Skrevet av Emne: Takle partnerens tidligere....  (Lest 36121 ganger)

Utlogget Gerry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 312
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 312

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #60 : 12. april 2007, 16:17 »
Damer som har hatt mange sexpartnere er enten glad i sex eller har dårlig sjøltillit.

viss du kommer borti den første typen nyt det. hun har sikkert masse å lære deg! biggrin

viss det er den andre typen så vil du gjøre det værre med å gni det inn eller dumpe dama på grunn av det!

folk som sier dei har feid over dama di slår du i fjeset, om ikkje ønsket resultat repeter!
Once upon a time, a guy asked a girl "Will you marry me?" The girl said, "NO!" And the guy lived happily ever after and went fishing and hunting alot and drank beer whenever he wanted.

THE END

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #61 : 12. april 2007, 16:18 »
Alle tenker ikke som deg vet du. Det er ikke alltid det er bare bare.....og det er sikkert en ganske vesentlig forskjell på gutter og jenters oppfatning av dette også, med tilsvarende avvik på begge sider.

Personlig tror jeg det har med dårlig selvtillitt og lite modenhet å gjøre.. Men nå er jeg verdens mest naive og blåøyde jente og eier ikke sjalusi i forhold...
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #62 : 12. april 2007, 16:21 »
hege, evt nann-rosita, kan du med hånda på hjertet si at hvis du hadde truffeten kar du hadde falt for, så hadde det vært deg revnende likegyldig om han hadde dora, som det heter på fagspråket, halve venninnegjengen din?
det har jeg veeeldig vanskelig for å tro på gitt!

Jeg kan med hånda på hjerte si at jeg aldri har (og bra sikkert aldri heller kommer til) fallt for noen som jeg visste ei venninne hadde vært på i utgangspunktet - der er for mange "fisker i havet" til at jeg hadde giddet å vikle meg inn i noe sånt. - Jeg verdsetter ei venninne langt mere, enn at jeg hadde giddet å lage noe drama pga en gutt (for det er det stor fare for at det ville blitt).

På den måte slipper jeg alt dette... Wink

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #63 : 12. april 2007, 16:22 »
Fordi du ønsker en annen jente??

....
..
.
For hver mann som har sex, gitt at det er hetrosexualitet, inkluderes jo også en kvinne! Så om alle skulle vært "rene" eller hva du nå velger å kalle det ville ingen fått seg noe.. Men det er jo helt klart en fin verden du er ute etter;) Wink Wink (ironi om ingen tok den)

er nok ikke det han mente! det er jo jævlig forskjell på jenter da, noen som er ordentlige og andre som hopper i sengs med alle som prøver seg.. så noen er skitne ja;)

poenget er det at vis jeg møter en ordentlig jente, som ikke har pult rundt på halve byen blir jeg mer glad i henne og det pleier å bli et bra forhold!
men møter jeg en som er billig, bare knuller jeg henne til jeg er lei og dumper henne.... ser bare på henne som et sex leketøy. så her har dere noe å tenke over jenter, fleste gutta jeg kjenner tenker sånn;)

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #64 : 12. april 2007, 16:25 »
Jeg kan med hånda på hjerte si at jeg aldri har (og bra sikkert aldri heller kommer til) fallt for noen som jeg visste ei venninne hadde vært på i utgangspunktet - der er for mange "fisker i havet" til at jeg hadde giddet å vikle meg inn i noe sånt. - Jeg verdsetter ei venninne langt mere, enn at jeg hadde giddet å lage noe drama pga en gutt (for det er det stor fare for at det ville blitt).

På den måte slipper jeg alt dette... Wink

veldig enig.
Og derruten tror jeg jenter er veldig oppegående ang dette tema .. I såfall OM man skulle ha fallt for eksen til venninnen, fra ti år tilbake , så ta man en samtale med henne først..
Men jeg er heldig jeg aldri har samme smak som mine venninner..
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #65 : 12. april 2007, 16:28 »
Nå må jeg ærlig få ha sagt at visse kommentarer i innlegget ditt tyder på at du tror jeg og Hege ha feid hele Norge , Sverige og Finland..

Jeg og Hege ?? hehe.. wott ?

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #66 : 12. april 2007, 16:29 »


men møter jeg en som er billig, bare knuller jeg henne til jeg er lei og dumper henne.... ser bare på henne som et sex leketøy. så her har dere noe å tenke over jenter, fleste gutta jeg kjenner tenker sånn;)

hva beskriver om hun er billig?
At hun er lett å få i køya?
Desverre er det veldig mange menn som utøver bruk å kast av jenter, fordi de mener jenta er billig. Tror heller jenta har ofte vært uheldig i sine valg og ender opp med tosker som bare bruker dem, mens jentene er ute etter kjærlighet..
Ofte bruke usikre jenter sex som et forsøk på å få kjærlighet..
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #67 : 12. april 2007, 16:30 »
Jeg og Hege ?? hehe.. wott ?

ja , les innlegget hans.. Og er jo vi to som har "diskutert "dem mest imot.. Bortsett fra UaC , men han er så pus han .. hehe

Du har vært i finland du også , ikke sant Wink
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #68 : 12. april 2007, 16:31 »
ja , les innlegget hans.. Og er jo vi to som har "diskutert "dem mest imot.. Bortsett fra UaC , men han er så pus han .. hehe
Ok, jeg følte meg bare hverken truffet eller fornærmet.. Wink

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #69 : 12. april 2007, 16:33 »
Ok, jeg følte meg bare hverken truffet eller fornærmet.. Wink

jeg måtte bare kommentere Wink
You know me....
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget såvanskelig!

