Skrevet av Emne: 300!  (Lest 16872 ganger)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: 300!
« #90 : 25. mars 2007, 01:11 »
Til dere som ikke likte filmen.

Det er ikke manusforfatteren som har bommet på manuskriptet sin feil at dere ikke liker den. Ei heller skuespillerne ikke er så bra. Det er ikke regissøren som ikke har hatt kontroll på innspillingen osv. Grunnen til at dere ikke liker filmen er deres. Dette er fordi dere ikke kjenner dere selv nok til å vite hvilke sjangre dere liker. Det er helt greit det, kanskje komedier er bedre for dere, eller filmer fra andre verdenskrig, men ikke denne. Denne filmen var fullkommen for de som liker: Store hærer og mye slosting.

Så denne filmen for et par timer siden og er imponert, dette var utrolig gøy å se på, virkelig godt gjennomført!!!! Eneste å utsette på var at det på slutten var litt synd Sad og at jeg syns vi kunne fått sett 1 time mer om hva som skjedde når filmen slutta. Det hadde vært rått!






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: 300!
« #91 : 25. mars 2007, 01:28 »
Det ER en kongefilm, men hvis den skal opp mot som tidligere nevnt gladiatoren, så tror jeg 300 blir slått på målstreken Wink
Min mening dah Tongue

Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

Sv: 300!
« #92 : 25. mars 2007, 01:35 »
Mja. Nå er jeg veldig glad i filmer, så jeg får vel si min mening også. Dette er ikke en dårlig film, men jeg savner innlevelsen fra skuespillerne. Jeg blir også litt interessert i kroppsbygningen. Disse personene er ute i snø og kulde uten å virke til å fryse, men enda har de en minimal fettprosent. Det blir litt selvmotsigende.

Likte heller ikke helt filmens fargeeffekter, men var et modig valg å produsere filmen slik. Filmingen virket kreativ, men ikke nyskapende, men virket gjennomført. SFX var fint og flott. Skuespillerprestasjonen var ikke den beste.

Alt i alt en god film, men ikke noen toppfilm for min del. Tviler på jeg kjøper den på DVD når den tid kommer, men jeg sier ja takk til flere filmer av denne sjanger.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: 300!
« #93 : 25. mars 2007, 01:37 »
Mja. Nå er jeg veldig glad i filmer, så jeg får vel si min mening også. Dette er ikke en dårlig film, men jeg savner innlevelsen fra skuespillerne. Jeg blir også litt interessert i kroppsbygningen. Disse personene er ute i snø og kulde uten å virke til å fryse, men enda har de en minimal fettprosent.

THIS IS SPARTA!!! 300 men against rest of the world!

Wink Sier ikke nei til flere filmer av samme type, så får vi håpe at det blir kniving om å overgå denne Cheesy






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: 300!
« #94 : 25. mars 2007, 03:25 »
Eneste å utsette på var at det på slutten var litt synd Sad og at jeg syns vi kunne fått sett 1 time mer om hva som skjedde når filmen slutta. Det hadde vært rått!
Det synes ikke jeg. Slutten gjorde denne filmen komplett, perfekt. Det _måtte_ ende sånn.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget streetball

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 619
  • Honnør: 85
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 619

  • streetball is my job
Sv: 300!
« #95 : 25. mars 2007, 04:50 »
Jeg må si at dette er en av de bedre filmene jeg noen sinne har sett! Sloss-scenene var utrolig fine og se på, og bra gjennomført, og store deler av filmen var jo rett og slett sloss-scener. Jeg synes også at filmen var jevnt gjennom spennende, og at jeg ikke trengte å sitte å kjede meg i en halvtimes tid mellom slagene fordi noen skulle snakke om noe uintressante greier. En klar macho-sekser fra meg ihvertfall! Cheesy
Every man is the builder of a temple called his body.-

Henry David Thoreau (1817 - 1862)

Utlogget spineshank

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 39

Sv: 300!
« #96 : 25. mars 2007, 08:39 »
så filmen på jobben i natt... konge!

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: 300!
« #97 : 25. mars 2007, 10:05 »
Grunnen til at dere ikke liker filmen er deres. Dette er fordi dere ikke kjenner dere selv nok til å vite hvilke sjangre dere liker.

Jasså. Dette er en ganske bastant påstand. Du sier altså at absolutt alt var perfekt med filmen? Grunnen til at den har mottatt hard kritikk både av folk som misliker og ikke misliker sjangeren må da være fordi den på en eller annen måte har laget en ny sjanger; "300-sjangeren" som inneholder filmene 300 og ingen andre. Eller?

Hver eneste gang jeg ser en film kritiseres følger også garden av forsvarere, som tillegger skylden seeren, og ikke filmens faktiske svakheter.

