Skrevet av Emne: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!  (Lest 37549 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #165 : 03. juni 2007, 04:09 »
Jeg hogg mitt første tre når jeg var 10 år gammel. Ganske stort tre, faktisk, med øks, må vite! Var fordi jeg ville se det falle... biggrin Men nå er jo fattern mannen over menn da, smitta vel over på meg, regner jeg med! Fattern = motorsag, Valmet, spillolje & snekkering.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #166 : 03. juni 2007, 09:51 »
Eneste jeg mangler er dette med å feie over kvinnfolk i ny og ne, det gjør jeg nemlig ikke...... (hehehehe Grin)

Som gutta på tøyen sier; RESPEKT, hvis du oppfyller det siste punktet.

Ellers kunne guter lært en ting eller tre av deg.

forøvrig gjorde jeg mitt for menn idag, da jeg gikk opp et helvetes bratt fjell, og knakk ned et stort jævli tre på veien opp.

Veldig bra. Men ikke gi deg der. Spis rått kjøtt! 4 kilo!
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #167 : 03. juni 2007, 18:31 »
Håndtrykket er viktig! Er man mann skal man ta i litt. Blir smått irritert av å hilse på "menn" som er like slappe av gele når man håndhilser. Får inntrykk av at de er tilsvarende ellers også - slappe folk uten ryggrad og holdning.

Absolutt! Om eg helser på ein kar, og handtrykket er som ei skrustikke. Då tenkjer eg automatisk MANN!
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Liz

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 579
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 579

  • Tough aint enough
Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #168 : 03. juni 2007, 20:47 »
Menn skal være menn!!!  Smile
De skal være macho-se ut som Arnold Schwarzenegger,dra på fisketur,jakt og mekke bil.. Og være "myke" menn når de kommer hjem.. iallefall av og til  Grin

Min helt - Hercules  Tongue
Men så var det jo sånn da-han er fiksjon  Undecided

søren heller  Azn
Høyde: 173 cm
Vekt.. 58-64 kg (off season - 70 kg)

"I never saw a wild thing
sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead from a bough
without ever having felt sorry for itself". 
DH Lawrence

Utlogget J-man87

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #169 : 07. juni 2007, 01:35 »
For det første vil jeg bare si at Varg har noen sykt lugne bidrag til denne diskusjonen Grin you speak the truth man!

Men når jeg leste litt om denne nedgangen i testosteronnivået og med tanke på at det er avgjørende for våre mannlige trekk og karakteristikker, deriblant "normal seksualfunksjon og ereksjon" som sagt i linken på begynnelsen av tråden, tenkte jeg brått på filmen Children of Men (http://www.filmweb.no/dvdkjop/index.jsp?id=20008592).

Asså kan worst case scenario bli at køllene våres går til helvette til slutt og menneskeheten er fucked?  Huh antagelig ikke, men om det skjer håper jeg at jeg er seks fot under og slipper å få med meg begynnelsen på noe slikt...
Benk: 105kg.
Knebøy: 140kg.
Markløft: 182,5kg. 190kg m/reimer

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #170 : 24. juni 2007, 20:52 »
Hvorfor respekt VargThor? Hvis du finner kvinner med maskuline trekk tiltrekkende(som du muligens presiserte med respekt?), så er det vel ingenting galt med bygdemannen?

Nei kvinner skal være feminine, faen heller om jeg vil feie over en maskulin kvinne. Jeg kommer fra en familie med maskuline menn.... Var ikke så lenge sia fattern spiste fra søppelkassa....

Min barndomsdrøm har vært å drepe rassehøl. Helt siden jeg var liten gutt har jeg hatt lyst til å bli med i fremmedlegionæren eller bli yrkesmilitær.
Jeg vil heller dø med 5 kuler i brystet og vite at jeg har drept 2 eller 3 rassehøl, enn å sitte på et jævla kontor resten av livet.

Bedre å tåle litt smerte enn å arbeide med sminkehomoer hele dagen. Starter å bli ganske få menn igjen ja Sad


Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #171 : 24. juni 2007, 21:10 »
Nei kvinner skal være feminine, faen heller om jeg vil feie over en maskulin kvinne. Jeg kommer fra en familie med maskuline menn.... Var ikke så lenge sia fattern spiste fra søppelkassa....

Min barndomsdrøm har vært å drepe rassehøl. Helt siden jeg var liten gutt har jeg hatt lyst til å bli med i fremmedlegionæren eller bli yrkesmilitær.
Jeg vil heller dø med 5 kuler i brystet og vite at jeg har drept 2 eller 3 rassehøl, enn å sitte på et jævla kontor resten av livet.

Bedre å tåle litt smerte enn å arbeide med sminkehomoer hele dagen. Starter å bli ganske få menn igjen ja Sad

Hva kvalifiserer deg til å uttale deg om menn? Du har vel ikke fått hår på tissen en gang... Prøver å virke kul bare fordi du trener og "vil heller dø med 5 kuler i brystet og vite at jeg har drept 2 eller 3 rassehøl, enn å sitte på et jævla kontor resten av livet.". Voks opp, få deg litt livserfaring og finn ut hva du vil isteden for å leke rambo på nettet.  Wink

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #172 : 24. juni 2007, 21:15 »
Hva kvalifiserer deg til å uttale deg om menn? Du har vel ikke fått hår på tissen en gang... Prøver å virke kul bare fordi du trener og "vil heller dø med 5 kuler i brystet og vite at jeg har drept 2 eller 3 rassehøl, enn å sitte på et jævla kontor resten av livet.". Voks opp, få deg litt livserfaring og finn ut hva du vil isteden for å leke rambo på nettet.  Wink

Ser ikke det helt kule med å være yrkesmilitær? Jeg liker ikke andre mennesker, så jeg har da ingen problemer med å skade dem. Så hvorfor skulle jeg ikke brukt min beste kvalitet til fordel for menneskeheten?

