Skrevet av Emne: Nytt EMV-program. Ta en titt!  (Lest 1742 ganger)

Utlogget microtrauma

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 127

Nytt EMV-program. Ta en titt!
« : 08. mars 2007, 00:28 »
Jeg har gjort om på EMV programmet og funnet følgende øvelser jeg vil benytte. I denne rekkefølgen.. Er det en dum rekkefølge..? Lurer litt på knøbøyen. Den er jo grisetung.. Jeg setter det slik fordi jeg verdsetter brystkassa fremfor låra nå til sommern. Kan heller satse mer på lår etterpå.

En ting til. Er det dumt av meg å plassere Arnoldpressen etter knebøyen, i og med at det ikke er lagt opp noe oppvarming på den(arnolden)? Burde jeg legge inn oppvarmingssett her, eller er de varme nok fra før(benk og chins)?

Benkpress
Chins
Knebøy
Arnoldpress

Jeg føler jeg er kommet litt lengre enn en nybegynner egentlig, selv om jeg har økt veldig bra på 2 grunnprogram nå. Enda jeg har trent mye før også(kanskje jeg trente for mye før). Jeg føler også at jeg kommer til å trene litt lite av kroppen med dette programmet.. Skulle jeg se meg om etter andre programmer..?

Noen med erfaringer fra dette? Blir f.eks armene trent nok? Vil ikke miste masse..
no microtrauma - no growth

Utlogget vidart

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 961
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 961

  • Personality sucks...
Sv: Nytt EMV-program. Ta en titt!
« #1 : 08. mars 2007, 12:05 »
Jeg har prøvd både grunnprogrammet og emv, men jeg må si at det var grunnprogrammet som fungerte best for min del..
Ellers så synes jeg du har valgt gode øvelser for emv! Du kan nok med fordel ta 2-3 oppvarmingssett før hver øvelse, selv om du føler at du er godt varmet opp fra før. Bare pass på at oppvarmingen ikke blir for tung slik at du mister "piffen" til du skal ta treningssettene..

RYP er uansett gode greier! 2thumbsup

Utlogget Mathew

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 278

Sv: Nytt EMV-program. Ta en titt!
« #2 : 02. mai 2007, 00:33 »
Blir f.eks armene trent nok? Vil ikke miste masse..

Biceps blir litt lite trent på standard EMv , om det er tilfelle siden du har byttet ut roinga med Chins vet jeg ikke .. men å legge til litt bicep på Fredagsøkta tror jeg ikke skader noen Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!