Skrevet av Emne: holdning til boler  (Lest 28204 ganger)

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: holdning til boler
« #75 : 01. juni 2007, 20:23 »
Hvor har jeg skrevet at penis krymper og ballene kan bli helt borte? Det jeg trur er at dere ikke skjønner meg helt:P

Vist dere hadde pratet med meg på tomanns hånd så ville jeg klart å frem bringt det jeg meiner om det bedre, blir bare sur detta.

okey jeg skal skrive at jeg har dysleksi i min avatar eller hva det hetter.

Utlogget ~mAchA~

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 218
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 218

  • OraH!
Sv: holdning til boler
« #76 : 01. juni 2007, 23:59 »
Her har du et godt poeng. :Smiley Du forstår forskjellen eller?

Jeg forsto hva du mente og du forsto sikker hva jeg mente med komentaren =P.
synes bare du var litt vel "syrlig" mot fyren thats all...

(Tidligere Styrkeløfter) Nå glad mosjonist!
Bøy:230 Benk:160 Mark:265
Vekt:rundt 95+
høyde:182

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: holdning til boler
« #77 : 03. juni 2007, 00:11 »
Bare overskriften på denne tråden her viser jo litt om hvordan holdningene er ute blant folk. I gode gamle Norge skal man ikke stikke seg frem, og gjør man det i form av utseende så er det kanskje den verste måten å gjøre det på også. Nå skal det vel sies at den jevne person her inne ikke har det store til overs for metroseksualiteten som rir verden for tiden, så litt toveis er det vel også.

Men det var i grunn bare en liten digresjon og langt fra det egentlige poenget mitt. Det jeg finner morsomt i denne tråden er hvor mange som slenger rundt seg med påstander av både den ene og andre sorten, men som tydeligvis ikke alltid kan være like godt fundamentert i den virkelig verden. Det er kanskje mer tragikomisk enn morsomt at noen snakker om bivirkninger som kviser, uren hud og gyno, men det er litt synd at dette er vel noen av de bivirkningene som absolutt er reversible i alle tilfeller. Dette er kanskje de mest hyppige man kan bli rammet av, men samtidig ufattelig lett å fikse på i etterkant om moder natur ikke gjør jobben selv. En holdning som det viser ingenting annet enn at man ikke helt har fått med seg at man leker med hormoner.

Det er noen få her som nevner at de psykiske bivirkningene er betydelig verre enn de fysiske, og jeg kan i grunn ikke si meg mer enig i det. Ikke bare er de verre, men de er også signifikant mye verre å kontrollere. Nå er det jo ikke slik at jeg fornekter faren for den hyperaggressive misbrukeren av anabole steroider, men den personen lever stort sett i hodet på folk som ikke har opplevd dette på nært hold. Men når følelseslivet ditt bare velter opp i deg og verden blir litt mørkere enn den pleier, særlig sammenlignet med hvor fint du hadde det for 3-4 uker siden når musklene vokste og alt bare var rosenrødt, først da kan vi snakke om at problemene begynner å vise seg.

Svært få har egentlig opplevd gleden det faktisk er å se en sprøytespiss forsvinne inn i sitt eget lår. For noen av oss, i hvert fall for meg, så er akkurat det en glede. En liten rus. Det er ingen smerte der av nålen som bryter huden og fortsetter videre inn. Det er nesten så man vil bruke litt lenger nål for å ha følelsen litt lenger, for akkurat der og da er følelsen bare god. Men dette er gleden med den store baksiden, for det er når man har kommet til det punktet at man virkelig begynner å få et problem og avhengighet strengt tatt har gått videre til enda ett nytt nivå. Man klarer å holde seg unna en stund, men for hvor lenge? Nettopp det er også grunnpilaren i forhold til hvor lett det faktisk er å rammes av de psykiske bivirkningene. Har man så god kontroll at man klarer å si at nok er nok? En gang for holde! ”Jeg vil aldri oppleve denne fremgangen noen gang igjen, men dette er nok.” Personlig tror jeg det er svært få som på forhånd er i stand til å si at: ja, det er jeg i stand til. De av dere som klarer det er sterke, spesielt i hodet, og det kan dere dra nytte av også ellers i livet. Men utover det ser jeg ikke noen grunn til å friste skjebnen allikevel når det kommer til bruk av AAS.