En venn fortalte meg on en som ville ha en utfordring, og han begynte i fremmedlegionæren. Han angret ikke, og syntes at det var vel verdt det. Han var også den eneste der som ikke lærte å prate fransk xD

Jeg hakke lyst til å gjøre en dritt med livet, og det har jeg heller aldri hatt, så ikke diss mine visjoner Wink

*Jeg hadde "hår på tissen" allerede når jeg var 10, lenge før du sannsynligvis fikk, så ikke prat Tongue Og hvis du lurer på hva det er som gir meg rett til å uttale meg som en mann: Jeg kler meg ikke som en homo eller soss, og gymlærern mener seriøst at jeg bruker anabole steroider. Han har kalt meg inn til samtale for å prate om det.....


Utlogget ---

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #173 : 24. juni 2007, 21:19 »
Kan ikke folk bare være seg selv?

Jeg prøver ikke, og har ingen behov for å være hverken macho eller femi.

Menn er ikke det de engang var? Hvem er egentlig det de en gang var?

Håper noen forstår meg. Takk.

Mvh. Cæsar

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #174 : 24. juni 2007, 21:28 »
Ser ikke det helt kule med å være yrkesmilitær? Jeg liker ikke andre mennesker, så jeg har da ingen problemer med å skade dem. Så hvorfor skulle jeg ikke brukt min beste kvalitet til fordel for menneskeheten?

En venn fortalte meg on en som ville ha en utfordring, og han begynte i fremmedlegionæren. Han angret ikke, og syntes at det var vel verdt det. Han var også den eneste der som ikke lærte å prate fransk xD

Jeg hakke lyst til å gjøre en dritt med livet, og det har jeg heller aldri hatt, så ikke diss mine visjoner Wink

*Jeg hadde "hår på tissen" allerede når jeg var 10, lenge før du sannsynligvis fikk, så ikke prat Tongue Og hvis du lurer på hva det er som gir meg rett til å uttale meg som en mann: Jeg kler meg ikke som en homo eller soss, og gymlærern mener seriøst at jeg bruker anabole steroider. Han har kalt meg inn til samtale for å prate om det.....

Jada jada, du er en lean mean killing machine, du går nok bare rundt i gasp bukser og singlet. Gymlæreren din tror du boler siden du har hatt hår på tissen siden du var 10år. Og fremmedlegionen er best. Har forstått hvordan det ligger ann. Men hvor gammel er du?

Utlogget bonaqua

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 891

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #175 : 24. juni 2007, 21:29 »
FJÅRTÆÆN!
Støttes av Lånekassen

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #176 : 24. juni 2007, 21:32 »
16 iht til loggen hans.

Men hvorfor har læreren din kalt deg inn. Er vel ikke noe han har noe med i det hele tatt , spør du meg.

Dog , har kanskje vurdert å kalle inn sosiallære om det er samme måte du oppfører deg på i utenfor forumet, som her inne.
Slike "megatøffeitrynetutsagn og skal drepe en drittsekk...blabla" vitner dog enten om alvorlige sosiale problemer, eller en guttunge som har sett for mange filmer ...

Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #177 : 24. juni 2007, 21:33 »
 rofl

Veldig morsomt hvordan det liker ann!

Hvis man har lyst til å drepe fra man var liten, så ville man blitt ansett som mann i bla. vikingtiden og i "Sparta". I dagens samfunn, så er dette derimot en idiotisk urrealistisk fjortisstanke, som bare idioter tenker.

På med båndet Oddvar, lah papz casher inn bling bling"! Og hvis tøde lyktestolpe blinger min bling bling, så kommer papz sitt polske byggefirma for å blasta den!111

Og det er helt feil Nann-Rosita, det vitner mer om å være en sosiopat!

For å sette noe annet i dagens lys, så var det en god andel kvinner som drømte om å bli voldtatt i en test som jeg ikke så for så lenge sia. Regner med de fleste har hørt om det, så gidder ikke å oppgi kilder. Igjen så er dette HELT normalt og godtatt i dagens samfunn.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #178 : 24. juni 2007, 21:35 »
rofl

Veldig morsomt hvordan det liker ann!

Hvis man har lyst til å drepe fra man var liten, så ville man blitt ansett som mann i bla. vikingtiden og i "Sparta". I dagens samfunn, så er dette derimot en idiotisk urrealistisk fjortisstanke, som bare fjortiss-idioter tenker.

På med båndet Oddvar, lah papz casher inn bling bling"! Og hvis tøde lyktestolpe blinger min bling bling, så kommer papz sitt polske byggefirma for å blasta den!111

Og det er helt feil Nann-Rosita, det vitner mer om å være en sosiopat!

Det vitner om at duhar alvorlige personlighetsforstyrrelser om du har ønsket å drepe siden du var liten..
Herregud. dette er jo ren skjær galskap.
Man går ikke rundt å ØNSKER å drepe fra man er små , eller stor for den del..

Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #179 : 24. juni 2007, 21:40 »
Tror en psykolog vil passe bedre for deg enn militæret...
Dem deler ikke ut våpen til personer som er åpenbart mentalt ustabile.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!