Skrevet av Emne: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!  (Lest 37692 ganger)

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #15 : 01. juni 2007, 09:04 »
Nekter å være med på at ett prakteksemplar av mannfolk rasen er Vinny Jones.
Clintern kan jeg være med på!

Ellers er jeg enig i mye her, får fnatt av sånn myke fjompenisser.

Ok, Vinnie Jones er kanskje litt for mye testosteron samlet i en og samme mann, men ingen kan beskylde mannen for å være en myk "metromann". Skjønt, hvis man slår opp på ordet "barsk" og "mann" i ordboka vil man finne "Clint Eastwood" som eksempel. Slår man derimot opp på "kryssning mellom mann og kvinne" vil man kunne se navnet til mange fotballspillere og skuespillere.

:Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #16 : 01. juni 2007, 09:19 »
Vinnie Jones er da helt genial.

En skikkelig kar, var tøff på banen, av banen og på TV.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget buildern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 168
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 168

  • No pain, no gain
Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #17 : 01. juni 2007, 09:46 »
For en genial tråd! haha! Menn skal være som mike tyson. Hissig, kunne å sloss og være jævlig glad i kvinnfolk. Dette symboliserer et høyt testosteron nivå spør du meg...

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #18 : 01. juni 2007, 10:30 »
Som Mike Tyson, uten snev av hjernekapasitet?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #19 : 01. juni 2007, 11:55 »
Som Mike Tyson, uten snev av hjernekapasitet?

Egentlig er Lennox Lewis et bedre eksempel i så måte... Han har såpass mye vett i skallen at han vet å legge av litt penger slik at han ikke gikk rett på ræva etter at karrieren var over. Dessuten, han er jo temmelig bøs i utgangspunktet - svær og hardtslående.


Her poserer han jammen med sammen med Vinnie Jones også! Grin


Og her i 2002 og hvor han gruser en viss Tyson...

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget s032050

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #20 : 01. juni 2007, 12:15 »
Takk for at det enda finnes noen med vett i skallen! Jeg går på NHH og trener på studentsenteret like ved. Vil påstå at det er klar overvekt av langhåra, brunkrembrukende tørklehau (LES: Pannebånd, gjerne rosa) blandt "gutta" som jeg ser til vanlig. JEG BLIR KVALM!!! ARGH.. Det værste er jo at tøsene også ser ut til å foretrekke disse.. jo mer homo, jo mer tiltrekkende virker det som..

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #21 : 01. juni 2007, 12:18 »
NHH? Er vel ikke det man først forbinder med testosteron og maskulinitet.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #22 : 01. juni 2007, 12:26 »
Å fydda, ikke mye politisk korrekt det der.. Wink Menneh... Miljø eller medfødt?

Selvfølgelig miljø. Tenk på kulturene som ekstisterte før. Krigerne mener jeg. Virkelige menn. Ikke som cafe-generasjonen i dag. Kaffe moccachino-homoer.

Hardt arbeid gir træl. Træl i trynet og arr på pungen viser at du er mann!
Er du mann skal du få dåse. Damer som ikke tenner på menn er lesber.
End of story!

Nå snakker vi. Harde slag mot kinn. Det gir manndom. Filleristing! Skriking. Mot og ære. Ikke mote og kaffe mocha. Stå på egne ben! Hjelpe bestemødre over gater, men skrike høyt etterpå! HØYT! Og så feie over tre damer etterpå. Samtidig!

Takk for at det enda finnes noen med vett i skallen! Jeg går på NHH og trener på studentsenteret like ved. Vil påstå at det er klar overvekt av langhåra, brunkrembrukende tørklehau (LES: Pannebånd, gjerne rosa) blandt "gutta" som jeg ser til vanlig. JEG BLIR KVALM!!! ARGH.. Det værste er jo at tøsene også ser ut til å foretrekke disse.. jo mer homo, jo mer tiltrekkende virker det som..

