Skrevet av Emne: Oslo Grand Prix21-22 april  (Lest 35256 ganger)

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #75 : 23. april 2007, 10:59 »
Den rosa http://www.treningsforum.no/contest/oslograndprix2007/fitness/Bodyfitness%20-%20Swimsuit/slides/DSC_6870.html

Hun ble antagelig dømt ned på muskelmassen, mens Yvonne ved siden av kom på 2. totalt. Yvonne var kjempeflott, men jeg kan ikke si at den danske jenta hadde så forskrekkelig mye mer kjøtt på kroppen at det skulle utgjøre så stor forskjell.

Wow! Dypdahl var flott! Jeg er ikke særlig god på reglene i denne grenen, men ser jo at man kan fundere litt over resultatet i ettertid. Jeg hadde ihvertfall blitt meget forbauset hvis jeg hadde sett dette live.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #76 : 23. april 2007, 11:09 »
dybdal er fin, men jeg tror nok , desverre at badedrakta trakk også noe ned.
Den farven var skrikende og kledde henne overhodet ikke. Og som vi vet, totalpakka har mye å si..

Ellers tror jeg nok den jenta komer høyt opp internasjonalt Cheesy
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Akilles.

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 386
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 386

  • 01 OKT. 2008
Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #77 : 23. april 2007, 11:21 »
dybdal er fin, men jeg tror nok , desverre at badedrakta trakk også noe ned.
Den farven var skrikende og kledde henne overhodet ikke. Og som vi vet, totalpakka har mye å si..

Ellers tror jeg nok den jenta komer høyt opp internasjonalt Cheesy

Hun hadde fortjent 3 plassen, men var ikke hard nok..og hun poserte litt for likt en bygger. men KLART en av mine favoritter.jeg trodde hun ville bli det vanskeligste hinderet for Tea etter forbedømminga
DU KAN BLI AKKURAT DET DU VIL. VIL DU DET BARE HARDT NOK!!

"du, det er ikke vektene som er tunge vet du, det er hodet ditt som sier til kroppen at vektene er tunge - kom igjen da..."

http://www.bjorgulfhansen.com/news.php



Utlogget AnneP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 133
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 133

Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #78 : 23. april 2007, 11:27 »
Nu några bilder på classic bodybuilding på pakkotoisto.com.
Kolla länken:

http://www.pakkotoisto.com/copper/thumbnails.php?album=102




Angående body fitness.. så enligt min mening var Kristina Dybdahl en solklar etta. Dock hade ettan o tvåan underbara fysiker med, men Kristina borde placerat sig minst på tredje plats.. men sånt är vår sport Smiley

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #79 : 23. april 2007, 11:35 »
Hun hadde fortjent 3 plassen, men var ikke hard nok..og hun poserte litt for likt en bygger. men KLART en av mine favoritter.jeg trodde hun ville bli det vanskeligste hinderet for Tea etter forbedømminga

De dømmer ned på størrelser, og jenta var nok veldig "byggerfysikk":
Ble diskutert akkurat det med størrelse , og hardhet, og det er veldig forskjellig fra år til år, og lineup ..
Så ikke på henne som noe hinder for tea, men jeg vet at hadde Hanne vært hardere , vile nok hinderet heller ligge der .

Håper på oppdteringer ang helga som kommer . fortløpende Cheesy

Nann
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget AnneP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 133
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 133

Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #80 : 23. april 2007, 13:23 »
Bodybuilding bilder är nu online på pakkotoisto.com.

http://www.pakkotoisto.com/copper/thumbnails.php?album=103


Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #81 : 23. april 2007, 14:21 »
Oslo-TV (TVnorge) har en sending fra Oslo Grand Prix i kveld. Smiley
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Akilles.

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 386
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 386

  • 01 OKT. 2008
Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #82 : 23. april 2007, 15:03 »
De fleste sier at de to gutta som slo meg var i såååå sykt mye bedre form enn meg, ta en titt på bildene å se selv... var de i sååå sykt mye bedre form..Han fra estonia hadde bare sykt bra magemuskler..det skal han ha.
DU KAN BLI AKKURAT DET DU VIL. VIL DU DET BARE HARDT NOK!!

"du, det er ikke vektene som er tunge vet du, det er hodet ditt som sier til kroppen at vektene er tunge - kom igjen da..."

http://www.bjorgulfhansen.com/news.php



Utlogget Akilles.

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 386
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 386

  • 01 OKT. 2008
Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #83 : 23. april 2007, 15:04 »
flere sammenlikninger...
DU KAN BLI AKKURAT DET DU VIL. VIL DU DET BARE HARDT NOK!!

"du, det er ikke vektene som er tunge vet du, det er hodet ditt som sier til kroppen at vektene er tunge - kom igjen da..."

http://www.bjorgulfhansen.com/news.php



Utlogget Akilles.

