Skrevet av Emne: C-dur sin  (Lest 89721 ganger)

Utlogget c-dur

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 666
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 666

Sv: C-dur sin
« #915 : 26. juni 2010, 13:13 »
Kanskje egenmassasje med ball kan hjelpe?
Jeg har brukt kjevle på min vonde korsrygg og rumpe, og det har hjulpet Smiley

Regner med det blir konkurranse i september, så nå gleder jeg meg til å starte et knallhardt oppkjøringsprogram!

Jeg tror, ut fra det jeg kan se på dine treninger, at du kommer til å få et kjemperesultat på neste stevne Smiley Det skal bli artig å se!! Lykke til med knallhard oppkjøring!

Selv har jeg de to siste ukene svettet på sykkelen og vært rundt i nærmiljøet til fots. Det er da trening det også...
I dag har jeg vært ute på "gåggetur" Det blir helst det når kondisen er på et absolutt nullpunkt. Men jeg brukte 8 minutter kortere tid på runden i dag enn jeg gjorde på onsdag. Vet ikke hvor langt det er, men det tar litt i overkant av 1,5 time med god gåfart. Og nå vet jeg hvordan det blir framover; jeg skal helst brukere kortere tid på runden for hver gang... Kan bli slitsomt, dette. Det ender vel med at jeg må ta sykkelen og helt til slutt frese rundt med bilen.
Skal skrive ut et mengdetrengsprogram som jeg forhåpentligvis skal begynne med på mandag.
God helg!
Mine perser:

Knebøy: 170 kg
Benkpress: 100 kg
Markløft: 162,5 kg
Sammenlagt: 427,5 kg

Løfter i -67,5 og -75


Utlogget c-dur

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 666
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 666

Sv: C-dur sin
« #916 : 28. juni 2010, 21:02 »
I dag har jeg vært på min etterhvert "faste" runde. Den er ganske så akkurat ei mil lang. Passe langt og passe kupert. Men mine lunger og min kropp foretrekker ennå at mesteparten av distansen gjøres gående og ikke joggende. Men det blir mer og mer jogging for hver gang. I dag hadde jeg selskap av sola også Smiley Men det var før i dag. Nå har trønderne fått sine nøye tilmålte timer med sol og sommer. Dett var dett...

Ei lita styrkeøkt i kveldinga. Knebøy og benkpress + småøvelser som lattrowing, frontpress og good mornings. Bare veldig lette vekter - og bare for å bli ubeskrivelig støl noen dager. Jaja - been there, done that. Mat nu  Food
Mine perser:

Knebøy: 170 kg
Benkpress: 100 kg
Markløft: 162,5 kg
Sammenlagt: 427,5 kg

Løfter i -67,5 og -75


Utlogget c-dur

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 666
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 666

Sv: C-dur sin
« #917 : 18. juli 2010, 15:20 »
Foreløpig 5 økter denne uka. Blanding av sykling, gå, jogging og styrke. Hadde en halvtime med ganske så knallhard magetrening her forleden, og det har kjentes i noen dager. Hosting og latterkuler må utebi inntil videre...
Jeg planlegger å ta ei økt i kveldinga også, uvisst i hvilken form. Vi får se hva jeg har mest lyst til.
Mine perser:

Knebøy: 170 kg
Benkpress: 100 kg
Markløft: 162,5 kg
Sammenlagt: 427,5 kg

Løfter i -67,5 og -75


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!