Skrevet av Emne: Noen ubrukelige Bærums-ungdommer! (ny tittel grunnet generalisering...)  (Lest 4849 ganger)

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070713/NYHET/707130013/1093/_

For en alldeles latterlig ting å gjøre! Visse burde hatt juling og en kraftig korreks for slik oppførsel. Det virker rett og slett ikke som de har grep om virkeligheten i det hele tatt, men tror verden er en rosa boble hvor de kan kjøre cabrioleten sin, og se ekle ut i rosa piqué-skjorte og pannebånd.

Jeg må jobbe en uke i den sommerjobben jeg har pr dags dato for å kunne finansiere en slik bot, men for disse få betyr tydeligvis ikke 4000kr noe særlig. Det er dog respektløst å oppføre seg slik da det faktisk finnes mennesker som jobber og sliter for å tjene til livets opphold, og som ikke verken vil eller kan tillate seg å oppføre seg slik.

Skjerpings!  Angry

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

Sv: Ubrukelig Bærums-ungdom!
« #1 : 13. juli 2007, 17:58 »
Dette er desverre også igjen et mindretall av ungdom som syntes dette er moro, og faktisk har det slik som disse folkene. Nå forstår jeg det slik "bærums-ungdom" er et fellesbegrep på en sønn eller datter av velstående/rike foreldre.

Skal hilse og si jeg har både velstående foreldre, bodd i asker, stavanger og oslo vest, og har enda ikke råd til å betale en bot på 4000 spenn, og jeg hadde fått langt mindre penger av gamlingene hadde jeg _prøvd_ meg på noe så dumt :p At en har foreldre med penger, betyr ikke automatisk en får alt, eller det renner penger ned på avkommet. Tongue


Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Ubrukelig Bærums-ungdom!
« #2 : 13. juli 2007, 18:02 »
Dette er desverre også igjen et mindretall av ungdom som syntes dette er moro, og faktisk har det slik som disse folkene. Nå forstår jeg det slik "bærums-ungdom" er et fellesbegrep på en sønn eller datter av velstående/rike foreldre.

Skal hilse og si jeg har både velstående foreldre, bodd i asker, stavanger og oslo vest, og har enda ikke råd til å betale en bot på 4000 spenn, og jeg hadde fått langt mindre penger av gamlingene hadde jeg _prøvd_ meg på noe så dumt :p At en har foreldre med penger, betyr ikke automatisk en får alt, eller det renner penger ned på avkommet. Tongue



Først av alt vil jeg bemerke at jeg skrev "visse", og at jeg dermed ikke generaliserte i for stor grad. Ellers stod det faktisk "Bærums ungdom" i artikkelen, så jeg tok meg den frihet å quote litt. Smiley

Ellers har jeg naturligvis forståelse for at ikke alle oppfører seg som idioter selv om foreldrene er rike nok til å betale det ene eller andre. Mange vokser opp som selvstendige personer med de moralske og etiske verdier mennesker bør ha. Dette er bare de ubrukelige som vi ikke har nevneverdig behov for som blir nevnt her.

Heldigvis.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: Ubrukelig Bærums-ungdom!
« #3 : 13. juli 2007, 20:26 »
"Det offentlige toalettet ved Blindtarmen er gratis."  Huh
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Ubrukelig Bærums-ungdom!
« #4 : 13. juli 2007, 20:38 »
"Det offentlige toalettet ved Blindtarmen er gratis."  Huh

De det gjelder har tydeligvis ikke ordet gratis integrert i sitt vokabular. Ting skal på død og liv koste penger - jo mer, jo bedre. Man må jo vise til sitt enorme pengeforbruk da alle vet at det gir status...

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Ubrukelig Bærums-ungdom!
« #5 : 13. juli 2007, 20:58 »
...mens resten av landets (hardtarbeidende) befolkning ler så de griner av denne ene promillen som utgjør Bærums-tullinger. Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget superduper

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 538
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 538

  • mja
Sv: Ubrukelig Bærums-ungdom!
« #6 : 13. juli 2007, 21:10 »
Ja det er bra at du er perfekt Gundersen.. =)

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Ubrukelig Bærums-ungdom!
« #7 : 13. juli 2007, 23:09 »
*kremt *janteloven*kremt*

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
Sv: Ubrukelig Bærums-ungdom!
« #8 : 13. juli 2007, 23:41 »
hva har janteloven med innleggene her å gjøre? Noen her som er paranoide ovenfor slikt, siden det sutres om jantelov og misunnelse i annethvert innlegg man leser på TF...

