Skrevet av Emne: pulsklokke!!!  (Lest 7487 ganger)

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: pulsklokke!!!
« #15 : 10. mars 2007, 18:55 »
F11 er en fitness klokke, men ut fra kriteriene dine, kan den være ok. Skal du ha en klokke som er spesielt bergenet for løping, er nok RS/S modellene bedre: http://www.pulsklokke.no/modeller/s-serien_loping.html

Kjenner ingen med erfaring fra Sigmaen, så der må nok andre svare.  Smiley

Utlogget NoWaX

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

  • "Summer shape!"
Sv: pulsklokke!!!
« #16 : 11. mars 2007, 01:33 »
La meg si det slik:
Skal du ha en løpe-klokke, og du ser på deg selv som en AKTIV løper, så anbefaler jeg deg å gå for en Polar RS200 SD.

Jeg har en slik selv og er dyrisk fornøyd. Koster skjorta, men du får mye igjen for penga.
Den måler avstand, hastighet, gjennomsnittsfart, toppfart, osv. I tilegg kan du legge dette inn i nedlastbart program der du kan følge meg utviklingen.
Det kjipe er at du må løpe med en sensor på foten. Det ser gjerne litt hig teck ut når du løper og har noen svart blinkende greier nede på foten..

Men uansett, tror jeg du vil bli fornøyd med alle polars modeller for polar er et trygt valg. En liten ulempe med pulsklokke er at du blir veldig avhengi av å løpe etter puls. Så de dagene du virkelig føler er gode løpedager, kan fort ikke bli så gode fordi man henger seg for mye oppi i det og ligge på riktig puls.
Voksende!

Arm nå  : 40,5cm

Utlogget sporty1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 98
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 98

Sv: pulsklokke!!!
« #17 : 11. mars 2007, 14:31 »
ok, er det INGEN som har sigma fit watch her??? Har tenkt litt på og kjøpe Polar RS200!!! Hva mener dere,, jeg har ikke råd til fotsensor,,, skal kanskje kjøpe polar rs200 på sport2you.no for 1.075 kr!!! Hva mener dere?? Jeg synes det er irriterende med brystbelte forresten! finnes det uten eller er det mye bedre med brystbelte??

Utlogget NoWaX

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

  • "Summer shape!"
Sv: pulsklokke!!!
« #18 : 11. mars 2007, 18:38 »

Har ingen erfaringer med sigma, men vurderte det merket også når jeg skulle kjøpe.
1.020,- var ekstremt billig. Jeg betalte nesten 2500 for SD med fotsensor.
Brystbelte blir det veldig vant til og polars brystbelte er veldig behaglig. Når du begynner å svette merker du ikke at det er på kroppen.
Har ikke sett noen pulsklokker uten brystsensor, men eksisterer dem, kan jeg tenke meg at den er ganske dyr!
Voksende!

Arm nå  : 40,5cm

Utlogget sporty1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 98
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 98

Sv: pulsklokke!!!
« #19 : 12. mars 2007, 23:45 »
bør jeg kjøpe sigma fit watch for 675kr fra www.mackinnon.no eller bør ejg kjøpe Polar RS200 fra sport2you.no??   hva mener dere?? jeg trenger hjelp

finnes det noen bedre til en billig penge eller akkuratt disse litt billigere da må dere si ifra!!

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: pulsklokke!!!
« #20 : 13. mars 2007, 10:56 »
Her er en test av bl.a. Sigma Fitwatch, og diverse andre modeller (bl.a. Polar) Kanskje den kan hjelpe deg:

http://www.sykkelmagasinet.no/index.php?p_type=art&read=7019

Utlogget Kungen++

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 154
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 154

  • Trainee
Sv: pulsklokke!!!
« #21 : 20. mai 2007, 12:51 »
La meg si det slik:
Skal du ha en løpe-klokke, og du ser på deg selv som en AKTIV løper, så anbefaler jeg deg å gå for en Polar RS200 SD.

Jeg har en slik selv og er dyrisk fornøyd. Koster skjorta, men du får mye igjen for penga.
Den måler avstand, hastighet, gjennomsnittsfart, toppfart, osv. I tilegg kan du legge dette inn i nedlastbart program der du kan følge meg utviklingen.
Det kjipe er at du må løpe med en sensor på foten. Det ser gjerne litt hig teck ut når du løper og har noen svart blinkende greier nede på foten..

Men uansett, tror jeg du vil bli fornøyd med alle polars modeller for polar er et trygt valg. En liten ulempe med pulsklokke er at du blir veldig avhengi av å løpe etter puls. Så de dagene du virkelig føler er gode løpedager, kan fort ikke bli så gode fordi man henger seg for mye oppi i det og ligge på riktig puls.

Amen, jeg har samme klokka, har jeg hatt i kanskje 1,5 år, og jeg er også stor fornøyd. Er mellom dyr i forhold til de andre polar klokkene, men du får absolutt hva du betaler for.

Poler er super safe. Skjer noen ganger at klokka klikker rett etter du har kjøpt den, gå tilbake til butikken å få en ny. Det skjer bare med klokkene, vet ikke hvorfor.

Pulsklokker er geinalt, det maksimerer effekten av trening fordi du vet akkurat hvor fort du skal løpe. Du kan også programme forskjellige løpeprogrammer, som en intervall økt. Da piper klokka mellom de forskjellige sonene og veldig lett å holde styr på.

Løp og kjøp
"What you have to do is plant your feet, bite down on your mouthpiece and say, 'Let's go.'”

Snart utdannet Treningsinstruktør! Wink

Utlogget sporty1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 98
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 98

Sv: pulsklokke!!!
« #22 : 30. mai 2007, 17:20 »
nå har jeg fått meg RS 200 me kan dere
 gi meg de beste kondisjonsprogramene dere vet om?? så jeg kan legge de innpå pulsklokken?   både intensitet og lengde:)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!