Skrevet av Emne: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm  (Lest 6302 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« : 13. april 2007, 09:17 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=150263

Hvor lenge skal voldelige muslimer få lov til å gjemme seg bak Koranen sin og herje rundt som det passer seg?

Mennesker som Kadra er VIKTIGE å ha fordi de TØR å si ifra. Merker jeg blir i juling humør av å lese sånt som dette.

Nå må også flere innvandrere snart forstå at det er deres egne landsmenn som fyrer oppunder den økende rasismen i Norge!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Patman

  • Gjest
Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #1 : 13. april 2007, 09:39 »
For å lage en klikkbar link kan du merke URL'en og klikke på jordkloden.

Slik: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=150263

 Smiley

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #2 : 13. april 2007, 09:40 »
8 menn mot ei jente..... sier vel i grunn det meste.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #3 : 13. april 2007, 11:02 »
For å lage en klikkbar link kan du merke URL'en og klikke på jordkloden.

Slik: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=150263

 Smiley

Takker!


8 menn mot ei jente..... sier vel i grunn det meste.

Ja - noe er fundamentalt galt i hjernen til en mann når han blir med flere andre for å banke opp en dame. Vi snakker full frontal lobotomi her.

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #4 : 13. april 2007, 11:36 »
Kjære Gud... Allah.. (hvemsomhelst)

Send dem til mitt fengsel hvis de blir tatt...  Grin

Da skal de få svinekjøtt til hvert måltid.
Og kroppsvisiteres kun av kvinnelige norske blonde betjenter.
Og få misvisende kompasser.
Og så skal jeg få senket taket over toalettene, slik at de ikke greier å stå på ringen og pisse og drite lenger.. For det gjør de faktisk.. de sitter ikke... da balanserer på yttersiden av ringen av en eller annen grunn..

Anyways.. Gud, la de små muslimer komme til meg, og hindre dem ikke, for min celle hører slike til. Smiley

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #5 : 13. april 2007, 12:36 »
Da paven uttalte seg om Islam som voldelig religion, reagerte muslimske overhoder i Somalia med oppfordringer om å drepe kristne. Når en somalisk kvinne i Norge kritiserer Islam for å være kvinnefiendtlig, reagerer somaliske muslimer i Norge med å skambanke nevnte kvinne.

De levner i det minste ingen tvil, det skal de ha ...

andreassk

  • Gjest
Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #6 : 13. april 2007, 12:45 »
Det har vell aldri vært noen tvil om at Islamister er over snittet voldelige? Spørsmålet er vell heller hva vi kan gjøre for å bekjemte denne voldelige kulturen..

 what

Utlogget Nammo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 686
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 686

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #7 : 13. april 2007, 13:12 »
Jeg har forstått det slik at denne religionen mener at de skal "opplyse" de "uvitende" om deres religion, og at det er kun slik det er. Men måten de opplyser på, er gjennom vold, og makt denne veien. Synes det er rart at de mener at det er et positivt møte med religionen, slått ned på Karl Johan og fått skreket etter seg "Allah-o-akbar" og "ps. x religionen eier!". Lurer virkelig på hvem som konverterer etter et slikt møte.

Koranen er vel også tolket på noen måter slik at de troende skal føre hellig krig mot de ikke-troende, og ut av dette får de: "Finn frem hva du kan av C4, pakk det tett inntil deg, på med kjortelen og act cool. Finn deg mest mulig uskyldige / ikke-troende, og skrik at guden din er stor, og deretter, spreng deg til ja, i følge dem selv: paradis der de er omringet av jomfruer (kanskje ikke så lenge).."

Jeg har ingen ting i mot denne religionen, tvert imot. Jeg har ikke lest Koranen, og kommer nok aldri til å gjøre det.. Men men.. Slutter her..

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #8 : 13. april 2007, 13:25 »
Det har vell aldri vært noen tvil om at Islamister er over snittet voldelige? Spørsmålet er vell heller hva vi kan gjøre for å bekjemte denne voldelige kulturen..

 what

Send alle mannlige innslag av denne "kulturen" ut av landet, og la de kvinnene som vil være igjen.

