Skrevet av Emne: :(:(:(:( hva er meningen?  (Lest 13978 ganger)

Utlogget Mr.offseason

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

Sv: 270 i mark:) s.3
« #60 : 25. april 2008, 09:14 »
Grei styrke det her Wink
Tusen takk:D

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: 270 i mark:) s.3
« #61 : 26. april 2008, 16:00 »
50 kg på dagsform...? Når du er oppe i såpass tunge vekter..? Sykt varierende form du må ha da... biggrin

Har _sykt_ vanskelig for å tro at du er ren, men det har i grunnen null betydning. Du har hatt en fremgang man sjelden ser maken til, og det er særdeles imponerende, dop eller ikke dop.

Who gives a shit om en person trøkker uansett? Jeg er såpass liberal at jeg sier at man bare må gjøre som man føler for på det området og, så lenge man ikke deltar i organisert idrett... Smiley Jeg mener, det er ok å røyke og drekka, men bygge muskler er ikke greit? Tongue Spar meg.

Hva du enn gjør, fortsett med det. Fortsetter du sånn blir du svær som et hus.

Mr.Offseason er ren og sterk som faen. Jeg kan gå god for alt han har sagt og gjort. Så trenger dere ikke å tenke på det lenger.. Wink Han har forøvrig alltid vært genetisk sterk, spesielt i benkpress, og jeg blir ikke sjokkert over noen av tallene han kommer med til tider, selv om det er veldig imponerende. Smiley

Klarer både tenke å få i meg kalorier jeg, skal derimot mangle mangen kalorier hos meg for å ha så dårlig(i forhold til det jeg løfter) dagsform

Hvor mange kalorier skal det til for at du klarer å skrive en ordentlig setning da? Grin
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: 270 i mark:) s.3
« #62 : 27. april 2008, 03:47 »


Hvor mange kalorier skal det til for at du klarer å skrive en ordentlig setning da? Grin

Hva var problemet med setningen?

Lykke til med treningen Mr.Offseason, tror du vil nå langt med den farten du har.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: 270 i mark:) s.3
« #63 : 27. april 2008, 05:18 »
Snart på tide med noen nye bilder, er jo tross alt en bildetråd. Må se rimelig svær ut på 130kg, var jo imponerende fysikk på 108kg kroppsvekt.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Mr.offseason

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

Sv: 270 i mark:) s.3
« #64 : 27. april 2008, 09:47 »
Mr.Offseason er ren og sterk som faen. Jeg kan gå god for alt han har sagt og gjort. Så trenger dere ikke å tenke på det lenger.. Wink Han har forøvrig alltid vært genetisk sterk, spesielt i benkpress, og jeg blir ikke sjokkert over noen av tallene han kommer med til tider, selv om det er veldig imponerende. Smiley

Hvor mange kalorier skal det til for at du klarer å skrive en ordentlig setning da? Grin

Smiley

Utlogget Mr.offseason

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

Sv: 270 i mark:) s.3
« #65 : 27. april 2008, 09:48 »
Hva var problemet med setningen?

Lykke til med treningen Mr.Offseason, tror du vil nå langt med den farten du har.
takk:)

Utlogget Mr.offseason

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

:(:(:(:( hva er meningen?
« #66 : 29. juni 2009, 19:44 »
Jeg er ikke glad i å klage... men nå er det nok:( trenger sympati:P

jeg startet å trene som 17åring, tok ikke lange tiden... jeg fikk skulderen ut av ledd.. kunne ikke trene på lenge... ikke akkurat en pangstart... når jeg var på diett ett og ett halvt år senere etter å ha bygd en del,lekesloss jeg med en kamerat og ett bein i hånda sto opp... måtte operere. tok lang tid før jeg kunne trene igjen... et halvt år senere måtte jeg operere skulderen... legene på sykehuset mente jeg måtte det.. for har fått skulderen ut av ledd før jeg begynte å trene også.. det tok laaaang tid før jeg kunne trene ordentlig igjen. ett år faktisk... endelig var det min tur til å bli stor og sterk... ble jo det... men fikk vondt i brystfestet for ett år siden... så har ikke trent tung benk siden da. nå har jeg vært på off i ca 2år... begynte på diett på nyåret... begynte å komme i grei form, veide 105kg... men så får jeg blindtaarbetennelse for en måned siden og kan ikke trene på en stund... måtte jo fjerne den... nå kunne jeg endelig trene litt igjen... men så skjer det mest tragiske på lørdag... trente press bak nakken. så smalt det noe inni helvete i skulderen og den var totalt ute av ledd... måtte ta narkose for å få den på plass.. den er helt fucka. kan så vidt bevege meg.
+ at det er masse annet småpiss som har holdt igjen mine mål... trodde aldri jeg skulle si det her... men har nesten lyst til å gi opp treningen. hva gjør jeg?

