avstemning
Spørsmål: Trener du for styrke eller for å se bra ut?
Styrke, rawr!!!! - 101 (49.5%)
bodybuilding. kk? - 103 (50.5%)
Stemmer totalt: 197

Skrevet av Emne: Styrke eller utsende?  (Lest 19495 ganger)

Utlogget veikingen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 361
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 361

Sv: Styrke eller utsende?
« #15 : 04. mars 2007, 02:41 »
nja.. om man liker ei feit dame, skal man da få gifte seg med hu om man vil..
Det eneste jeg vet er at jeg ikke vet!

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Styrke eller utsende?
« #16 : 04. mars 2007, 02:42 »
Jeg personlig trener bare for styrken.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Styrke eller utsende?
« #17 : 04. mars 2007, 03:02 »
Lurer på hva tenåringener trener for. Styrke eller kropp.

Selv trener jeg mest for kropp. Styrke er et +.

Jeg er kanskje litt provoserende nå, så ikke bli for sure. Men hva trenger man egentlig styrke til? Løfte mere på treningsenteret, og..... Løfte mere på treningsenteret! Tongue
Det er en nokså ubrukelig egenskap... 


Hva skal du med utseende? Få deg en bimbo av en dame som ikke har mer en utseende selv?

Styrke kan brukes i sport, arbeid, privatliv, som en forsikring på byen, det forhindrer skader etc etc
Smiley Syns det er rart å se nytten i utseende men ikke i styrke, egentlig skulle jo det vært andre veien, jaja.

Er kanskje ikke noen bombe hva jeg stemte.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget ~mAchA~

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 218
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 218

  • OraH!
Sv: Styrke eller utsende?
« #18 : 04. mars 2007, 03:11 »
ja takk begge deler?
Kan jo ha begge deler(=

pudzianiwski har en ganske kul byggning.
(Tidligere Styrkeløfter) Nå glad mosjonist!
Bøy:230 Benk:160 Mark:265
Vekt:rundt 95+
høyde:182

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Styrke eller utsende?
« #19 : 04. mars 2007, 03:15 »
Hva skal du med utseende? Få deg en bimbo av en dame som ikke har mer en utseende selv?

Dette er ren svada, preget av et snev av jomfruelig bitterhet. Du antyder her at bra damer utelukkende går etter stygge menn, hvilket er fullstendig absurd.

Syns det er rart å se nytten i utseende men ikke i styrke, egentlig skulle jo det vært andre veien, jaja.

Du mener faktisk å påstå at styrke er et større fortrinn enn et bra utseende? Lever vi i samme årtusen?

Utlogget stianbh

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

Sv: Styrke eller utsende?
« #20 : 04. mars 2007, 03:16 »
skal ut som lærling i Betong, greit å være sterk, men trener for begge dele Tongue

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Styrke eller utsende?
« #21 : 04. mars 2007, 03:19 »
Dette er ren svada, preget av et snev av jomfruelig bitterhet. Du antyder her at bra damer utelukkende går etter stygge menn, hvilket er fullstendig absurd.

Du mener faktisk å påstå at styrke er et større fortrinn enn et bra utseende? Lever vi i samme årtusen?

Har du konsumert alkohol i kveld?
Begge påstandene dine er riv ruskende gale Smiley

Det jeg mener er at om du ikke får deg damer nå. Men tror/får deg dame når du har finere kropp. Så kommer den dama sannsynligvis fordi du har bra kropp. Jenter som går utelukkende etter bra kropp er av egen erfaring ofte jenter som ikke har mer en bra kropp selv, alså at de ser okei ut, men har en funksjonsfeil i maskinen. Men selvfølgelig er det en fordel å lokke med utseende i tillegg.

Jeg mener at man lettere skulle se fordelene med styrke en utseende, rent hverdagslig en med utseende ja. Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget slabben

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 98
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 98

Sv: Styrke eller utsende?
« #22 : 04. mars 2007, 03:20 »
Stemte styrke eg  Smiley Eg brukar styrken eg har opparbeida meg kvar dag, kanskje ikkje at eg løftar opp mot maks styrke kvar dag, men alle løft vert enklare. Og dessutan syns eg at om eg skal få meg dame, skal ho lika meg enten eg er muskuløs, fyldig eller syltynn. Andre ting som tel meir  Smiley
Bedre å vera liten og kompakt enn høg og spinkel

 
1/1-07: Mark - 135, Benk - 87.5 - Bøy 80*1 . 91 mod 75 kg
19/2-07: 160 - 87.5 - 95

Min treningslogg (bilde s.2):
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=50116.0

Utlogget anon30

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 695
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 695

Sv: Styrke eller utsende?
« #23 : 04. mars 2007, 03:32 »
Utseende er et helt klart et større fortrinn i dagens samfunn enn styrke, men det skal sies at utseendet er MYE mer enn bare muskelvolum! Tror ikke det spiller så stor rolle om armene dine måler 35 eller 40 cm. ^^

Sitat
Det jeg mener er at om du ikke får deg damer nå. Men tror/får deg dame når du har finere kropp. Så kommer den dama sannsynligvis fordi du har bra kropp. Jenter som går utelukkende etter bra kropp er av egen erfaring ofte jenter som ikke har mer en bra kropp selv, alså at de ser okei ut, men har en funksjonsfeil i maskinen. Men selvfølgelig er det en fordel å lokke med utseende i tillegg.
Både stygge og pene jenter, med og uten funksjonsfeil i maskinen, tiltrekkes av et bra utseendet.