Denne tråden handlet kanskje om holdninger til den jevne ”boler”. Jeg hater i grunn bare uttrykket, men holdningen blant folk flest er nesten utelukkende negativ, hos vanlige folk vel å merke. Om dette er misunnelse over at noen har fått til noe de selv på en måte ser opp til, eller om man bare blir betraktet som en freak, det er ikke jeg i stand til å svare på. Men jeg vet godt hvordan det er når det tiskes og hviskes bak en i matbutikken. Og for å oppleve akkurat det trenger man ikke være spesielt stor heller, men jo større jo verre egentlig. Barn som peker er morsomt, helt til mor oppdager hva den lille holder på med.

Samfunnet i dag er gjennomsyret med at man skal ha holdninger til det meste, og man skal ”go with the flow”. Noen vil antagelig aldri få forståelse med hva og hvorfor vi gjør som vi gjør. Jeg for min del anbefaler heller ingen det samme, snarere tvert i mot. Men jeg vil samtidig benytte muligheten til også advare litt mot faren om å skulle ha meninger om temaer man ikke har kjennskap til eller bare har lest overfladisk om i tabloidpressen. Det er ofte slikt det blir misforståelse og ”bråk” av. Den beste måte å forstå et annet menneske på er å selv ha opplevd noe av det samme.

Godt å se deg tilbake igjen! Smiley Balanserte ord. Smiley Honnør!

Utlogget Liz

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 579
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 579

  • Tough aint enough
Sv: holdning til boler
« #78 : 04. juni 2007, 15:04 »
Det er utrolig mange meninger når det kommer til å putte i seg mannlige kjønnshormoner...  Men kvinner knasker p piller uten at det er noe problem (med bivirkninger ala Jekyl & Hyde).

Folk drikker,røyker og misbruker alle midler som er mulig... hvorfor bry seg så lenge det ikke er en trussel for samfunnet?.

Har mer enn nok med meg selv jeg enn til å bry meg med hva andre gjør  Smile
Høyde: 173 cm
Vekt.. 58-64 kg (off season - 70 kg)

"I never saw a wild thing
sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead from a bough
without ever having felt sorry for itself". 
DH Lawrence

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: holdning til boler
« #79 : 04. juni 2007, 15:13 »
Det er utrolig mange meninger når det kommer til å putte i seg mannlige kjønnshormoner...  Men kvinner knasker p piller uten at det er noe problem (med bivirkninger ala Jekyl & Hyde).

Folk drikker,røyker og misbruker alle midler som er mulig... hvorfor bry seg så lenge det ikke er en trussel for samfunnet?.



Har mer enn nok med meg selv jeg enn til å bry meg med hva andre gjør  Smile

Steroider og holdninger til dette, med en konstruktiv debatt som belyser de rette tingene er meget, meget viktig - både her på TF og i andre fora.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: holdning til boler
« #80 : 04. juni 2007, 15:30 »

Folk drikker,røyker og misbruker alle midler som er mulig... hvorfor bry seg så lenge det ikke er en trussel for samfunnet?.


Mener du at økt inntakt av steroider blant ungdom ikke er et samfunnsproblem ?

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: holdning til boler
« #81 : 04. juni 2007, 15:32 »

Det er noen få her som nevner at de psykiske bivirkningene er betydelig verre enn de fysiske, og jeg kan i grunn ikke si meg mer enig i det. Ikke bare er de verre, men de er også signifikant mye verre å kontrollere.


Meget bra innlegg, og absolutt verdt å få frem!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: holdning til boler
« #82 : 04. juni 2007, 15:36 »
Mener du at økt inntakt av steroider blant ungdom ikke er et samfunnsproblem ?

Poenget er jo ikke om det er et problem eller ikke, men snarere hvor stort problemet er sammenlignet med andre problem samfunnet sliter med. Men må som kjent starte et sted i stedet for å favne alt med en gang.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: holdning til boler
« #83 : 04. juni 2007, 15:45 »
Definér "samfunnsproblem"...