hvis jeg hadde vært politimann og stått der og skrevet ut en bot til en fyr fordi han pissa på plenen, og kompisen hans begynte å pisse for å få bot\håne, så hadde jeg blitt så forbanna at jeg vet ikke hva jeg hadde gjort.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: Ubrukelig Bærums-ungdom!
« #9 : 14. juli 2007, 08:51 »
Det er godt at rekrutteringen til den heller suspekte delen av tysk filmindustri er god. Å få "det" til under omstendigheter der andre ser på er ikke alltid like lett. Bra de kan brukes til noe inntektsbringende arbeid.  Tongue

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Ubrukelig Bærums-ungdom!
« #10 : 14. juli 2007, 11:03 »
...mens resten av landets (hardtarbeidende) befolkning ler så de griner av denne ene promillen som utgjør Bærums-tullinger. Smiley

Ja, heldigvis. Smiley

Ja det er bra at du er perfekt Gundersen.. =)

Perfekt? Jeg er absolutt ikke perfekt! Dette har ingenting med perfekt å gjøre! Jeg har da, som alle andre, mine svin på skogen, men du vil ikke se med urinere foran en offentlige tjenestemann, og håne ham. Hvis du har lest artikkelen vil du se at folk faktisk urinerer på gata for å få en bot. Det er faktisk status å kaste 4000kr ut av vinduet for å kunne henge en bot på vegge hjemme. Syns du det er kult?
(Nb! Har du lest artikkelen?)

*kremt *janteloven*kremt*

Jantelov? Hvor? Tror du jeg er misunnelig fordi noen har råd til å kaste 4000 rett ut av vinduet? Ja, jeg er student og trenger de pengene jeg kan få, men det er snakk om å oppføre seg som er saken. Jeg tror neppe du har lest artikkelen, langt mindre forstått hva den inneholder. Janteloven er helt ubetydelig i denne saken, men handler mer om at noen ikke har begrep om folkeskikk. Man bør oppføre seg som vanlige mennesker selv om man har mer penger enn gjennomsnittet.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget bjarnebanan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 648
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 648

Sv: Ubrukelig Bærums-ungdom!
« #11 : 14. juli 2007, 14:07 »
Takk til superduper og spirrevipp for idiotiske innlegg.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Ubrukelig Bærums-ungdom!
« #12 : 14. juli 2007, 14:33 »
Jeg så helst at militærtjenesten var forbeholdt slike bortskjemte klysefrø. Det er disse som virkelig kunne ha godt av den.

Utlogget nWe

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 544
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 544

  • I'll be back!
Sv: Ubrukelig Bærums-ungdom!
« #13 : 14. juli 2007, 16:55 »
Sitat
Ungdommer fra Bærum synes det er kult å få bot for å tisse i Kragerøs gater
Haha, måtte bare le rofl

Utlogget hobbit

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 302
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 302

Sv: Ubrukelig Bærums-ungdom!
« #14 : 14. juli 2007, 17:43 »
litt off topic

men eg tox taxi til bergen sentrum, og hadde med oss noen tomme øl flasker,  som vi ikke ville ligge igjen i taxien, så vi tenkte at vi skulle kaste de. så går vi utav taxien, sitter får en av kompisene mine til å holde flaskene mens eg tar på meg jakka,  pga den høy luft fuktigheten vi har i bergen Tongue  og da kommer en maja bil og ut stormer det fire idioter og begynner å true oss og la ene kompisen i bakke for at han holdt 3-4 øl flasker som var tomme og vi skulle kaste.. og så når de skjønnte at vi ikke hadde gjort noe galt, så de at vi skulle passe oss frem over, for no viste de hvem vi var. politiet i bergen er ute etter å ta folk, ikke for å passe på og gjøre bergen en bedre plass. det er sanne ting som gjør at folk får dårlig syns på politiet!!!  de er spesielt uter etter unge mennesker, det mener eg etter egene erfaringer!

men det var offtopic, back to topcik, bærmun gutta ( og jentene ) er noen bortskjemte unger me alt for mye penger. det er gale at folk urinerer ute bare for å få en dum bot som de kan henge på vegge, og som de kan vise til de kjøpte kompisene sine for å få høyere status!


men ellers den glade hobbit Wink
tren hardt!
 går du i motbakke, går du oppover!
  tren hardere!
   søv, spis og TREN.
    kardio til det svir i lungene Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!