Jeg stemte på "Styrke, rawr!!!!" selv, da jeg egentlig er fornøyd med utseendet mitt Tongue

Utlogget Alexa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: Styrke eller utsende?
« #24 : 04. mars 2007, 10:40 »
Trener for å trene. Målet er en kropp jeg er komfortabel med og som jeg kan være stolt av å vise frem:-)
Så trener nok mest for utseende.. Wink
192 cm fordelt på 100 kilo.

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Sv: Styrke eller utsende?
« #25 : 04. mars 2007, 10:48 »
Trener vel for begge deler..
men målet er jo å klare å stille i BB om noen år.. biggrin
Å de ska Æ fan mæ klar åsså.. >Cheesy
eat,train,sleep,repeat.

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Styrke eller utsende?
« #26 : 04. mars 2007, 11:00 »
Jeg sier ja takk begge deler. Men jeg ser helt klart mere fordel i utsende.
Styrke får jeg jo uansett når jeg trener med vekter. Hvis du gjør alt for å få styrke så må du jo bli feit, og det er jo ikke så attraktivt for så mange andre jenter en Oda Tongue
sterk,blid og ronkefri

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Styrke eller utsende?
« #27 : 04. mars 2007, 11:05 »
Dette er ren svada, preget av et snev av jomfruelig bitterhet. Du antyder her at bra damer utelukkende går etter stygge menn, hvilket er fullstendig absurd.

Du mener faktisk å påstå at styrke er et større fortrinn enn et bra utseende? Lever vi i samme årtusen?

Har du konsumert alkohol i kveld?
Begge påstandene dine er riv ruskende gale Smiley

Det jeg mener er at om du ikke får deg damer nå. Men tror/får deg dame når du har finere kropp. Så kommer den dama sannsynligvis fordi du har bra kropp. Jenter som går utelukkende etter bra kropp er av egen erfaring ofte jenter som ikke har mer en bra kropp selv, alså at de ser okei ut, men har en funksjonsfeil i maskinen. Men selvfølgelig er det en fordel å lokke med utseende i tillegg.

Jeg mener at man lettere skulle se fordelene med styrke en utseende, rent hverdagslig en med utseende ja. Smiley

He he. Dere fortjener honnører begge to. Jeg lo i hvertfall mye.

Min teori er at dette ikke er et svart-hvitt bilde. Ingen mann vil med hånden på hjertet si at utseende ikke teller. I likhet med styrke. Det vil alltid være en vekting av disse to faktorene, og vektingen varierer.

Personlig vil jeg si at utseende teller mer enn styrke. Det vil jeg si på grunn av min egen oppfatning om godene ved BB-inspirert trening, og styrke-inspirert trening. Jeg har alltid trent for utseende, og har vært RELATIVT heldig med styrken jeg har opparbeidet meg.

Jeg føler at det er LETTERE å opparbeide seg en god styrke hvis man trener for kroppsbyggning, enn det er å se optimalt estetisk ut hvis man kun trener for styrke. Husk at styrke ikke er synonymt med styrkeløft hvor du har vektklasser. Maks styrke vil være maks matkonsum, hyt kalorioverskudd. Slux. Du har mange kilo igjen før du når din maksstyrke med muskelmassen du besitter nå. Du må ete som en helt for å oppnå dette. Dette gjør du selvfølgelig ikke, siden du sikkert tenker på vektklassene i sporten din. Men hvis tyrke var viktigst, hadde du måtte får i deg MYE MAT. Smiley

Jeg mener også at med en GOD styrke så dekker man mange av de fordelene styrken gir. Jeg tror faktisk ikke så mange av styrkeløfterene\ strongmennene tjener så mye på sin mye høyere styrke i hverdagen, enn det jeg og andre hobbymosjonister gjør. Både jeg og Randen kan bære dama vår, selv om Randen sikkert kunne kastet sin dame dobbelt så langt som jeg kan. Men hvor er nytten? Smiley

 Jeg føler at det å trene for å forbedre helsen og bygge kropp (les utseende) gir meg mer glede over tid enn ren styrkebasert trening. Dette tror jeg mange er enige med meg i. Det jeg har opplevd med ren styrkebasert trening er et evig jag om perser. Her forstår jeg at jeg ikke kan snakke noen sannhet, men det er nå min erfaring. De som trener ren styrkebasert trening har jo selvfølgelig en annen oppfatning.

Uansett er det viktigste treningsglede. Det å være glad for selve treningen betyr alt. Dette er viktigere enn antall kilo på stanga. Dette er viktigere enn hva speilbildet forteller deg. Det er noe av det viktigste i min hverdag, og jeg håper alle vil oppleve det samme en dag. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Sv: Styrke eller utsende?
« #28 : 04. mars 2007, 11:17 »
Jeg sier ja takk begge deler. Men jeg ser helt klart mere fordel i utsende.
Styrke får jeg jo uansett når jeg trener med vekter. Hvis du gjør alt for å få styrke så må du jo bli feit, og det er jo ikke så attraktivt for så mange andre jenter en Oda Tongue

Hehehe, du føler sikkert at jeg hakker en del på deg Tongue Er ikke meninga;) men vil bare si at en trenger ikke å bli feit eller få et dårlig utseende bare for at man trener for å bli sterkest. pudzianiwski er et godt eksempel på det!
En trenger ikke å ha en uattraktiv kropp eller tiltrekke seg mindre damer bare fordi en trener styrke.
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Utlogget Muden

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 352
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 352

Sv: Styrke eller utsende?
« #29 : 04. mars 2007, 11:19 »
ja takk begge deler her også^^
17 år
173 cm høy
1RM's:                   

vekt: 70 kg
bp: 115 kg
ml: 170 kg                     
Benpress: 340kg

BILDEPROFIL: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=54667.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!