta seg av og oppdra ungene som de har rota seg til å få, da skulle de kanskje tenkt seg om en gang ekstra den gangen de bestemte seg for å fyllepule personen de møtte 5 minutter i forveien. Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

SterkePer

  • Gjest
Sv: Taggere i Bergen (fortrinnsvis sentrum)
« #20 : 21. februar 2007, 15:23 »
Den faktiske grunnen er vel heller at det finnes så utrolig mange idioter. Idioter som på død og liv skal tagge ned alt av busser, buss-skur, tog, lastebiler & offentlige bygninger. Hadde disse mindre begavede menneskene latt det være, så kanskje grafitti hadde blitt en mye mer godtatt kunstform.
Beskjeden må vel strengt tatt gå til foreldrene; om de ikke evner å ta seg av og oppdra ungene som de har rota seg til å få, da skulle de kanskje tenkt seg om en gang ekstra den gangen de bestemte seg for å fyllepule personen de møtte 5 minutter i forveien. Tongue

Haha!! Gull!! Som jeg skulle sagt det selv. Blir så oppgitt når jeg tar t-banen her i Oslo. Ser jeg noen unger som tagger på t-banen skal jeg faen sprette meg ta de i nakken og dra de med meg til nærmeste vekter/politi etc som kan ta seg av de. Ser jo også biler som er blitt tagga på. Spesielt store hvite varebiler er populært. Håper bare jeg slipper å ferske noen i å tagge på bilen min...

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Taggere i Bergen (fortrinnsvis sentrum)
« #21 : 21. februar 2007, 15:41 »
Faktisk så er grunnen den at vekterne er noen pølsespisende latsabber som ikke greier å ta igjen vandalene når de stikker av Tongue

Lallemann. Du er vel av de mindre begavede. Du må skjønne at få mennesker ikke klarer å ta igjen deg. Du må forstå at for å komme deg noe sted i verden, må du være i stand til å noen ganger stoppe din underutviklede versjon av Tourettes. Det vil si at du må noen ganger ikke skrive alt som faller deg inn. Du virker svært tilbakestående, og det skinner igjennom at du opptil flere ganger blir stoppet av vektere grunnet alvorlig psykisk utviklingshemning med svært lav intelligenskvotient. Av og til holder det med å smile til verden, så skal du se at verden smiler til deg. Smiley

Tagging og grafitti ved lovbrudd er idioti på et irriterende høyt nivå. God lovlig grafitti, det kan jeg verdsette.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Taggere i Bergen (fortrinnsvis sentrum)
« #22 : 21. februar 2007, 16:08 »
Oida ...  Huh

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Taggere i Bergen (fortrinnsvis sentrum)
« #23 : 21. februar 2007, 16:26 »
Hvorvidt det er kunst eller ikke er irrelevant.. Smiley Så lenge de ikke klarer å forholde seg til eiendomsretten.

Så enkelt er det. Jeg lar meg simpelthen fascinere av at visse mennesker ikke forstår dette.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Taggere i Bergen (fortrinnsvis sentrum)
« #24 : 21. februar 2007, 16:30 »
Så enkelt er det. Jeg lar meg simpelthen fascinere av at visse mennesker ikke forstår dette.

Jeg nekter å tro at de ikke forstår dette. Tenker man, forstår man. De har bare problemer med å være til. Ikke funnet sin plass, og vil dermed vise dette.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Taggere i Bergen (fortrinnsvis sentrum)
« #25 : 21. februar 2007, 17:44 »
ntåååå så sint, vargegutt.....  :Smiley Erfaring med taggere eller?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Taggere i Bergen (fortrinnsvis sentrum)
« #26 : 21. februar 2007, 18:13 »
ntåååå så sint, vargegutt.....  :Smiley Erfaring med taggere eller?

He he. Vargemann for deg. Nei, bare med sinte, små, kjeltringer som føler en trang mot å sverte vektere hele tiden. Wink
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Taggere i Bergen (fortrinnsvis sentrum)
« #27 : 21. februar 2007, 20:28 »
Hehe ok da, vargemann..  Cool Ja kan jo forstå det. Men tror også det av og til er så enkelt som at enkelte er ute etter bråk, ute etter å lage kvalm, med overlegg. Kanskje det ikke er tagginga som er det store rushet, men det å bli jaga av purk og vektere.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget spineshank

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 39

Sv: Taggere i Bergen (fortrinnsvis sentrum)
« #28 : 21. februar 2007, 20:40 »
Graffiti er fint....
Mye penere enn en grå stygg vegg.

å ja? da har du kanskje ikke noe imot at jeg kommer hjem til deg og tagger på husveggen din?

Utlogget spineshank

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 39

Sv: Taggere i Bergen (fortrinnsvis sentrum)
« #29 : 21. februar 2007, 20:58 »
Faktisk så er grunnen den at vekterne er noen pølsespisende latsabber som ikke greier å ta igjen vandalene når de stikker av Tongue

du tror det, ja... jobber som vekter selv, for et par uker siden løp jeg etter en tagger, tok han igjen og la han ned i bakken. da politiet dukket opp, tok de bare personalia og lot han gå, selv om hele hendelsen ble filmet.

mer tafatte politifolk har jeg aldri møtt, og han ene var til og med operativ uteleder. jeg tilbød dem å brenne ut en kopi av hendelsen på en cd, men de var ikke intereserte i det hele tatt. jeg fikk beskjed om at jeg selv måtte sørge for at taggeren ble politianmeldt, noe som aldri skjedde pga diverse årsaker.

med andre ord, politiet lot en tagger som ble tatt på fersk gjerning slippe unna, uten engang å sjekke taggen hans opp mot andre tagger i oslo (taggere kan dømmes i retten ut fra taggen som personlig signatur) ... er overbevist om at de hadde fått mer enn én treff om de hadde gjort dette.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!