Joda, 300 var litt av en testosteron-bombe, og dersom man går inn uten forventninger om substansiell film tror jeg man vil ha det fett. Men å ikke klare å se åpenbare svakheter? Historien kunne like gjerne vært utelatt (slik at vi kunne fått enda mer gjentagende slow-motion-fast-forward kamper), karakterene var så dybdeløse at det forsøket som ble gjort på å gjøre dem mer enn todimensjonale like gjerne kunne blitt droppet (slik at vi kunne fått enda mer gjentagende slow-motion-fast-forward kamper), dialogen var ufattelig fattig, og one-liners som skulle være morsomme var alt annet enn dèt.

Men: Ufattelig tøffe kamper, teknisk brilljering og stilisert vold. Jeg sier ikke at filmen er dårlig, men å avfeie all kritikk med at seeren så "feil" film blir for dumt.

Edit: Åh, og for å ta av helt:


....._-~"XXXXXXXXXXXXXXX"
........................................... .~"XXXXXXXXXXXXXXXXXXX-,
.........................................,-XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
........................................XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
......................................XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...................................../XXXXXX : : ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::XX|
..................................---.XXXXXXX,': : ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::XX
................................./,~-,"XXXX : : :: :-~~~-----_:::::::::::::::::::::::::::::|_
................................|.|: : :\XXXX : : : ,-': :-~~~---_: : \: :|::,':::::::::::::::|:,'
...............................\\/: : :XXX : : ::::::,-~~~~--,::::::,': :|:": :-~~""¯": :|/
..................................\\: :::XX: : : ::::::::,-~"(¯¯)::::::::',: : ::_-,~~,-,:: : |
..................................\:"~-'XXX: : ::::::¯¯¯¯¯::,':::::::::: ::'~-'----'--':::;|
.........................._-~""¯\:::::',XX: : ::::::::::::::::::::::::::::::: : : "-: : :-~': : |
............_-~""¯;;;;;;;;;;;;;;;'~,--XXX : :::::::::::::::::::::::::::::::::',: : : : : : : ,'
_-~~"¯¯¯;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|XXX::::::::::::::::::::,'::/::::::::::::::\: : : : : : /
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|: ,XXX::::::::::::::::/:::"~---,:::: : : Smiley: : : : :/
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;| : :XXX::::::::::::::/::::::::::::¯"""""¯|: : : : /~-,_ Madness?
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;\ : : XXXX::::::::XXXXXXXXXXX: |: : : /;;;;;;;;"~-,_
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; "-,: XXXXXXXXX:,-',-~~~---,\: :/: : /;;;;;;;;;;;;;;;;;;"~-THIS IS SPARTAAAAAAAAAA!
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;"~-,XXXX::::::::/:/:::::::::::// : :XXX;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;"~-
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;\:XXXX:::::|:|_:::::::://: :XXX;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;"~-
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;XXXX:::::|:|: ¯""~// : X;X;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;"~--_
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;XXXXX:::',"~----"/ : X/;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;:\
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;XXXX::::¯¯¯¯: XX;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;|
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;,';,~":"XXXXXXXXXX;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;|;'-,::::::::::XXX|XXXXXX;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;|:::"-,::::::::|:XXXXXX;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|

Edit2: Æsj, funka ikke her Sad

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: 300!
« #98 : 25. mars 2007, 13:09 »
Sitat
one-liners som skulle være morsomme var alt annet enn dèt.

Hele colloseum runger av latter, men siden Samaritanen ikke gjør det, så er det dårlig humor?

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: 300!
« #99 : 25. mars 2007, 17:59 »
Hele colloseum runger av latter, men siden Samaritanen ikke gjør det, så er det dårlig humor?
Selvsagt.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: 300!
« #100 : 25. mars 2007, 20:25 »
Hele colloseum runger av latter, men siden Samaritanen ikke gjør det, så er det dårlig humor?

Mulig. Nå skal det nevnes at hele salen lo seg skakk av Scary Movie 4 også, og jeg har vanskelig for å kalle dèn filmen perfekt.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: 300!
« #101 : 25. mars 2007, 20:42 »
Mulig. Nå skal det nevnes at hele salen lo seg skakk av Scary Movie 4 også, og jeg har vanskelig for å kalle dèn filmen perfekt.

Barnslig.... Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: 300!
« #102 : 25. mars 2007, 20:49 »
Barnslig.... Smiley
Signerer den..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Unleashed

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 277

Sv: 300!
« #103 : 25. mars 2007, 21:16 »
Han hadde likevel et godt poeng :p

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: 300!
« #104 : 25. mars 2007, 21:21 »
Barnslig.... Smiley

Hæ? Jeg poengterer bare at man skal være forsiktig med å mene at flertallet alltid har rett ... Hva som gjør det mer barnslig enn "hvis du ikke liker en film er det fordi det er noe feil med deg" forstår jeg ikke.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!