Meget enkelt og effektivt grep, som aldri kommer til å forekomme i Norge.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #9 : 13. april 2007, 14:47 »
Send alle mannlige innslag av denne "kulturen" ut av landet, og la de kvinnene som vil være igjen.

Meget enkelt og effektivt grep, som aldri kommer til å forekomme i Norge.
Signerer den. Sånt kan man jo ikke gjøre, man vil jo ikke være rasist. Du kommer til landet _vårt_ og klarer ikke å oppføre deg? Neivel, pakk sakene dine, du skal ut. Synes aldeles ikke dette er å gå for langt, det er heller ikke rasistisk. Man må da få lov å holde orden i sitt eget land.

Men når man skriver sånn kommer det jo alltid en luring og sier at landet egentlig ikke er vårt, at innvandrerne har like mye rett til å bo her som oss... biggrin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

silentk

  • Gjest
Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #10 : 13. april 2007, 14:51 »
Signerer den. Sånt kan man jo ikke gjøre, man vil jo ikke være rasist. Du kommer til landet _vårt_ og klarer ikke å oppføre deg? Neivel, pakk sakene dine, du skal ut. Synes aldeles ikke dette er å gå for langt, det er heller ikke rasistisk. Man må da få lov å holde orden i sitt eget land.

Men når man skriver sånn kommer det jo alltid en luring og sier at landet egentlig ikke er vårt, at innvandrerne har like mye rett til å bo her som oss... biggrin

 18smileysleep

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #11 : 13. april 2007, 14:53 »
Se på det i enklere former: om du eide ett kjempestort hus hvor du lot flere mennesker fra forskjellige bakgrunner bo - og noen av de til stadighet langde faenskap og bråk og nektet å tilpasse seg logiske og enkle leveregler - ville det ikke vært HELT naturlig å hive de på hue og ræva ut rimelig kjapt?

Uavhengig av nasjonalitet?

De fleste er enige i dette, men allikevel IKKE enige i at vi bør sende voldelige utlendinger ut av Norge. Rart synes nå jeg.

Må jo være bedre for de lovlydige utlendingene som bor i Norge at deres landsmenn som bidrar til økt rasisme og negativ presse ikke lenger får være her?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #13 : 13. april 2007, 14:56 »
Ironisk det med å forsvare Islam mot det religionen blir kritisert for nettop ved å gjøre det og underbygge Kadras påstander. Her er det snakk om en taktisk genistrek, altså.

Edit: Her har warlock vært på ferde igjen, ja ...

"Signerer den. Sånt kan man jo ikke gjøre, man vil jo ikke være rasist."

Du mener, med full alvorlighet, at det grunnet en gjeng idiotiske somalere er en god ide å sende alle med den kulturen ut av landet vårt og la kvinnene som vil bli igjen gjøre det? Hvordan skal vi bevise hvem som hører til denne kulturen? Og skal vi la kvinnene med "denne kulturen" bli igjen? Jeg regner med at du tenker "den kulturen" som konservativ islamisme; hvorfor skal kvinner fra denne kulturen slippe unna?

Hvordan skal det fungere for kvinnene å eventuelt be om å få bli igjen? Tror du ikke fryktelig mange vil bli truet på livet om de blir her uten sine ektemenn?

Har du i det hele tatt tenkt deg om, eller har du i rent raseri signert en idè som ikke tar hensyn til noen aspekter i det hele tatt?

Åh;

"Men når man skriver sånn kommer det jo alltid en luring og sier at landet egentlig ikke er vårt, at innvandrerne har like mye rett til å bo her som oss..."

Stormfront leter etter deg Smiley
Forøvrig vil jeg vite hvem "oss" er og hvem "innvandrerne" er. Snakker vi alle innvandrere, muslimske innvandrere, islamistiske innvandrere ... ?

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #14 : 13. april 2007, 15:12 »
Å sende alle mannlige muslimer ut av landet er vitterlig å gå for langt, jo.

Slå heller nådeløst og hardt ned på gjerningsmennene, og statuér et eksempel som utvetydig signaliserer at slike antidemokratiske holdninger ikke under noen omstendigheter vil bli tolerert.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!