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #70 : 12. april 2007, 16:35 »
om kjæresten min hadde en vill fortid og hatte hora rundt, så er det ikke dermed sagt at han er en dårlig mann . Har ALDRI brydd meg om hvor mangemne kjærester har ligget med, og jeg mener de ikke har noe med hvem eller hvor mange jeg har ligget med.
Nå må jeg ærlig få ha sagt at visse kommentarer i innlegget ditt tyder på at du tror jeg og Hege ha feid hele Norge , Sverige og Finland..


Jeg dater verdens herligste fyr, og vet han har en veldig VILL fortid , og for å være helt ærlig : Det er meg knekkende likgydlig hvem og hvor mange!
Ang meg selv ; så er jeg verdens største snerpe , og de skal FAEN så mye til før en kar kommer seg under min dyne Wink

hehe,skjønner at det kunne oppfattes slik,og det beklager jeg. men står fortsatt ved mitt,det er ihvertfall inntrykket mitt,uten at jeg skal si at det ikke finns unntak.
må bare legge til at jeg ser ikke ned på de som puler rundt, de må gjerne gjøre det for min del. men det er ikke de beste kjæresteemnene mine.

greit nok om du ikke bryr deg om at mannen din har feid over mange fremmede damer, men som plebz nevner, hun har liggi med noen han kjenner, og det er nok et ekstra hardt slag i trynet for mange gutter. spesielt hvis det er noen man ikke har så mye til overs for.
og som halo sier,syns det virker som du har litt problemer å se ting fra en annen synsvinkel enn din egen.

for noen spiller det en rolle hvor mange sexpartnere en har hatt før, for andre spiller det ingen rolle. bare aksepter at det er sånn, og ikke rakk ned på de med et annet syn enn deg.

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #71 : 12. april 2007, 16:39 »
hva beskriver om hun er billig?
At hun er lett å få i køya?
Desverre er det veldig mange menn som utøver bruk å kast av jenter, fordi de mener jenta er billig. Tror heller jenta har ofte vært uheldig i sine valg og ender opp med tosker som bare bruker dem, mens jentene er ute etter kjærlighet..
Ofte bruke usikre jenter sex som et forsøk på å få kjærlighet..

hun er billig vis hun prøver å ha sex med meg på fest 1. gang vi møtes, eller har hatt veldig mange sex partnere(ny hver mnd)   jeg player også dama om hun bare snakker om eksene sine hele tida.

men ellers er jeg 100% seriøs i forhold, da jeg pleier å møte ordentlige jenter heldigvis:)

Utlogget såvanskelig!

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #72 : 12. april 2007, 16:42 »
veldig enig.
Og derruten tror jeg jenter er veldig oppegående ang dette tema .. I såfall OM man skulle ha fallt for eksen til venninnen, fra ti år tilbake , så ta man en samtale med henne først..
Men jeg er heldig jeg aldri har samme smak som mine venninner..

hvorfor er dere så oppegående ang dette temaet da? fordi dere ikke hadde likt det om fyren hadde liggi med venninnene deres?
snakker ikke om at de har vært sammen,bare at de har hatt et ons eller to. vet du navnene på alle de som alle venninnene dine har liggi med?
og hva om du en dag hadde fåttt greie på at han du dater nå har ligget med 6-7 stk av venninnene dine? er sjelden man vet sånt før man blir ordentlig kjent med folk. de kan f eks ha møttes på byen i syden for alt du vet,og bare hatt et ons.

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #73 : 12. april 2007, 16:42 »
hva beskriver om hun er billig?
At hun er lett å få i køya?
Desverre er det veldig mange menn som utøver bruk å kast av jenter, fordi de mener jenta er billig. Tror heller jenta har ofte vært uheldig i sine valg og ender opp med tosker som bare bruker dem, mens jentene er ute etter kjærlighet..
Ofte bruke usikre jenter sex som et forsøk på å få kjærlighet..


sorry fikk ikke med meg alt du skrev!
men hvorfor bruker usikre jenter sex som et forsøk på å få kjærlighet? skjønner de ikke at de blir lurt da? man får jo helt feil oppfattning av dem... er det en ting jeg absolut ikke bryr meg om er hvor kåte damer er.

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #74 : 12. april 2007, 16:48 »
hvorfor er dere så oppegående ang dette temaet da? fordi dere ikke hadde likt det om fyren hadde liggi med venninnene deres?
snakker ikke om at de har vært sammen,bare at de har hatt et ons eller to. vet du navnene på alle de som alle venninnene dine har liggi med?
og hva om du en dag hadde fåttt greie på at han du dater nå har ligget med 6-7 stk av venninnene dine? er sjelden man vet sånt før man blir ordentlig kjent med folk. de kan f eks ha møttes på byen i syden for alt du vet,og bare hatt et ons.
Vet ikke hvilken verden du lever i, men det ville aldri skjedd i min.

Hehe tror du vi har hatt så mange partnere at vi har kommet helt ut av telling, glemt navn og hele pakka ? du er nå morsom..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!