Hvis 100 16-åringer misbruker roids og får forstyrret hormonbalanse, så er det ihvertfall en skummel tendens... men er det et samfunnsproblem? Jeg har vondt for å tro at det fins så mange ungdommer som kurer, men Gudene må vite... Det fins jo ingen skikkelige tall å gå ut ifra heller, det blir bare synsing.

Hvor mange 16-åringer må til før det er et problem pr definisjon?

Hvis vi legger på 10 år... Er det et samfunnsproblem hvis 1000 26-åringer kurer?

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: holdning til boler
« #84 : 04. juni 2007, 16:03 »
Definér "samfunnsproblem"...

Hvis 100 16-åringer misbruker roids og får forstyrret hormonbalanse, så er det ihvertfall en skummel tendens... men er det et samfunnsproblem? Jeg har vondt for å tro at det fins så mange ungdommer som kurer, men Gudene må vite... Det fins jo ingen skikkelige tall å gå ut ifra heller, det blir bare synsing.

Hvor mange 16-åringer må til før det er et problem pr definisjon?

Hvis vi legger på 10 år... Er det et samfunnsproblem hvis 1000 26-åringer kurer?

Med tanke på omfanget av all annen søppel som får penger de ikke skulle hatt, så sier jeg nei. Det er en skam at mitt bidrag til statskassen, skal benyttes for å rette opp i en gjentakende feil en dame gjorde da hun fant ut at de solgte muffins for 6,90 på Meny.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Sv: holdning til boler
« #85 : 04. juni 2007, 16:20 »
Først og fremst, ser expedite er skeptisk til om det er 100 sekstenåringer som boler i Norge. Jeg vil anslå det er mer snakk om 10 000 eller mer utifra hva jeg hører av folk rundt om i landet og ser selv.

Alle boler om dagen, folk kjøper inn bolet før de begynner å trene, sammen med kreatinboksen. Alt er lett tilgjengelig. I aldern 17-21 kjenner jeg flere som boler enn som ikke boler. (altså, har prøvd, brukt eller bruker)

Bryr meg ikke spesielt. Sålenge man tar prøver hos legen avogtil så man veit når man bør roe ned så er det jo ikke noe spesielt problem. Steroider er et fint hjelpemiddel når det brukes av dem som trenger å bruke det. F.eks innen kroppsbygging, fitness, strongman, internasjonal styrkeløft, eller rett og slett folk som vil gjøre noe ekstremt med kroppen sin.

Jeg tror ikke steroider er farlig før jeg ser noen tilfeller hvor ting har gått galt med påvist grunn "steroider" ihvertfall. Jeg kjenner sikkert hundre som bruker, og det verste jeg har hørt klaging om er litt mye hår i hånda når håret skal fikses, og noen betente kviser her og der. Kjenner også et titalls folk som har brukt store doser orale steroider, sammen med alkohol i helgene, hvor leverprøvene var perfekte. Mange som sjekker seg hos legen fordi de blir engstelige av all propagandaen.
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: holdning til boler
« #86 : 04. juni 2007, 22:35 »
MilkyArms: "Store doser orale steroider, og store mengder alkohol = ingen problemer"

Takk for at du opplyser folket! Smiley

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: holdning til boler
« #87 : 04. juni 2007, 22:38 »
Hehe, tror ungdom generelt har nok problemer med bare alkoholkonsumet.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: holdning til boler
« #88 : 04. juni 2007, 23:16 »
Jeg er litt sjokkert, men legger skylden på forskjellige treningsmiljø fra Milky. Smiley

Jeg vet av 18-åringer, og flere som begynte da de var 18... men har enda tilgode å  LEGGE MERKE til 16-åringer som tygger eller trøkker...

Nå trener jeg stort sett på et landsens gym i en liten kommune, eller hos atletklubben i nabokommunen, så vi har kanskje sluppet greit unna de yngste doperne... Samme mangelen på unge dopere på KK også, men det er igjen sikkert miljøavhengig.

Håper sannheten ligger MELLOM det milky og jeg tror. Smiley

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

Sv: holdning til boler
« #89 : 04. juni 2007, 23:38 »
Milky er neppe langt fra sannheten. Sitter med mye av samme inntrykk selv, om en ikke så ille. Nå skal det vel sies at treningsmiljøet milky vanker i må være av de værre også, men at omfanget er stort er det liten tvil om.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!