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 386
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 386

  • 01 OKT. 2008
Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #84 : 23. april 2007, 15:05 »
 Undecided
DU KAN BLI AKKURAT DET DU VIL. VIL DU DET BARE HARDT NOK!!

"du, det er ikke vektene som er tunge vet du, det er hodet ditt som sier til kroppen at vektene er tunge - kom igjen da..."

http://www.bjorgulfhansen.com/news.php



Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #85 : 23. april 2007, 15:44 »
Jepp Hanne skulle i det minste vært på pallen. Kunne vært litt hardere, men det kommer seg forhåpentlig til neste stevne Smiley

Damen i den rosa badedrakten - som var den jeg synes var best i går (ikke badedrakta), var nok et hakk for muskuløs for dommerne. Personlig synes jeg ikke det, og hun tenderte slett ikke til å være byggerstor - noe en greit hadde sett ved å stille henne ved siden av Anne Grethe Smiley Tror mer det var strukturen hennes som ga inntrykk av det


hehe.. nei, hadde man plassert henne ved siden av Anne Grete hadde hun blitt en pusling.. men det ble jo hun A.G stilte mot i byggingen på lørdag også da.. Wink

Og foressten enig med Nann om den rosa badedrakten.. ikke kledelig!
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #86 : 23. april 2007, 15:48 »
Synes estlenderen var kul jeg. Stikk i strid med hva alle andre gjør på konkurransedagen, sto han gjennom dagen fra morgen til kveld uten å ville legge seg nedpå Smiley

Bjarne fra klubben vår som også stillte, hadde kommet til følgende konklusjon: "Han er ikke helt go han der asså!!"  biggrin


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget KenMan

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

  • Train Hard , or go home
Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #87 : 23. april 2007, 16:06 »
Synes estlenderen var kul jeg. Stikk i strid med hva alle andre gjør på konkurransedagen, sto han gjennom dagen fra morgen til kveld uten å ville legge seg nedpå Smiley

Bjarne fra klubben vår som også stillte, hadde kommet til følgende konklusjon: "Han er ikke helt go han der asså!!"  biggrin

Han sto sånn fordi han hadde bare råd til en smøring, Tøft gjort:)


Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #88 : 23. april 2007, 16:33 »
Han sto sånn fordi han hadde bare råd til en smøring, Tøft gjort:)

hadde jeg visst det skulle han fått  boxer av meg..

janne

  • Gjest
Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #89 : 23. april 2007, 18:01 »
Syns resultatene i BF til syvende og sist ble ganske bra. Vi hadde fått ganske klare retningslinjer å gå etter i forkant av konkurransen, og en av tingene som ble sagt var at utøverne IKKE skulle ha en byggerfysikk. Selv syns jeg Kristiana Dybdahl har en fantastisk fysikk, men på DENNE lineupen ble hun for en del dommere i største laget. Yvonne er også ganske stor, men hun er MYE høyere, og har da også en større ramme og fylle ut, og når hun atpåtil ikke er så hard i beina som Kristina, så gir det nok et litt annet inntrykk. Det er hele tiden den TOTALE pakken vi bedømmer, og det er 9 FORSKJELLIGE dommere som sitter der, hvorav 5 blir tellende. De 2 laveste og de 2 høyeste scorene blir strøket, og dermed skal det til syvende og sist bli ganske så rettferdig. Så kan man jo selvsagt være personlig uenig, det har man fullstendig lov til, og da anbefaler jeg at man forsøker å bli dommer selv. Det er eneste muligheten man har til å påvirke i noen som helst forstand.

Det snakkes om internasjonal standard, og jeg har selv vært av den opfatning av at man må være hardere og større internasjonalt enn her hjemme. Jeg har imidlertid funnet ut at det nok er bare tull. Hadde man satt IFBB Pro, overall EM vinner og 3. plass på VM, Monica Saur Høyer, på helgens lineup, hadde hun absolutt IKKE vært av de største. Og ved mye ettertanke har jeg funnet ut at det vel bør være en slik linje vi også bør legge oss på i Norge? Det er i hvertfall MIN mening etter en helg i Oslo, både som tilskuer og dommer.

Jeg håper ellers at publikum var fornøyd med at søndagen gikk såpass raskt og smertefritt som den gjorde. Jeg hadde aldri forventet at vi skulle være ferdig etter 3,5 timer, men det passet meg utmerket, for nå er jeg "mettet" for en liten stund.

Krysser fingrene for mine tre norske favoritter i Loaded Cup: Hanne B. Mathisen, Thea H. Eriksen og Hege Øvrum. Håper de gjør det knallbra I Danmark til helgen.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!