ARGH!! Jeg går på BI. NAKKESKUDD! Bare homoer her. Og meg og noen andre menn. Vi prøver ihvertfall. Vi trener og roper. Roper høyt! Gråter ikke over sår. Står opp tidlig for å holde kroppen i form før skolen begynner. Spiser mat som faller ned på gulvet. Går ikke på kino og ser grinefilmer. Det er forbeholdt kvinnfolk. Og homoer. Brokeback Mountain homoer.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #23 : 01. juni 2007, 12:42 »
Jeg må få si jeg syns emo-gutter også er en merkelig gjeng med pysegutter. Hva er det for tull å grine og sutre over alt og alle? Man får ikke dame av å sippe... Skjerpings!


Et typisk eksemplar av arten. Kul beltespenne og svettebånd, det skal han ha... Eller er det hun? Faen vet...


Jeg vet heller ikke om dette er en gutt eller ei jente...

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget stianb.88

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 672
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 672

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #24 : 01. juni 2007, 12:58 »
Hater tåpelig emo suckers, brenn...

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #25 : 01. juni 2007, 13:08 »
Personen på det nederste bildet har ingen antydning til pupp. Ein kan difor gå utifrå at det er ein gut med svært lite innhald av testosteron.

Etter det eg har sett av by, så er det svært få som er eit blivande sted for tida. Eg kjem forhåpentlegvis til å ende mine gamle dager på landet, med skogsarbeid og jernløfting når den tid kjem.
(Og eg hadde ikkje begynt i første klasse før eg fekk mi første øks)
Eg synest rett og slett synd på alle metroseksuelle utspring som popper fram over alt. Og som aldri har følt gleda av hardt skogsarbeid, kjent dufta av fuktig granskog, for så og settje seg ned i lynga og nyte nista med krystallklart kjeldevatn.
Det er DET som er livet Wink


Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #26 : 01. juni 2007, 13:22 »
Selvfølgelig miljø. Tenk på kulturene som ekstisterte før. Krigerne mener jeg. Virkelige menn. Ikke som cafe-generasjonen i dag. Kaffe moccachino-homoer.


Man skal ikke mer enn èn generasjon tilbake i tid for å se store forskjeller.
Husk at idealsamfunnet, dvs. 50-tallet, ikke er så fryktelig langt tilbake i tid (men dessverre uendelig langt tilbake i tid samfunnsmessig).

Sitat
Nå snakker vi. Harde slag mot kinn. Det gir manndom. Filleristing! Skriking. Mot og ære. Ikke mote og kaffe mocha. Stå på egne ben! Hjelpe bestemødre over gater, men skrike høyt etterpå! HØYT! Og så feie over tre damer etterpå. Samtidig!

DAMN STRAIGHT! PRYL OG SKALLEBANK!!!

Sitat
ARGH!! Jeg går på BI. NAKKESKUDD! Bare homoer her. Og meg og noen andre menn. Vi prøver ihvertfall. Vi trener og roper. Roper høyt! Gråter ikke over sår. Står opp tidlig for å holde kroppen i form før skolen begynner. Spiser mat som faller ned på gulvet. Går ikke på kino og ser grinefilmer. Det er forbeholdt kvinnfolk. Og homoer. Brokeback Mountain homoer.

BI virker helt for jævlig. Skal ikke påstå at macho-faktoren er så fordømt høy på juridisk fakultet heller, men nå er jeg tross alt ferdig.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #27 : 01. juni 2007, 13:25 »
Nå er det viktig for oss som bor i tigerstaden å presisere at det er en enorm forskjell på øst og vest her i byen!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #28 : 01. juni 2007, 13:40 »
Bor du på østkanten altså halo ?? :Smiley

Uansett; ta turen til matematisk fakultet. Det man finner av "menn" der plages i hvert fall ikke nevneverdig av rosa pannebånd og sminke. Et par av gutta kunne sikkert hvert bedre med hygienen - men skit au. Det kan legges til at det som finnes av jenter der oppe, det ..... "jenter og jenter", de har nå pupper de fleste av de, men det stopper kanskje der også. Jeg mistenker matematisk institutt for å være et vrengebilde av BI på mange områder. Det er ikke enorm forskjell på gutter og jenter egentlig, men de samles på det motsatte ytterpunkt i forhold til BI; de fleste av de

Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #29 : 01. juni 2007, 14:07 »
Nå er det viktig for oss som bor i tigerstaden å presisere at det er en enorm forskjell på øst og vest her i byen!

Dette gjelder kvaliteten på kvinnfolkene og!
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!