Skrevet av Emne: er det normalt?  (Lest 3624 ganger)

Utlogget zooz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

er det normalt?
« : 11. april 2007, 13:59 »
for 4 år(var 12 år) siden vart jeg etter offer for love on first sight.
men det je synes er litt unormalt er at vær gang je ser hu så hopper hjertet mitt over et slag, og nå som en 16 åring llik je hu like mye som je alltid har gjort, og med tanke på at je itte prater med hu noe særlig, og itte ser a så ofte, er det normalt å være forelska så lenge og kraftig? bare synes det er så rart...noen meninger?

Utlogget Hugenott

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • Sitt ikke inne når alt håp er ute.
Sv: er det normalt?
« #1 : 11. april 2007, 14:48 »
Det er helt normalt, kanskje du skal ta steget ut å prøve å bli bedre kjent med henne?

Når det er sagt, kan ting dvs. handlinger/ord/tanker som gjentar seg bli selvoppfyllende profetier, hvis du skjønner hva jeg mener... Så hvis denne forelskelsen plager deg, så kan du prøve å tvinge deg til å tenke på noe helt annet hver gang du ser henne, så kanskje det går over! ...men kanskje du først rett og slett skal prøve å gjøre henne din!  Smile
Mitt mål er å tie med tilbakevirkende kraft.

Utlogget Notreal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 322
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 322

Sv: er det normalt?
« #2 : 11. april 2007, 16:12 »
enig med bodyclown ! prøv og bli kjent med henne, kanskje hun føler det samme ?
vet om mange folk som har følt det samme og aldri gjort noe med det og dem angrer som bare det, når hun blir opptatt.
be henne på film eller noe diskre så får du se Cheesy
No pain, No gain

Utlogget zooz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: er det normalt?
« #3 : 11. april 2007, 17:20 »
det med å tvinge meg selv til å tenke på noe anna...det virker absolutt ikke, har prøvd^^ å prøve å bli kjent med hun er noe jeg driver på og prøver, men er jo så skjennert atte fy Tongue er ikke så lett^^ men  må nesten prøve å gjøre et førsøk til. men blir litt lei av å være forelska i samme dama i 4 år uten og klare noenting! noe som kanskje er forstårlig...

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: er det normalt?
« #4 : 11. april 2007, 18:57 »
Sjenanse er kjipe ting Tongue
Du får bare prøve å hoppe i det.. Forresten, mange jenter syns sjenerte gutter bare e søtt, så ingenting å være redd for Wink

Personlig har eg vært ganske sjenert, men nå har det hjelpt seg VELDIG, etter diverse morsomheter eg ikkje bør nevne her Wink
Ting som hjelper kan faktisk være å være litt mindre sjenert ellers og, være litt meir frampå generelt.. hiv deg på framføringer på skolen for eksempel, vær en av de som synes heile tia Wink å aldri vær redd for å si meininga di Smiley

Om du syns det vanskelig å snakke med jenta di, så kan fks Msn gjøre ting veldig mye lettere, eller sms Wink Spray hu med komplimenter Tongue Å for faen, vær deg sjøl!



Westside disciple

Utlogget Hugenott

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • Sitt ikke inne når alt håp er ute.
Sv: er det normalt?
« #5 : 11. april 2007, 23:01 »
Enig med H.M, du får bare hoppe i det, vær deg selv å ta sjansen. Det verste som kan skje er at hun ikke har/får de samme følelsene for deg, skikkelig skipt men ikke farlig.

...også må du slutte å si til deg selv at du ikke klarer noenting.....selvoppfyllende profetier vet du! hehe Wink ..du klarer det du vil + en god del mer  Smile
Mitt mål er å tie med tilbakevirkende kraft.

Utlogget Ben Dover

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 337
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 337

Sv: er det normalt?
« #6 : 11. april 2007, 23:09 »
Hvem kan motstå en snill person? Vær snill og ekte, bli kjent! Få henne til å le, da er du godt i gang! Wink
Gutt 1988
Høyde: 199
Vekt 98 kg

ML: in progress...
BP: in progress...
KB: in progress...

Min treningslogg.

Utlogget highalldatyhme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Sv: er det normalt?
« #7 : 12. april 2007, 19:30 »
Jeg foreslår ihvertfall at du unngår å skrive brev til denne damen.. Tongue
"Pour cristal in the blender, make a protein shake" - 50 Cent

Utlogget zooz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: er det normalt?
« #8 : 12. april 2007, 22:56 »
jaja får bare prøve så godt jeg kan jeg da^^ takk for alle svar;) tok litt hintet egentlig Tongue

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: er det normalt?
« #9 : 13. april 2007, 15:10 »
Det e bra Wink lykke til Tongue
Westside disciple

Utlogget Zuul

Sv: er det normalt?
« #10 : 13. april 2007, 15:16 »
så lenge man er avstandsforelska sånn så ser man ikke personen, bare de egenskapene man ønsker. Det blir eit idyllisert drømmebilde av den perfekte damen, og dermed vil forelskelsen lett vedvare.

bare vent til du finner ut at damer er mennesker, akkurat som oss gutter Smiley Da forsvinner ofte sånne drømmer fort.

men det er jo bare en ting å gjøre. bli kjent med henne. Det er ikke så skummelt som du tror, og du har ikke noe å miste

Utlogget Mathew

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 278

Sv: er det normalt?
« #11 : 15. april 2007, 15:48 »
okei står mange kloke ord over her så skal bare si at uansett hva du gjør ikke skrem hu bort med å si "jeg elsker deg over allt på jord med en gang" , gå inn med en innstilling om at dette sikkert ikke går , da virker du ikke desp og du klarer bedre å være deg selv enn om du bare er fokusert på å imponere henne heletia , da bare driter du deg ut og løpet er kjørt...

eks fra min egen erfaring:

fin dame på skolen som jeg ikke klarte å dra øynene fra, hun busta meg jo hele tia i å stirre på henne og jeg virka mildt sagt desp.

så kom ferien og jeg tulla litt med andre jenter å klarte å fokusere på annet enn denne smokin hot babe'n, og ett par uker etter at jeg har oppført meg normalt og hvert meg selv satt jeg å klinte me denna skjønnheten som ikke ville ha no med meg å gjøre når jeg var for "interessert"

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: er det normalt?
« #12 : 09. juni 2007, 17:24 »
har skjedd det samme med meg, møtte ei for 3 år sia, å det var forelskelse ved første blikk. å jeg er fortsatt helt vill etter henne.

Utlogget mmg800

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 91

Sv: er det normalt?
« #13 : 15. juni 2007, 15:35 »
Er du sammen med henne da Klarks?
You can always get stronger.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!