Skrevet av Emne: Cycling keto diett erfaringer  (Lest 3813 ganger)

Utlogget lillekristian

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 181
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 181

Cycling keto diett erfaringer
« : 18. juni 2007, 10:58 »
Fra februar til midten av mai gikk jeg på rimelig streng CKD (Cycling Ketogenic Diet - mye fett, lite carbs, bortsett fra stort glass juice etter hver trening og 1 carb-dag i uka.)

Div andre faktorer: Spiste 5 måltider om dagen. Ventet med frokost til jeg hadde lyst på mat i 10-11-tida. 4 kopper kaffe hver formiddag. Solarium 2x15min pr uke. Alkohol (sprit) kun annenhver helg. Korte (30 min) intense treningsøkter 2 ganger i uka. Spaserer ca 1 time på hverdager (til/fra jobb). ZMA hver kveld og Creatin før og etter trening.

Resultat: 96kg - 89kg. Litt økt styrke. Masse energi og fin form gjennom hele perioden. Ingen tegn til slapphet, magetrøbbel, småskader/smerter i kroppen eller andre diett-symptomer.

Konklusjon: Følte egentlig aldri at jeg gikk på diett siden jeg aldri var sulten eller slapp. Følte aldri carb-suget jeg følte da jeg gikk på ren lav-carbo i forfjor. Anbefaler dette på det varmeste til alle som tåler å ete hovedsakentlig flesk, kjøtt, ost etc.. finnes egne nett-fora for denne diett-typen. (google it)

Utlogget lillekristian

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 181
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 181

Sv: Cycling keto diett erfaringer
« #1 : 19. juli 2007, 12:35 »
Yep, gutta med PEIL kjører cycling keto:

http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=137


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!