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: :(:(:(:( hva er meningen?
« #67 : 29. juni 2009, 20:00 »
hvor sterk ble du på ditt største?

er vell ikke noe annet å gjøre enn å trene gjennom tårene Wink

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: :(:(:(:( hva er meningen?
« #68 : 29. juni 2009, 20:04 »
Hva du gjør?? Ta deg sammens å stå på enda mer enn før! etter det eg så på tidligere bilder har du en genetikk enkelte folk hadde donert ballesteinene sine for. Kan ikkje gi opp trening, bare pingler som gir opp;)

Ta ett bilde akkurat NU, å sammenlign om 2 måneder. Du kommer til å være glad du ikkje ga opp.
Westside disciple

Utlogget Mr.offseason

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

Sv: :(:(:(:( hva er meningen?
« #69 : 29. juni 2009, 20:18 »
hvor sterk ble du på ditt største?

er vell ikke noe annet å gjøre enn å trene gjennom tårene Wink
190 i smalbenk... 210 greit lett med skjorte. tok aldri mer en 270 i mark.. angrer for at jeg ikke bare tok 300.hadde styrken.

Utlogget Mr.offseason

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

Sv: :(:(:(:( hva er meningen?
« #70 : 29. juni 2009, 20:25 »
Hva du gjør?? Ta deg sammens å stå på enda mer enn før! etter det eg så på tidligere bilder har du en genetikk enkelte folk hadde donert ballesteinene sine for. Kan ikkje gi opp trening, bare pingler som gir opp;)

Ta ett bilde akkurat NU, å sammenlign om 2 måneder. Du kommer til å være glad du ikkje ga opp.
fullt mulig jeg må operere skulderen igjen... da vil det gå enda ett år. men det vil uansett ta ett parr måneder før jeg kan trene igjen uansett. jeg tror ikke jeg vil gi opp... tiden vil vise... men om jeg blir en vanlig mann i gata igjen etter operasjonen vet jeg ikke hva jeg gjør.

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: :(:(:(:( hva er meningen?
« #71 : 29. juni 2009, 20:29 »
du får bare se da;) har gått ei beite uten å trene skulder noe særlig selv, ikkje på langt nær så lenge som deg da men. blei påkjørt serru:P
 Det eg ville si uansett er at du kan da alltids trene ett eller ana. Selv om benkpress osv blir utelukket. kansje du klarer dra-øvelser eller?
Westside disciple

Utlogget Mr.offseason

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

Sv: :(:(:(:( hva er meningen?
« #72 : 29. juni 2009, 22:04 »
du får bare se da;) har gått ei beite uten å trene skulder noe særlig selv, ikkje på langt nær så lenge som deg da men. blei påkjørt serru:P
 Det eg ville si uansett er at du kan da alltids trene ett eller ana. Selv om benkpress osv blir utelukket. kansje du klarer dra-øvelser eller?
forløpig kan jeg ikke gå ned trappa omtrent uten at jeg kjenner det i skulderen... fucked up. tror det vil ta en måned før jeg i det heletatt kan løfte skuldere litt... den er helt herpa... tar kaka as. får gjøre det beste ut av det.

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: :(:(:(:( hva er meningen?
« #73 : 30. juni 2009, 12:07 »
korrekt, gjør det beste ut av det;)
bare ta en dag av gangen, å forsøk så godt du kan. om du kan løfte skulderen litt om en måned kan du løfte den mer om to måneder;) ting tar tid, men det ordner seg
Westside disciple

Utlogget SebbaJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 298
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 298

  • No pain, no gain
Sv: :(:(:(:( hva er meningen?
« #74 : 20. juli 2009, 18:14 »
Hvordan går det med skulderen? Sleng ut noen bilder av formen da Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!