Skrevet av Emne: trening for og sloss?  (Lest 58941 ganger)

Utlogget Ørjan

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 248
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 248

Sv: trening for og sloss?
« #315 : 23. mai 2007, 19:48 »

Utlogget amadeus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 159
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 159

Sv: trening for og sloss?
« #316 : 23. mai 2007, 21:32 »
hjelper ikke å bli stor for å unngå bråk.
da skal bare værstingene ta deg for å få "street cred"
left hand hospital.
right hand semetary.

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: trening for og sloss?
« #317 : 24. mai 2007, 10:57 »
jeg begynte å trene fordi jeg var lei av å bli kalt liten, nå har jeg fått på meg en del muskler, og blitt høyere. nå blir jeg ihvartfall ikke kalt liten lenger  biggrin

Utlogget Olaboii

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 97

  • O'rly (A)
Sv: trening for og sloss?
« #318 : 24. mai 2007, 21:08 »
Jevla lammt det her egentlig...
Folk sitter å diskuterer det her, haha...
jaja..
Åjoda, 1 til !

Min Bilde profil

Utlogget Cudansam

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: trening for og sloss?
« #319 : 26. mai 2007, 18:31 »
Vold avler vold, bare bruk det når du  blir angrepet.

Utlogget carbs

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 89

  • Spread those lats!
Sv: trening for og sloss?
« #320 : 28. mai 2007, 12:30 »
bruk vold tidli i leken for å unngå bråk..som den første gangen du blir dytta..da har du grunn til og forsvare deg, og om du skaller ut noen tenner på han som ypper, da må han betale det selv, siden det var han som bynte   Cheesy
170cm, 70kg, BMI: 24,5

BP: 100
ML: 121
KB: Hakke prøvd, men er svak Tongue

170cm
68kg
16 år

I don"t jog, it makes me spill my protein shake.

Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=47999.0

silentk

  • Gjest
Sv: trening for og sloss?
« #321 : 28. mai 2007, 12:48 »
Har jo en episode på feighet som ofte skjer på fest, skjedde faktisk meg november 06.

Står og har det utrolig morsomt utenfor en stor fest på trappa, snakker med noen andre. (Har nesten aldri vært så full) - når klokken nærmer seg 03 kommer det litt over 5 gutter, helt edru. I 18 åra. Når jeg står der og de ser jeg nesten sliter med å holde meg på bena kommer han og dytter meg og er frekk. Eneste jeg fikk ut av kjeften min var hvorfor han i det hele tatt snakker med meg, så han dytter meg igjen og jeg nesten detter. Jeg ser rart på han og han slenger meg i bakken og vips 4-5 stk står og sparker meg i hodet helt til jeg klarer å komme meg unna. Dessverre skjer sånt litt for ofte med folk.

Skal vi se. Du hevder at du var særdeles full, men likevel kunne du vurdere de 5+ guttene som "helt edru" og i "18-åra". Du sier du såvidt greide å stå på bena og dette observerte de omtalte. Du hevder videre at du ble slengt i bakken og at hele 4-5 gutter sparket deg i hodet. Hvis 4-5 gutter hadde sparket deg i hodet, så ville du blitt innlagt på sykehus med seriøse hode- og hjerneskader. Hele historien din bærer preg av sterke overdrivelser grunnet en høy promille.

Men, ja, det finnes mange voldsforherligende drittsekker der ute (se bare på lallemann) som liker å angripe forsvarsløse drankere. Ole-Idolet, du er 16 år? Hva med å slutte å drikke deg så dritings at du ikke greier å stå på bena og forsvare deg? Den infantile grøftefylla er så patetisk.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: trening for og sloss?
« #322 : 28. mai 2007, 12:59 »
hjelper ikke å bli stor for å unngå bråk.
da skal bare værstingene ta deg for å få "street cred"

Det hjelper jo, da alle de som ser etter forsvarsløse ofre ikke vil prøve seg på deg. Hva 'verstingene' angår, vil jeg tro at disse ofte vil miste interessen hvis du opptrer diplomatisk og de-eskalerende, da de i utgangspunktet er ute etter å ta en 'tøffing'. Skulle de likevel ville ta deg, vel ... er det ikke da bedre å være stor og sterk?

Utlogget pRetendeR

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: trening for og sloss?
« #323 : 29. mai 2007, 22:48 »
Slossing er rett å slett teit!
Liksom , hva får du ut av en slåss kamp? blåveis?
Hvis jeg noen gang skal komme oppi en sloss kamp, første jeg hadde gjort var å få den personen ned på en måte og prøvd å få roa han ned eller løpt som F.

Hva skal dere gjøre hvis en hel gjeng skal slåss med deg a? :S
15 År
174 cm høy
Veier ca 70kg
Benkpress: 50kg :S

Utlogget HansJ

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 582
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 582

Sv: trening for og sloss?
« #324 : 30. mai 2007, 00:15 »
For et par år siden gikk jeg i boksing. Egentlig mest fordi jeg liker hard trening, og det var det veldig mye av der. Ikke for å kunne sloss på gata, har faktisk aldri sloss på gata..

Dette her har hendt meg flere enn 1 gang: Jeg er på trening og der er det en ny person, voksen og rimelig godt trent ser det ut som. Og jeg da som ikke hadde ett gram fett, og da ikke så alt for stor måtte jo altid bokse mot disse som var noen kilo tryngre.
Men uansett så holdt de aldri lengre enn et par runder.
Du trenger ikke være stor for å kunne gi andre litt juling.
Så de som tror at trene vekter gjør deg bedre til å sloss er egentlig bare bullshit. Du slår 2 harde slag så er det bare nedover derifra..

Men bare for å få sakt det. Ønsker du så veldig og slåss mot folk, gå i en eller anna ring å gjør det. Der er det kontrollert, og det skal noe til før du rissikere fengsel for å sloss der. Der får du ut alt raseri du måtte ha, og du får god trening!
Drit i å ødelegge en god kveld på byen for andre, gjør det mot noen i ringen heller. Men pass deg, første gang får du nok juling om du er tøff i trynet biggrin
11.plass - Norges Sterkeste mann -90 2011
3.plass - NM Yoke 2012 -90
15.plass - Norges Sterkeste mann -90 2012
6.plass Norges Sterkeste mann - 80 2013

Mål for 2014: Pall plass -80 NSM


Medlem av Kristiansand Strongteam

Utlogget Dj Bear

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 618
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 618

  • Æ gir mæ aldri! ALDRI!
Sv: trening for og sloss?
« #325 : 01. juni 2007, 12:32 »
slåss for å trene er mye bedre  Dips
Gammel: 21år
Tung: ca 112kg
Høyde: 1.83

1rm:              Mål:
BP: - 135kg         140kg               
ML: - 215kg         220kg        
KB: - 185kg         200kg       
MP: - 85kg            90kg         

Trent siden: 30. september 2007
2010-2011: Militæret = pause
Oppstart: 20. august 2011

Min Loggbok

Utlogget Notreal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 322
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 322

Sv: trening for og sloss?
« #326 : 02. juni 2007, 12:40 »
ahha bra sagt ;P
No pain, No gain

Utlogget DannyOcean

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 181
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 181

Sv: trening for og sloss?
« #327 : 04. juni 2007, 16:14 »
Skal vi se. Du hevder at du var særdeles full, men likevel kunne du vurdere de 5+ guttene som "helt edru" og i "18-åra". Du sier du såvidt greide å stå på bena og dette observerte de omtalte. Du hevder videre at du ble slengt i bakken og at hele 4-5 gutter sparket deg i hodet. Hvis 4-5 gutter hadde sparket deg i hodet, så ville du blitt innlagt på sykehus med seriøse hode- og hjerneskader. Hele historien din bærer preg av sterke overdrivelser grunnet en høy promille.

Men, ja, det finnes mange voldsforherligende drittsekker der ute (se bare på lallemann) som liker å angripe forsvarsløse drankere. Ole-Idolet, du er 16 år? Hva med å slutte å drikke deg så dritings at du ikke greier å stå på bena og forsvare deg? Den infantile grøftefylla er så patetisk.

Hehe. Ja , jeg var ganske full. Jeg klarte å se at flere fortsetter å sparke etter meg da jeg først blir slengt i bakken. Skal vi se, rundt 80 stk var på den festen og rundt 20 av dem var vitne til dette, jeg så at flere var med på dette mens de andre som var edru bekreftet dette. Jeg har navn,addresse,tlf nr på 3 av dem, de er over 18. "18+åra" <-- betyr ikke at det er noe jeg bare tipper helt vilt ifra min tilstand den kvelden. Når over 3 gutter sparker etter meg og treffer hodet mitt, havner jeg på sykehus med seriøse hode og hjerneskader? Hmm, ikke nødvendigvis når jeg ikke gjorde det iallefall, kanskje jeg hadde utrolig flaks? Ikke vet jeg, men å lyve om noe prøver jeg ikke å gjøre, gir bare et eksempel på blind vold.
Nei , hele min historie bærer ikke preg av sterke overdrivelser grunnet en høy promille.
Ja, jeg er 16 år. Det at jeg var full så jeg ikke hadde balansen i behold den kvelden, betyr ikke at jeg driver med den såkalte patetiske grøftefylla hver helg.
Jeg drikker sjelden så mye, men før det høres ut som om jeg forsvarer "grøftefylla" Så må jeg si meg enig i at den er patetisk.
183 cm.
Morgenvekt før: 96/97 kg. Nå: 87kg.
Mål: Ned i fettprosent/ned i vekt.

If you're gonna walk on ice, you might as well dance!

Logg DannyOcean

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: trening for og sloss?
« #328 : 04. juni 2007, 17:25 »
Og slik tror du det virkelig er i praksis? Du har ikke en drit du skulle sagt om du knuser ut fronttennene til en kar som dytter deg. Hva skal du si i retten da? "Han dytta meg, så da bestemte jeg meg for å skalle fyren ned!"

IQ-sperre!

haha da er man ganske blank Wink

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: trening for og sloss?
« #329 : 24. juni 2007, 13:50 »
Noen som har sett litt for mye på action filmer.

Viss en person motar et hardt slag fra en som er sterk og godt trent, så kan han faktisk ødelegge livet til han andre!
sterk,blid og ronkefri

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!